Filters

9

Boven verwachting.

Ik heb de verkorte opleiding Operationeel Contactcenter Management gevolgd in oktober 2022. De inhoud van de opleiding was compleet, sloot aan op mijn ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten van elke expertise welke binnen een contactcenter nodig is. De klantcontact strategie- en performance management verdiepingen vond ik persoonlijk de meest interessante onderwerpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaring

Top bedrijf, top trainers. Coniche is zeker aan te bevelen. Ik heb de trainingen die ik heb gevolgd als zeer prettig ervaren. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige omgeving en gedreven trainers/docenten

Mijn ervaring zit deels in het volgen van de post HBO en deels in de samenwerking in 2021/2022 als trainer. Ik heb een fijne samenwerking ervaren en daarnaast is de werk en leeromgeving erg prettig en karakteristiek.

  • Aanbevelen? Ja
9

Training op maat!

Mijn team had behoefte aan training van communicatieve en schriftelijke vaardigheden vanwege meerdere (interne) ontwikkelingen. Wij hebben het enorm getroffen met onze trainster Sharon, zij had aan de hand van een intake heel snel door welke behoefte er lag. Hier ging zij zeer professioneel en vakkundig mee om. Binnen no time was er vertrouwen, wat ik heel belangrijk vindt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een creatieve workspace gecombineerd met met kennisrijke medewerkers! Top leeromgeving.

De training ‘coachingsvaardigheden’ is mij enorm goed bevallen. Marco gaf deze training en is erg enthousiast, charismatisch en vormt de training echt op mij als persoon. Dat gecombineerd met de creatieve workspace die ze hebben maakt dat het een leuke, maar vooral leerzame dag was.

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuke colleges en goede begeleiding

Ik heb deze opleiding gevolgd in de periode oktober 2021 tm mei 2022 en heb deze opleiding als prettig ervaren. Ondanks dat sommige colleges op afstand gedaan moesten worden i.v.m. Corona, was de stof goed te begrijpen. Door zelf proactief op zoek te gaan naar antwoorden, wist ik de juiste mentor te vinden en kreeg ik snel en adequaat respons. Uiteindelijk de opleiding volledig afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leerzaam en interactief

Ik heb veel geleerd in de cursus coachingsvaardigheden. Het fijne was dat het een klein groepje was en dat het erg interactief was. Theorie werd afgewisseld met praktijkvoorbeelden en rollenspellen. Een goede mix en voldoende pauzes. Een super leerzame dag!

  • Aanbevelen? Ja
8

Deskundige partij die mee denkt en mee beweegt waar nodig

Coniche heeft ons geholpen met een roadmap klant contact voor de toekomst. Tijdens dit traject hebben zij zich erg flexibel opgesteld door keuzes aan onze zijde en hebben zij goed met ons meegedacht over onze uitdagingen op korte en langere termijn. Coniche heeft aangetoond dat ze ons en onze uitdagingen goed begrijpen. Het eindresultaat is een heel gedegen rapport waarmee wij de komende tijd mee verder kunnen. Sterker nog, waar we al mee bezig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Coniche is een partner

Zeer meedenkend en pro-actief is hoe ik Coniche zie. Het gevoel van SAMEN is sterk en bij onduidelijkheden of open eindjes weet Coniche je de helpende hand te bieden om verder te kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne samenwerking, snel schakelijk en professionele begeleiding

Samen met Coniche zijn we een scholingstraject gestart waarbij werkzoekenden d.m.v. scholing via Coniche weer duurzaam kunnen uitstromen bij mooie werkgevers binnen klantcontact. De deelnemers vanuit een WW-uitkering zijn erg te spreken over de klassikale trainingen. veel interactie en hulp bij voorbereiding op examen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Toonaangevende en hands-on specialist

De consultants van Coniche hebben ons onder tijdsdruk geholpen met een goed abstract klantcontact framework en met het tegelijkertijd hands-on analyseren en zetten van concrete stappen. Hun uitgebreide kennis en ervaring in klantcontact bracht rust en richting in ons bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Trainer Marco heeft ons vele inzichten gegeven aangaande persoonlijke en positieve communicatie

De cursus WebDare hebben wij van Marco mogen volgen. Allereerst wil ik graag delen dat het hele voortraject professioneel werd aangepakt. Goed luisteren naar de klant en teambehoefte stonden daarin centraal in de aanpak. Op basis van beschikbare bedrijfskaders en policies heeft Marco voor ons een op maat gemaakte training in elkaar gezet en met heel veel enthousiasme, energie en positiviteit gegeven. Terugkijkend op deze ervaring wil ik Marco-Coniche zeker aanraden voor andere organisaties. Patrick

  • Aanbevelen? Ja
2

Tweemaal al ingevuld

Frustrerend

  • Aanbevelen? Nee
10

Hele persoonlijke en fijne training

Zowel de inhoud als de trainer zelf waren heel fijn. We waren een kleine groep en dat droeg heel erg bij aan de mate van engagement

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne samenwerking met Coniche, ook met een 3e partij erbij!

We hebben Coniche gevraagd om samen met een andere partij een opdracht voor ons te doen. Coniche heeft zowel met ons als met de 3e partij heel goed samengewerkt. Vanaf het begin goed kritisch geweest om de opdracht scherp te krijgen en om een gedegen advies op te leveren. Het resultaat zijn we heel tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne energie

Ik heb het als heel prettig ervaren. Degene die de cursus gaf deed dit erg leuk en energiek zodat je met je aandacht erbij bleef. Ik heb er zeker wat aan gehad. Het enige minpuntje vind ik dat het lastig aangegeven is waar de ingang is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg leuke training

Ik vond de training erg leuk en waardevol. Ik kan de geleerde zaken ook goed gebruiken in mijn dagelijks werk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Trainer Berend Custers helpt je de belangrijkste waarden van je bedrijf scherper te krijgen.

Mijn LinkedIn profiel heeft onder begeleiding van Berend Custers van Coniche een waardevolle upgrade gekregen. Hij heeft mij hierin uitstekend begeleid. Stapje voor stapje kwam ik er steeds meer achter hoe je LinkedIn profiel je kan helpen om jezelf en je bedrijf beter te profileren. Vanuit het waarom, hoe en wat hebben we gekeken naar mijn meerwaarde als trainer, coach en docent om daarna de vertaalslag te maken naar mijn profiel. Ik beveel Berend zeker aan bij een ieder die wil gaan voor een professionelere LinkedIn profiel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Coniche weet als geen ander dat Klantcontact een vak is en niet iets dat erbij komt.

Daardoor is het heel fijn schakelen over de invulling van de behoefte die er bij ons speelt en wordt er meegedacht en geholpen om tot een oplossing te komen.

  • Aanbevelen? Ja
9

De persoonlijke benadering!

De cursus coachingsvaardigheden hebben wij mogen volgen onder leiding van Bianca Eveleens. Van de intake tot de cursus zelf heb ik vooral de persoonlijke benadering als zeer positief ervaren. Bij Coniche word je als persoon echt gezien!

  • Aanbevelen? Ja
9

Een organisatie die met je meedenkt!

Coniche is een waardevolle partner als het gaat om wervingen, pro-actief meedenken met vraagstukken en passende oplossingen voorstellen. Een organisatie met een lage drempel waarbij ze de klant kennen, herkennen en persoonlijk benaderen.

  • Aanbevelen? Ja
8

snel, flexibel en kundig!

Wij moesten op korte termijn een club hebben die ons kon ondersteunen met de klantcontactstrategie. Binnen enkele weken lag er een gedegen visie op tafel. Zonder jullie tussenkomst was dit nooit gelukt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Persoonlijk en inspirerend

Als kantoorteam hebben wij een hele reis gemaakt naar wat voor ons de toekomstige visie gaat zijn op klantcontact. Deze eerste workshop was inspirerend en vooral gaf het veel inzichten voor ons als bedrijf. De presentatie en tips helpen ons op weg om zelf alweer stappen te zetten. We beginnen met klantreizen in kaart te brengen en zullen als nodig zeker weer de expertise van Coniche inzetten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ging altijd met veel plezier naar de lessen toe!

Vanaf dag 1 was alles goed geregeld en was de sfeer erg goed binnen onze groep. De docenten wisten de stof op een leuke en interessante manier over te brengen. Elke leraar had ook zijn eigen stijl wat ik leuk vond. De scriptie schrijven daar heb ik het meest van geleerd. Ik heb veel hulp gehad van mijn begeleiders en overige leraren. Uiteindelijk heb ik 4 van de 5 aanbevelingen die ik gehad voorgesteld ook geimplementeerd bij de organisatie waar ik werk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel en toegankelijk

Coniche helpt GVB professionaliseren op het gebied van klantcontact. Ad hoc bij bijvoorbeeld het formuleren van een klantcontactstrategie voor het aanschaffen van een nieuw klantcontactplatform. We schakelen ook Coniche in als het gaat om het herontwerpen van onze klantenserviceafdelingen. En ook structureel assisteert Coniche ons op verzoek, bv met het leveren van onze klantcontact professionals op managementniveau.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Daam Fockemalaan 22

3818KG Amersfoort

088 012 2222

[email protected]

Over Coniche

Klantcontact is een vak apart. Een vak dat Coniche als de beste verstaat. Een vak dat onze ervaren trainers en consultants al meer dan 30 jaar met veel liefde en passie bijbrengen. Onze missie? Nederland klantgedreven maken! Wij vinden namelijk dat de wereld een stuk klantvriendelijker mag zijn en willen aan heel Nederland laten zien hoe belangrijk goed klantcontact is. We strijden om klantcontact beter op de kaart te zetten. Dagelijks helpen we onze klanten en studenten hoe zij het beste om kunnen gaan met hun eigen klanten. Dit doen we met onze diensten op het gebied van advies, interim management, recruitment, training en (erkende) opleiding. Hoe wij dit doen? Door te werken vanuit een compleet zelfsturende organisatie. We geloven er heilig in dat zelfsturende teams, waarin altijd ruimte is voor persoonlijke inbreng, de beste teams zijn die er bestaan. Waar kunnen wij jou mee helpen? Met een totaalaanpak. Coniche helpt je bij klantcontact, van A tot Z. We helpen bij het vormgeven van een heldere klantcontactstrategie en adviseren bij de implementatie. Denk hierbij aan veranderprocessen, teamperformance (high performing teams) en learning & development. Interim management Wij leveren interim managers en teamleiders via een eigen kernteam en een selectief netwerk van associates. Ook helpen wij klanten met recruitment van nieuw talent. Trainingen en erkende opleidingen Coniche Business School verzorgt allerlei trainingen en opleidingen op het gebied van klantcontact. Ons aanbod bestaat uit maatwerk trainingen, e-learnings, masterclasses en workshops. Maar ook erkende opleidingen op mbo, hbo en mba niveau. Online learning content Naast onze trainingen en opleidingen bieden we ook online learning content aan: online trainingen waarbij specifieke vaardigheden in klantcontact op ieder moment van de dag getraind worden.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.