Goede service en persoonlijke betrokkenheid!

Aandacht voor persoonlijke wensen bij de aanschaf van een auto. Zeer vriendelijk personeel. Mijn auto al jaren hier in onderhoudt en zal dit zeker de komende jaren zo houden! Dikke plus!

Topbedrijf met uitstekend personeel.

Uitstekende service, alles gaat in goed overleg waarbij het belang vd klant voorop staat!

Vriendelijke en goede service

Op vakantie pech gehad met onze auto. Gelukkig maakte men tijd om een afspraak in te plannen en de wagen na te kijken. Daardoor konden wij ook zonder zorgen aan het einde van de vakantie terug naar huis rijden. Bedankt Gert-Jan en collega!

• Reden bezoek Andere reden

Zeer behulpzaam

Op basis van reviews mijn Ford voor de eerste keer naar deze garage gebracht voor regulier onderhoud. Enige tijd later merkte ik wat vreemds aan de auto en ben zonder afspraak langs gegaan. Men nam meteen de tijd om het na te kijken. Kosteloos ontving ik advies waarna ik weer op weg kon. Later heb ik ook online wat vragen gesteld en ook daar nam men de tijd om mij uitleg te geven en van advies te voorzien. Ik kan dan ook niet anders concluderen dat deze garage inderdaad de tijd neemt voor hun klanten en je niet onnodig op kosten jaagt. Ik begrijp en onderschrijf de positieve reviews dan ook zeker!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Altijd behulpzaam

Bij pech , reparatie, APK snel accuraat geregeld. Leenauto afsleepservice langs de weg op alle fronten snel en vakkundig.

fijne vaklui

Altijd vlot en goed geholpen. Ben zuinig op mijn Ford. Zeer tevreden met deze vaklui.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Deskundig team met passie voor de auto

Al geruime tijd ben ik een tevreden klant. Dit is een goudeerlijk bedrijf.

Watermuntstraat 9

8082AH Elburg