Vriendelijke en Professionele bedrijf!!!!

Op zoek geweest naar leuke auto voor mijn vriendin.Prachtig Citroen C3 gevonden.Weinig kilometers en nette prijs. Ik ben zeer goed geholpen. Proef gereden...auto mocht zelf op de brug om een kijkje onder te nemen. Met een bakje koffie was alles zo geregeld!! Zeer vriendelijk geholpen en eerlijk service. Ga zo door....!!!!Daar houden klanten van...

Uitstekende service en vakbekwaam

Bij mijn eerste contact, en tot nu toe enige, met deze Ford specialist was het al vertrouwd. Vriendelijk en zeer deskundige uitleg over de uit te voeren werkzaamheden. Dik tevreden, zowel kwaliteit als prijs.

Ik ben nu aan aantal jaren vaste klant bij vd Beek. Dit bedrijf is ons altijd uitstekend van dienst geweest. Goed onderhoud, duidelijke communicatie, medewerkers prettig in de omgang en snelle service.

Altijd beleeft en gelijk helpen waar nodig! We zijn zeer tevreden!!

Denk ik aan betrouwbaarheid, kwaliteit en service, denk ik aan Autovakmeester van de Beek

Ik heb via een vriend hier online de auto gekocht. Ik heb de auto niet van te voren gezien (wel op foto) of gereden, ik ben volledig af gegaan op de communicatie via de mail. De communicatie verliep erg prettig, en toen ik de auto ging ophalen overtrof het ook nog mijn verwachtingen. Auto stond netjes klaar, alles was top geregeld en er was rustig de tijd om even alles door te lopen, er werd niks verzwegen, alle voors en tegens kwamen voorbij. Kortom een top garage. Heeft u slechte ervaring met het kopen van een auto, dan zou ik zeker aanraden hier een auto te kopen, om op deze manier een goede ervaring op te doen.

Al jarenlang onze vaste garage voor het juiste onderhoud aan onze Ford

Superfijne garage met erg klantvriendelijk en zeer deskundig personeel. Hier ben je geen nummer. Wij komen er nu zo'n 15 jaar, ondanks de iets grotere afstand tussen onze woonplaats en Doornspijk. Je kunt er altijd terecht (sowieso op afspraak), máár ook bij een eventueel onverwachts probleem staat men altijd voor je klaar, en is geen vraag teveel. Erg fijn is ook dat er zonodig kosteloos een leenauto beschikbaar gesteld wordt (alleen benzinekosten verschuldigd). Een echte aanrader deze garage.

Altijd goed

Zeer vriendelijk, altijd beschikbaar. En weet zeer vakbekwaam

• Reden bezoek Andere reden

Vakmanschap en eerlijk heel tevreden snelle service

Fijne mensen en betrouwbaar goede service super.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Goede service, heldere communicatie en snelle afhandeling.

Zoals altijd ben ik vorige week opnieuw goed geholpen door garage van de Beek in Doornspijk. Ik ben er al jaren klant en wordt altijd goed geholpen. Communicatie over de prijs en wachttijd is altijd duidelijk. Ik kan deze garage bij iedereen aanbevelen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hier ben je op het juiste adres!

Zeer vakkundig, buitengewoon klantgericht en alleszins redelijke prijzen!

Deskundigheid en vriendelijkheid gaan hier hand in hand

Ford Focus RS voor grote beurt gebracht. Alles vlot en deskundig uitgevoerd. Duidelijke uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden

Klant is koning

Jaren geleden bij Ford van de Beek terecht gekomen en daar jarenlang geweest voor onderhoud, advies en meer terwijl het voor ons bijna een uur rijden is. Een eerlijke dorpse garage met dezelfde liefde die u zelf heeft voor uw auto. Zojuist ook een auto aangeschaft en wat ik altijd al vond is wederom opnieuw gebeurd, super geholpen, eerlijk en met een goede dosis humor. Heren bedankt voor de fijne samenwerking en de liefde voor onze auto's. Geen enkele klacht blijft ongehoord en niets is te gek!

Kundige en bijzonder klantvriendelijke garage !

Altijd vriendelijk en hulpvaardig, meedenken en in noodgeval soepel handelen. Goede vakkennis en service !

Inmiddels al jaren een vaste en zeer tevreden klant bij Autovakmeester van de Beek. Inmiddels zelfs een nieuwe auto bij van de Beek gekocht. De service is altijd buitengewoon snel, klantvriendelijk, vakkundig en goed. Ik weet altijd precies wat ik kan verwachten en waar ik aan toe ben. Ik kan niets anders dan van de Beek van harte aanbevelen, op alle gebieden!

• Reden bezoek N.v.t.

betrouwbaar en goede service

Inmiddels al weer een aantal jaren klant bij Autovakmeester van de Beek. Ik ben zeer tevreden over de service! Er wordt met je mee gedacht, prettig in de communicatie en vervangende auto is altijd beschikbaar! Kortom, een zeer tevreden klant!

Met zorg werd mijn auto weer rijklaar gemaakt.

De lampjes in mijn Ford C max hybrid begonnen te branden, terwijl de auto nog niet aan de volgende onderhoudsbeurt toe was. De oliedruk te laag. Het lag niet aan te weinig olie, maar aan een te oude accu. Die werd vervangen. De volgende dag echter begonnen alle lampjes te branden. De wegenwacht moest er aan te pas komen, en een Ford garage in Deventer stelde wel 1001 storingsmeldingen vast, maar kon deze niet zo snel oplossen. Daarop de auto naar Autovakmeester van de Beek in Doorspijk gereden, waar een update werd uitgevoerd van de software. Zij hebben de auto die week gecheckt of er weer lampjes zouden gaan branden. Niet dus. Nu heb ik er al weer een week in gereden, en geen storingen meer gehad. Tevreden rijd ik verder.

Uitstekende service met een lach

De mannen bij Autovakmeester van de Beek werken professioneel en nauwkeurig. Daarnaast altijd vriendelijk en gastvrij voor de klant. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een betrouwbare garage.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Super fijn geholpen .

Kon alles over laten aan de mensen van de garage . Ga er graag naar toe en mij goed advies gegeven , waar ik op aan kon .

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede actie tijdens onderhoud, goede prijsopgave, juiste uitleg meerwerk, snelle en goede uitvoering, auto beschikbaar tijdens reparatie.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Plezierig, snel en doelmatig geholpen

Ondanks dat we geen vaste klant zijn (waren) werden we direct snel en goed geholpen bij een probleem met onze Ford. Er werd op afspraak tijd voor ons gemaakt. Met een brede glimlach werden we ontvangen bij de garage te Doornspijk. Snel kon na een proefrit de diagnose worden vast gesteld. Globaal een prijs indicatie gegeven. En met veel vertrouwen een gratis huurauto beschikbaar gesteld. De reparatie werd snel uitgevoerd zodat we rap weer over onze eigen auto konden beschikken. Kortom ik beveel deze grage liever niet aan omdat het dan wel eens te druk zou kunnen worden als we een volgend probleem hebben :-)

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Keurig werk,en super klantvriendelijk!

Kapotte auto is nooit leuk. Maar door het snelle en netjes gerepareerde werk vergeet je het weer snel!

Superservice

Ondanks de drukte staan ze altijd meteen klaar. Deskundig personeel en de service is super.

Buitengewoon tevreden.

Heel vriendelijk, deskundig, hulpvaardig en meedenkend. Alle heel veel jaren zeer tevreden

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer vriendelijke en deskundige monteurs met interesse zowel in de auto als in de klant. Altijd tijd voor een praatje en er word goed werk geleverd.

Fijne monteurs

Snel, netjes en accuraat, hebben/ maken altijd tijd voor je als klant.

Watermuntstraat 9

8082AH Elburg