De balkonbeglazing werd snel en zeer vakkundig gemonteerd

vriendelijk en deskundig geholpen met keuze; deskundige meting en voor de zekerheid nogmaals i.v.m. bijzondere vorm; vlotte en deskundige montage; goede uitleg

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Tot nu toe zeer tevreden, aardige monteur , goed op afgesproken tijd .

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

goede service en goede afspraken mooi zonnescherm

goede prijs goede service klantvriendelijk

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Fijn geholpen in de showroom, en aan huis

Fijn geholpen in de showroom, er werd goed meegedacht, meten en installeren werd vakkundig gedaan

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Goed, Alleen moet sommige monteurs wat netter werken tijdens de afwerking.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Verkoop prima, reparatie afspraak laat te wensen over

Het verkoop gesprek was prima. De montage ook , echter stond de cassette al open bij het uitpakken. Is uiteindelijk goed gekomen. Na een paar dagen bleef de cassette weer open staan. Gebeld en er werd een afspraak gemaakt voor over 8 weken. Weer contact opgenomen en toen kon het wel eerder ( nog ca 6 weken). Op de dag dat de monteur moest komen kwamen wij erachter dat de afspraak toch weer uit het systeem was gehaald en er weer opnieuw gepland moest worden. Hier niet mee akkoord gegaan. Uiteindelijk is er nog een monteur gekomen na werktijd hij had ook nog best lang wer. Ik vind dat deze service behoorlijk achterblijft, zeker gezien het bedrag wat er aan het scherm is uitgegeven en te lang duurt als je bedenkt dat het scherm wel in ongeveer 1 maand geleverd wordt. Blijkt ook nog een scherm te zijn wat vrij nieuw is dat bij montage en reparatie was dit lastig.

• Communicatie Matig

Probleem vakkundig opgelost

nakomen van de afspraak ging niet gelijk helemaal goed, maar de problemen met het zonnescherm zijn uitstekend opgelost.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Goed telefonisch bereikbaar goede uitlev waardoor een beslissing genomen kan worden

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Soepel onze problemen verholpen binnen de garantie

Geen gedoe, gewoon oplossen. Wel een redelijk lange wachttijd voor een afspraak. Ook jullie zijn dus druk.

Niets negatiefs te melden

Prima bedrijf

komt afspraken na, levert goede kwaliteit. Deskundig personeel

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Goede service en ook telefonisch en per mail goed geregeld.

Binnen een paar dagen, ingemeten en besteld. Afspraken worden nagekomen. Ging even wat mis bij de afspraak voor plaatsing maar dat werd netjes en in wederzijds overleg geregeld!

Geweldige service

Nadat het zonnescherm was opgehangen kwam er na een regenbui water uit de rechterkant. Daar er garantie is is het euvel door een zeer deskundige servicemonteur hersteld.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Van verkoop tot installatie top

Wij hebben goede ervaring met Zon en Scherm. Tijdens het uitzoeken van ons scherm in Bleiswijk werd er goed naar ons geluisterd en meegedacht, waardoor we met een goed gevoel naar huis gingen. De levering was ook redelijk snel. De installatie werd uitgevoerd door 2 professionele werklieden die klantvriendelijk waren en ook meedachten. Ze installeerden het scherm snel en vakkundig. Nu kunnen we genieten van een mooi scherm. Het enige kleine ding wat wij minder goed vonden, was de hoogte van de aanbetaling. Een heel klein minpuntje, anders was het een 10 geweest.

Geen aanrader

Geen aanrader. Afgelopen zomer het hele huis van horren laten voorzien door Zon en Scherm, inclusief advies en inmeten aan huis. We hebben echter een aantal grijze ramen en kozijnen waarbij tijdens opmeten niet verteld werd dat er ook een grijze optie was. Niet dezelfde ral-code, maar wel grijs op grijs. Ewout (de inmeter) vond wit-op-grijs echter beter lijken dan grijs-op-grijs en vond het dus niet nodig te vertellen dat er andere opties waren. Wat blijkt: bij installatie gaf de monteur echter aan dat er wél grijze horren waren die beter gestaan zouden hebben. Contact opgenomen met de verkoop, maar die geeft aan dat we zelf beter hadden moeten doorvragen. Ewout bleef bij zijn mening en dacht totaal niet mee. Inmiddels hangen verderop in de buurt wél grijze horren van zowel unilux als luxaflex in dezelfde grijze kozijnen. Het had dus wel gekund. Daarom vinden wij dat "Advies op Maat" vooral een folderpraatje van Zon en Scherm. Wij raden deze partij niet aan.

• Advies & deskundigheid Matig

Tevreden klant

Mooie screen en zonnescherm gekocht. Zeer vriendelijke en vakkundige medewerkers die de screen en zonnescherm geplaatst hebben.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Van het eerste tot het laatste alleen maar goede ervatingen

Vanaf het moment dat we een offerte aangevraagd hebben via internet, tot een bezoek aan de showroom om verder te overleggen, en het inmeten, tot aan de plaatsing van ons zonnescherm, zijn wij adequaat en sympathiek geholpen, door alle medewerkers die we ontmoet hebben. Opvallend was daarbij de vrolijke toonzetting van alle medewerkers. Ook het opruimen da het plaatsen werd welgemoed en netjes gedaan.

Goede Firma

Goed bedrijf leveren goed werk en netjes een aanrader .

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

De reparatie had sneller gekund

2 Monteurs kwamen een optrekband van een screen op de begane grond vervangen en zijn er erg lang mee bezig geweest omdat ze niet precies wisten hoe het moest (‘het kwam niet vaak voor en was al lang geleden dat ze het hadden gedaan’). Toen de band eindelijk zat was ‘ie gedraaid en moest weer worden los gemaakt, wat zomaar weer een kwartier extra duurde. Deze reparatie had zeker de helft sneller gekund en had ons dan ook minder gekost.

• Advies & deskundigheid Matig
  • Kwaliteit & Afwerking Gemiddeld

mijn ervaring met zon en scherm heel goed

mijn ervaring met planning en montage is heel goed

Netjes opgehangen

Ik betaal 90 euro voor het opmeten, komt de monteurs 2-7 2024 hebben ze een tekorten ladder bij zich,en wordt meteen gezegd dan gaan we naar de volgende klant,ik moest een nieuw afspraak maken en kwamen ze eindelijk op 27 -09 2024 Dus ik heb de hele zomer in de zon gezeten door jullie Ik vind dat ik recht heb op een vergoeding voor het lange wachten, ,omdat het een fout is van jullie. Jullie hebben het opgemeten , en hebben een tekorte ladder meegenomen

Keurig opgehangen sunscreen

Binnen een half was de klus geklaard :)

Prachtige screen

Prachtige screen. Bij de eerste afspraak om screen te plaatsen ging het helaas mis. Maar alles is heel netjes opgelost.

deskundige plaatsing

deskundige plaatsing en mooie afwerking

Prima en netjes geinstalleerd

Ondanks dat er een onderdeel er niet was, was er een nieuwe afspraak gemaakt. Via de mail is er aangegeven wanneer men kon komen.

Bredeweg 11 G

2742KT Waddinxveen

06 18434749

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.