Filters

2

Een grote teleurstelling

Samengevat is onze leefkeuken dankzij Tulp erg stil. Het is een ruimte om te vermijden, niet alleen omdat gebruik direct sporen nalaat, maar vooral omdat er zoveel negatieve associatie aan kleeft. Ik wens niemand dit toe en hoop werkelijk dat dergelijk leed anderen bespaard is gebleven.

  • Aanbevelen? Nee
9

Onze ervaring is prima met Tulp

Prima

  • Aanbevelen? Ja
2

Problemen veroorzaakt door Tulp worden niet opgelost

De keukens zijn mooi, maar de klantenservice is verschrikkelijk. We hebben nu geen werkende keuken door fouten die door Tulp zijn gemaakt, en zijn als sinds 21 oktober bezig dit op te lossen. We hebben vele tientallen keren gemaild en gebeld. Er wordt gelogen over terugbellen, afspraken worden niet nagekomen, er is een defecte leenvaatwasser geïnstalleerd, er is geen enkel begrip voor hoe vervelend de situatie is die ze veroorzaakt hebben. Ook toont Tulp geen enkel initiatief om de problemen op te lossen. Of nou ja, als we nog €400 extra zouden bijbetalen zouden we de juiste vaatwasser kunnen krijgen (waar we dus al voor betaald hadden). Pas op 12 januari wordt de keuken (hopelijk) opnieuw geïnstalleerd. Voor een werkende leenvaatwasser hebben we nog geen datum (maar zitten dus wel al sinds 21 oktober zonder werkende vaatwasser). Ik wil iedereen waarschuwen en ik raad af een keuken bij Tulp te kopen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Klantenservice zeer slecht en onbeschoft

Het voortraject was goed en duidelijk, met Jefrey alles doorgenomen, Helaas de afgesproken 3000 euro extra werk werd 5500, hierover gelijk gebeld met de winkel in Amersfoort Jefrey gaf toe dat ook erg veel te vinden ook omdat hij juist van onze wensen wist en de prijs ruim had genomen, hij zou dit uitzoeken.Helaas na niks meer gehoord te hebben blijkt hij bij de winkel niet meer te werken. Hij heeft volgens de aardige secretaresse ook niks aan aantekeningen achter gelaten.Erg jammer eerste indruk van offerte en klantvriendelijk heid was perfect. Ze zeiden neem contact op met de klantenservice daar helpen ze je verder. Helaas viel dat erg tegen, de medewerster Patricia was erg vriendelijk en wilde er alles aan doen om mij te helpen, ze zei nog dit moet ook zonder Jeffrey kunnen.Ik moest alles opsturen, bon van aankoop nieuwe pannen, rekening, foto's van de oude keuken enz, er werd een dossier aangemaakt en ze zou het uitzoeken. Na een week werd ik gebeld, ik denk er komt een oplossing, helaas een zeer onbeschofte medewerker vroeg mij alleen, waren er problemen met de factuur zeg het eens. Dit was overigens geen Patricia, maar een man. Mijn verhaal werd niet naar geluisterd, hij dramde maar door je hebt getekend daarmee klaar, wat een stuk onbeschoft persoon, het maakte hem niet uit wat Jefrey mij had verteld of Patricia ik had getekend daarmee klaar. Hij was niet bereid om mij tegemoet te komen Zo een klachtenafhandeling had ik zeker niet verwacht. Over de kapotte handgreep en krassen in de spoelbak werd niet over gesproken, ik vraag mij af of ik nog wel een nieuwe handgreep krijg. Later keek ik eerdere reviews terug, bij Tulpkeukens algemeen daar tref je veel van dezelfde klachten, helaas doen ze daar dus niks mee. Tegen mensen die een Tulp keuken willen kopen zou ik zeggen lees eerst alle negatieve reacties en je ziet maar personeel verdwijnt zo maar en gelijk weten ze niks meer te herinneren, Wij hadden wel geluk met de monteur en de mensen van de leidingen,

  • Aanbevelen? Nee
8

persoonlijke aandacht

zowel in de winkel als tijdens het plaatsen van de keuken snel en doelmatig. In de winkel veel humor en samen nadenken over alle opties. tijd en ruimte om na te denken is ook fijn. Al met al: goed om weer bij Jullie mijn keuken te hebben gekocht. En dan nu: koken maar en een stoomcursus volgen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Een prachtige keuken via een uitstekend bedrijf

Onze wensen zijn vlot en goed op tekening uitgewerkt, we werden goed begrepen en goed voorgelicht in de showroom. Eenmaal zover ging het leveren en monteren zeer goed met slechts 1 restpuntje achteraf, dit werd snel en zonder problemen opgelost. Wij zijn enorm tevreden met onze nieuwe keuken. De keuken is van mooie en zeer goede kwaliteit en een echte blikvanger geworden. Tulp is wat ons betreft een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, betrouwbaar bedrijf

Wij zijn eigenlijk 2e eigenaar van de keuken. Wij zijn zeer content met de keuken en als er iets defect is of niet werkt wordt het zonder morren perfect opgelost. Zelden zulke goed service gezien! Zeer aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect maatwerk van Sander en Charissa

Beiden hadden een luisterend oor naar onze wensen wbt de keuken. Input en ideeën werden gegeven waar dat nodig was en ze hebben onze wensen perfect vormgegeven. Ze gingen rustig te werk met geen enkele druk. Alle tijd werd er genomen voor dit mooie eindresultaat!

  • Aanbevelen? Ja
9

Secuur en correct is alles geregeld en verricht

Vanaf het eerste gesprek tot en met de montage is alles duidelijk, prettig en correct gecommuniceerd, geregeld. De afspraken zijn correct nagekomen. De montage is prettig, secuur en voorzichtig gedaan, met een korte toelichting.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super en professioneel geholpen

Top geholpen door een hele fijne verkoper. Super keuken uitgezocht en mooie 3D tekeningen ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Kim is geweldig

Ik ben supergoed geholpen door Kim. Ze is intelligent, geïnteresseerd en een warme persoonlijkheid. Alle stereotypen van gladde keuken-verkopers (die meestal waar zijn, ben op veel plekken geweest) kunnen de prullenbak in bij haar. Ze snapt wat ik wil en komt zelf ook met leuke ideeën. Ik kan Kim bij iedereen aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele en vriendelijke hulp bij het samenstellen van de keuken

Samen met m’n dochter en een wensenlijstje zijn we in Amersfoort heel goed geholpen. Er werd goed meegedacht en geadviseerd en de verkoopster snapte wat we wilden. Me haar professionele inbreng zijn we tot een prachtig resultaat gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product van prima bedrijf

Prima bedrijf mooi product

  • Aanbevelen? Ja
7

de zwakste schakel bepaalt de aanbeveling

Aanbeveling bij vrienden en familie is een optelsom van kwaliteit, montage, sales en aftersales. De sales door Nico Jansen was zeer goed en waardevol. De kwaliteit van Tulp is top. De eerste montage was helaas een flop. Slapeloze nachten. Een tweede oplevering door regio-manager Marti Kant herstelde het vertrouwen volledig. Alle servicepunten zijn perfect hersteld door Tim Beenen. Zijn blij met onze keuken. 'Het is de zwakste schakel die telt'.

  • Aanbevelen? Ja
8

Na een slechte start is alles uiteindelijk goed opgelost

Er klopte wat dingen niet na plaatsing van onze keuken. Na een klacht is dit goed opgepakt door de klantenservice. Alle problemen zijn verholpen en ik ben heel blij met mijn tulp keuken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een geweldige service en afwikkeling van alles

Van A tot Z goed geholpen en begeleid!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en duidelijke communicatie en je word goed geholpen

Bij Tulp hebben ze mooie keukens en word je goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je en ook na het gesprek kun je altijd terecht met vragen. Ze helpen waar nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed advies en fijne communicatie

Fijne communicatie zonder het gevoel te hebben dat je iets moet. Adviezen waren goed en passend bij onze situatie.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede kwaliteit maar zelf scherp in het offerte traject

Dit is de tweede maal dat ik een keuken heb besteld via Tulp Keukens. Goede kwaliteit en mooie afwerking. In het offerte traject had ik verwacht dat er wat meer was 'meegedacht' en dat er was geluisterd naar onze wensen, waarna er betere / meer alternatieven waren meegegeven. Tijdens dat traject zijn we slechts summier ingelicht over de extra (incl jaarlijks terugkerende) kosten van electrisch koken als ook de eventuele consequenties voor andere electrische voorzieningen in 't huis (zoals zonnepanelen): hier moesten we zelf achterkomen. Uiteindelijk hebben we nét voor levering het fornuis nog omgewisseld. Hierin is Tulp Keukens uitermate netjes en hulpvaardig geweest, wat ik zeer heb weten te waarderen. Complimenten dus voor de nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ze denken echt in oplossingen

Heel fijn eerste gesprek gehad met Jeffrey. Hij kwam met een idee waar wij nooit aan gedacht hadden. Tot nu toe super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Brabantsestraat 6

3812PJ Amersfoort

033 464 0588

[email protected]

Over Tulp Keukens Amersfoort

In ons filiaal Amersfoort vindt u onze grote collectie hoge kwaliteitskeukens in alle mogelijke kleuren, stijlen en materialen. Onze adviseurs kijken graag samen met u naar uw wensen en mogelijkheden om zo voor u de ideale keuken samen te stellen. We helpen u graag! Dat geldt voor onze adviseurs maar ook voor onze service. Na de aankoop van uw keuken volgt nog een heel traject waarover u misschien ook vragen of opmerkingen heeft. Ook dan staan we voor u klaar en bieden u de service die u van ons mag verwachten. In de reviews die wij ontvangen kunt u zien wat de ervaringen van onze klanten hiermee zijn. We waarderen het als ook u ons wilt beoordelen met een recensie zodat we ons service niveau hoog kunnen houden.

Over Tulp Keukens

Tulp is uniek door haar eigen fabriek in Rijssen. Een fabriek waar alles mogelijk is. Onze meubelmakers werken aan de meest innovatie keukenontwerpen. Geen lopendebandwerk, maar echt maatwerk. Neem een virtueel kijkje achter de schermen of breng een bezoek aan een van onze vestigingen. Onze adviseurs staan voor u klaar om een echte Tulp voor u te ontwerpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.