Ze staan altijd klaar voor je als jij vragen of twijfels hebt. Ze geven je ook een fijne uitleg over je behandeling zodat je daar op de hoogte van bent
Ik werd fijn geholpen. Vriendelijke mensen en gaven goed antwoord op mijn vragen
Ik miste bij het consult heel erg de onderbouwing van het nemen van de beugel en hoe m'n traject er exact uit zou zien. Het ging allemaal heel snel; inspectie en daarna gelijk offerte. Ik zou daarbij graag meer informatie willen over de behandelingen en wat me te wachten staat. Dit was ook te zien bij het plaatsen van mijn slotjesbeugel voor mijn ondertanden. Het ging allemaal zo snel met weinig communicatie. Er werd mij niet gevraagd of ik een nachtbeugel ( bovengebit) had waarna de 'tussenstukjes/ verhogingen op mijn boven gebit werd geplaats. Hierdoor moest ik weer terug om het te herstellen. Overigens kon ik wel dezelfde dag nog terecht en werd ik goed geholpen. Erg aardig balie personeel! Verder wordt er 15 min gerekend voor uitleg nazorg terwijl dit daadwerkelijk 5 min was. Dat vind ik oneerlijk.
Prima
Super goed geholpen. Snel en makkelijk beugeltraject, hele vriendelijke mensen :)
snel afspraak gemaakt, snel behandeld
Allereerst bedankt voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Fijn om te lezen dat wij u snel konden helpen wanneer u ons nodig had. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon MyDent Orthodontiepraktijk Utrecht
De orthodontisten Reza en Paloma weten wat ze doen. En ze doen het goed. Ik kom er graag. Heb nu 16 maanden een beugel en resultaat is nu al mooi! Ben het meest bij Reza onder behandeling en ben zeer tevreden! En Ellen van de receptie is ook erg vriendelijk. Ben zelf 46 jaar dus ook goede praktijk voor volwassenen.
Allereerst willen wij u graag bedanken voor uw review, dat waarderen wij enorm. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons team en ook over de resultaten. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon MyDent Orthodontiepraktijk Utrecht
Niet duidelijk geweest
Allereerst wil ik u graag bedanken voor uw review, dat waarderen wij enorm. Jammer om te lezen dat het voor u niet duidelijk genoeg was tijdens de afspraak. Heeft u dit wel aangegeven? Mocht u er nog voor openstaan om meer duidelijkheid te ontvangen over uw afspraak horen wij graag van u zodat wij wellicht het een en ander kunnen ophelderen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sharon MyDent Orthodontiepraktijk Utrecht
De orthodontist is vriendelijk en deskundig en speelt uitstekend in op mijn wensen.
Hartelijk bedankt voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons team en onze praktijk. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon MyDent Orthodontiepraktijk Utrecht
Ze hebben mijn tanden mooi recht gezet, en deden alles in goed overleg. Alleen de assistente was wat hardhandig met het trekken aan je mond. Dat zou mijn enige tip zijn.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het schrijven van deze review. Dat waarderen wij enorm. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de services van onze praktijk en dat u tevreden bent over het resultaat. Daar doen wij het natuurlijk voor. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon MyDent Orthodontiepraktijk Utrecht
Vanaf begin goed geholpen. Hele aardige medewerkers en fijne praktijk.
Prettig en deskundig geholpen bij terugtrekkend tandvlees door een oude spalk
Goede uitleg en persoonlijke en professionele behandeling.
Aardige mensen, goede behandeling maar soms waren er mis communicaties.
Mijn ervaring bij orthodontiepraktijk Utrecht is erg positief. Het advies is professioneel en de medewerkers behulpzaam in het meedenken.
Fijne mensen, snelle behandeling, maar soms weet ik niet waar ik aan toe ben qua duur van de behandeling.
Directe service is heel goed. Ik was niet ingeschreven bij deze orthodontist maar mijn spalk zat los en ik kon door een uitvaller gelijk die middag terecht. Praktijk is prima te bereiken. Vind het wel wat vreemd dat er geen schotjes zitten tussen de verschillende behandelstoelen, die allemaal in één ruimte staan. Eenmaal daar kreeg ik te horen dat er verschillende mogelijkheden waren en werd er een begroting voor me uitgedraaid. Ik vond alleen dat er niet met veel begrip werd meegedacht met mijn behandelingsplan. Ik kreeg bijvoorbeeld enigszins tegenstrijdige en geen duidelijke antwoorden op mijn vragen over hoe het werkt met het aanbevolen tijds vervangen van spalkjes. Ik moet een nieuwe spalk laten zetten maar wil ook nog graag een consult plannen betreffende een gedraaide kies. Helaas kan het consult pas over twee maanden ingepland worden en is het opnieuw laten zetten van de spalk urgent gezien je tanden anders zouden kunnen gaan bewegen. Echter zal ik, als ik bij dat consult zou kiezen voor een lange termijn behandelingsplan, die spalk er weer uitgehaald moeten worden. Dat is dus 230 (!!!) euro die ik zou uitgeven voor niets. Hier werd niet meedenkend op gereageerd. Meer op een "dat is jouw probleem" manier.
Tevreden met het resultaat en Paloma en Reza zijn aardige en competente medewerkers, maar organisatorisch gaat het niet goed en er wordt te veel in rekening gebracht. De controles kunnen kennelijk alleen worden gedaan door Paloma die alleen op dinsdag werkt, waardoor voor elke minuut controle ik een uur later naar werk moet of twee uur eerder naar huis. Kun je onverhoopt niet dan zou je zomaar drie of vier weken moeten wachten voor een nieuwe afspraak. Dat betekent dan ook vier weken langer met de beugel rondlopen. Er werd gelukkig wel een beetje meegedacht, maar het bleef een serieus probleem. Een controle van nog geen minuut kost 43 euro en een controle van de nachtbeugel van eveneens een minuut het dubbele want het gaat om boven- en ondergebit. Dat laatste is echt onzin. Daarom helaas met een slecht gevoel weggegaan
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Jammer om te lezen dat u met een slecht gevoel bent weggegaan. Wij hanteren, net als vele andere orthodontiepraktijken, reguliere openingstijden. Dit betekent inderdaad dat afspraken plaatsvinden op werkdagen. Wij begrijpen uiteraard dat dit vervelend is om elke maand werk te missen voor een afspraak. Paloma werkt om de week bij ons in de praktijk en zit inderdaad vaak erg vol. Paloma is de hoofdbehandelaar en vind het erg belangrijk om sommige casussen zelf te blijven beoordelen maandelijks om tot een goed resultaat te kunnen komen. Ik hoop dat u kunt begrijpen dat wij dat niet hebben gedaan om het u moeilijk te maken, maar om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk tot een goed resultaat komt. De codes die wij invoeren, de benaming en tarieven hiervan zijn wettelijk bepaald door de NZA. Hier kunnen wij dus niets aan veranderen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht
Binnen de tijd die het was gepland en blij met de resultaat.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Fijn om te lezen dat wij u naar alle tevredenheid hebben mogen helpen. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht
Ik werd prima behandeld en mijn vragen werden altijd beantwoord door het vriendelijke personeel. Wel duurde het traject een jaar langer dan voorspeld, waren de plannen voor vervolgafspraken mij (en de behandelaars buiten de praktijk) vaak onduidelijk, en kreeg ik steeds meer het idee dat mijn portemonnee werd uitgemolken. Ik zou een behandeling hier aanraden, maar wees kritisch over de noodzaak van elke afspraak en of alles nog volgens het behandelplan verloopt.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Wat vervelend dat het plan niet altijd duidelijk was voor u en externe partijen. Wij zijn er druk mee bezig om dit in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht
Een hele fijne praktijk, Dat kan ik nu wel beamen, wat een jaar geleden niet zo was. Ik had wat punten hier en daar(zelfs overwogen om naar een andere praktijk te gaan) Maar heb een goed gesprek met hardy, en het was opgelost . Dus ik zit er nog en ben dik tevreden !! Heb 2 van mijn vriendinnen hier ook naartoe gestuurd.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Fijn om te lezen dat u na een goed gesprek weer met positieve energie verder zijn gegaan met elkaar. Ook bedankt voor het aanbevelen! Dat waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht
Praktijk zit lekker centraal in Utrecht. Vriendelijk personeel aan de voorkant en kundig personeel aan de achterkant. Soepele communicatie! De praktijk loopt goed!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht
Sturen facturen die niet eens kloppen. Waardeloos
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Helaas is uw review anoniem waardoor ik niet kan meekijken wat er gaande was met uw factuur. Zou u mij hierover willen berichten zodat ik met u mee kan kijken? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht
Ik kwam hier na dat ik een minder fijne ervaring had gehad binnen een grote firma voor orthodontie. Daar was mijn situatie verergerd, en heb ik geld verloren. Vervolgens werd ik hier duidelijk en open geholpen, waarbij rekening werd gehouden met de kosten voor mij. De praktijk is op mij heel deskundig overgekomen. Bovenal vond ik de sfeer altijd erg fijn.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Wat fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft bij ons. Wij doen altijd ons best om zo transparant mogelijk te werken zodat u precies weet waar u aan toe bent en hoe wij samen voor het beste resultaat kunnen gaan. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht
Goed
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht
Wittevrouwensingel 10
3581GA Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.