Verbluffend

Hele goeie ervaring met dit bedrijf De jongens kwamen stipt op tijd. Nette en vriendelijke jongens. Ff een bakkie koffie en meteen volgas aan de bak. Overduidelijk heel veel ervaring en het ging allemaal heel erg vlot. Het resultaat is verbluffend Mooi, egaal en kneppelhard. Collega liet per ongeluk een zware wielnaaf de vloer vallen nadat de vloer een dag oud was. Geen krasje, niets ! Jongens bedankt, jullie hebben de uitstraling van mijn bedrijf een enorme boost gegeven

Wow wat ging dat soepel en snel en goed!

Keuzesoort vloer, Offerte, bevestiging, planning, uitvoering: alles volgens plan. Fijn zo een professioneel team! Van harte aan te bevelen!

goede communicatie / uitwerking

Net bedrijf met goede communicatie. Afspraken worden waar gemaakt en de uitvoering was prima.

Mooie strakke vloer

De informatie wat goed, alles verliep volgens planning en de mannen die de vloer hebben gemaakt waren netjes en hebben alles netjes achtergelaten. De vloer is aangebracht op een bestaande betonvloer die we zelf hadden afgeschuurd met een gehuurde diamantschijf. Na een seizoen gebruik nog steeds prima!

Buitengewoon tevreden, super kwaliteit en top organisatie

Ik ben met Smit Vloeren in contact gekomen door een collega bedrijf die door Smit Vloeren de vloer heeft laten aanbrengen. Wat een topservice wordt hier geleverd. Kan een ieder dit aanraden.

Geweldig product

Als je onze vloer ziet voor en na is dit een verbluffend resultaat. En de belasting van de vloer is bij ons wel groot. Netjes wel geleverd met vakmensen en alles netjes opgeruimd. SMIt vloeren en leggers bedankt.

Echt een aanrader voor jouw bedrijfsvloer!

In Delft hebben we een verenigingsgebouw die een nieuwe vloer nodig had. Smit Bedrijfsvloeren kwam bij ons als keuze uit de bus en daar hebben we geen spijt van gehad. De vloer is zelf in 1 dag gelegd (denk aan 7 uur 's ochtends beginnen en 5 uur 's middags klaar ongeveer). Maar los van het leggen is vooral ook de fijne communicatie een pluspunt van deze partij. Je kan hen altijd bellen en er is goede wisselwerking tussen de werklui en backoffice (wat niet in ieder bedrijf vanzelfsprekend is). Ook de flexibiliteit en meedenken bij lastige stukken (zoals het plaatsen van een nieuw hoekijzer op een specifieke plek) is een sterk punt van Smit Bedrijfsvloeren. De vloer is ook goed te onderhouden. Maak een sopje, schrob waar nodig en spoel de vloer schoon. Ziet deze er weer als nieuw uit. Top partij, dus als je twijfelt: neem eens contact op met Smit Bedrijfsvloeren.

geweldig vakwerk

Zeer tevreden over het werk wat Smitvloeren aflevert, komen afspraken na en denk mee en adviseert goed, Ik zou iedereen aanbevelen als men een nieuwe garage vloer nodig heeft, hebben 3x een vloer bij ons vernieuwd en wij zijn super tevreden,

Topvloer.

Mooie vloer. Snel gelegd door vakmensen. Zeer tevreden.

Erg mooie vloer!

De vloer is in een ochtend gelegd en ligt er strak in, muv een enkele plek waar een klein niveau verschil waarneembaar is. Het blijft handwerk en is niet storend. Verder zitten hier en daar wat spetters op de muur. Over het algemeen tevreden.

Goede service, snel geregeld!

Zeer kundige mensen, mooi resultaat

TOP Vloeren Bedrijf

Netjes , doen wat ze beloven , prijs is goed , uitvoering een 10+

Slechte communicatie door medewerkers met de klant

Voor particulier gebruik is het behoorlijk grof afgewerkt. RVS putten met lijmresten en vastgeplakt zand. Oneffenheden zijn eraf gehakt, waardoor je een klein putje (mat ipv glanzend) overhoud, wat erg opvalt. De medewerkers hadden beloofd om de deuropening (deur kon niet dicht) met plastic af te schermen indien ze moeten slijpen. Niet gebeurd, huis vol met fijnstof. Ik heb netjes aanbetaald maar zelfs daar (de factuur) moest ik om vragen. Toen de eindafrekening kwam heb ik moeten bellen dat er een aantal materialen niet zijn gebruikt of diensten maar wel in rekening gebracht. TOen ik de aangepast factuur kreeg heb ik een aantal keren per mail en telefonisch contact gezocht om wat antwoorden op mijn vragen te krijgen. Nadat ik al van januari t/m maart bezig was heb ik gevraagd naar de eigenaar. Die kon eindelijk de factuur toelichten. Erg moeizame communicatie dus. Ik had jullie graag aangeraden maar doe dat met deze informatie helaas niet. Er is door de eigenaar niet eens gevraagd of ik tevreden ben over hun geleverde werk. Heel bijzonder. Neem maar een voorbeeld aan HAP B.V. die hebben de zaken perfect voor elkaar en zijn toppers in klantgerichte communicatie en werk afleveren.

Doen alles zoals afgesproken en een beetje extra

Prijs en kwaliteit zijn in overeenstemming met elkaar. Prettig contact en prima werknemers.

Netjes zeer behulpzaam

Toen ze kwamen aanleggen hebben ze alles aan gedaan om er toch voor te zorgen dat vloer echt aangelegd kan worden hele goede service echt netjes zeer meedenkend behulpzaam en geduldig echte goede service bedankt

Prima product, snel, gemotiveerd en vakkundig personeel

Wat ons is tegen gevallen is de lucht die vrij komt bij realisatie van de vloer. U heeft dit wel van te voren aangegeven en we hebben de buren hierover ook geïnformeerd maar de lucht was dusdanig ondragelijk / scherp dat de buren het pand hebben verlaten en dat mijn collega eveneens weg is gegaan. Misschien adviseren aan klant om, indien mogelijk niet het gehele productieproces aanwezig te zijn. Verder een prima ervaring, geweldig mooie vloer en het was prettig zaken met u doen. Fijn weekend gewenst, Met vriendelijke groet, Joery Verbrugge

Wij hebben een perfecte vloer gekregen in onze garage. Netjes in 1 dag klaar en alles volgens afspraak nagekomen.

snel en vakkundig van begin tot einde.

Van begin tot einde goed contact. Oude vloer met veel gaten en oneffenheden terug gebracht naar een compleet nieuw vloer en aanzicht. Aanrader!

Fantastische vloer en super vakkundig en snel gelegd

Beide wc groepen en de gehele cafevloer is door smit vloeren gelegd, in de toekomst willen ook de keuken en de bar voorzien das een zekerheid

Goede afspraken en Kwaliteit

Er kon op korte termijn een afspraak worden gemaakt die duidelijk samen met de offerte is gemaakt.

Vriendelijk kundig en goed

Uitstekende ervaring, ze denken met je mee en leveren vakwerk

Uitstekend en mooi geleverd.

Geen verder aanvulling nodig. Mvg...

Echt mooie vloer

Smit Vloeren heeft een erg mooi vloer gelegd waar we enorm blij mee zijn. Medewerkers weten goed waar ze mee bezig en ze waren flexibel.

Niet aan beginnen. Zeer slecht bedrijf

Na een aantal weken brokkerlde de vloer al uit elkaar.

Alles was goed geregeld en een mooie strakke vloer

Mijn ervaring was prettig, bij vragen kon ik altijd terecht. Wisten ze niet gelijk het antwoord dan werd ik terug gebeld. Er werd zelf nog gebeld nadat ze al antwoord hadden gegeven, maar toch nog even navraag gedaan of ze het juiste antwoord hadden gegeven. Was er prettig. De mensen aan de telefoon, de mensen die bezig zijn geweest waren allemaal even aardig

Expeditieweg 5

7007 CM Doetinchem