Filters

2

Een grote teleurstelling

De aanschaf van onze keuken was een uiterst prettige ervaring. Stap voor stap werden onze wensen verwezenlijkt en zijn we van degelijk advies voorzien om de juiste beslissingen te nemen. Helaas blijft het daarbij wat betreft de positieve ervaring. Inmiddels zijn wij twee jaar verder en de keuken is nog steeds niet af. Gemiddeld bel ik een a twee keer week om te horen wat de status is van de resterende werkzaamheden, dit omdat ik nog geen één keer teruggebeld ben. Sterker nog, pas geleden werd nog maar eens gevraagd op welk nummer de klantenservice mij kan bereiken. Dit vat de 'service' mooi samen. De openstaande werkzaamheden zijn voornamelijk afwerking-gerelateerd. Daarom zijn in die afgelopen jaren geregeld mannen van Keukenman (montagepartij voor Mandemakers) over de vloer geweest. Veelal waren zij niet of slechts deels geïnformeerd over de werkzaamheden waardoor vaak geen materiaal beschikbaar was. Daarnaast blijkt de lak van de keuken uiterst broos te zijn. De keuken zag er daardoor na een week (normaal gebruik) niet meer uit. Op verschillende plekken laat de lak los en is deze alles behalve krasbestendig. Leunen tegen de keuken veroorzaakt al krassen of butsen. Dit heb niet alleen ik geconstateerd, maar is meermaals bevestigd en gerapporteerd door Keukenman. Zij spreken zelfs van "uiterst slechte kwaliteit". Na lang aandringen is bij godsgratie een kastdeurtje opgehaald om deze te laten inspecteren door de leverancier. Dit onderzoek (reeds 2 maanden onderweg) loopt nog. Hoewel een vervangend deurtje eraan komt lost dat feitelijk niks op. Nagenoeg alle gelakte oppervlakten zijn beschadigd. Met dit tempo zal het mij omgerekend 10+ jaar kosten om de keuken in orde te maken. Helaas voor mij loopt de garantie na 5 jaar af en heb ik sterk het vermoeden dat Tulp hierop wacht. Ik heb inmiddels de hoop opgegeven dat er een constructieve oplossing komt. De klantenservice beaamt dat dit alles behalve een ideale situatie is. Daarom is mij een compensatie aangeboden: 150

  • Aanbevelen? Nee
2

Lack of knowledge, planning, empathy and all they acre about is your money

My regret for selecting Tulp Keukens continued further with the installation work performed today because of the following reasons: 1) The installation of the Kitchen Faucet Despite the fact that I have informed your sales personnel on 31-01-2022 with extensive information about the faucet to be installed your installation personnel installed the old faucet without consulting me while the new faucet was only 5 mt far from him. Obviously he just didn’t bother himself to open a box of a brand new faucet and instead used the old one. 2) The kitchen hood was not selected properly and didn't fit in the closet. The worst part is the kitchen hood I preferred was changed again with your own initiative cause i can not remember exactly but Muhammet called me sometime in January 2022 and told me that the hood I preferred was not fitting to the closet. Funny though the one you picked up didn't fit either which seems from my point of view a major weakness of design and planning. In my belief, this is also the proof of the incoordination between your teams. Last but not least, the team you sent for installation didn't even bother themselves to put the hood and the closet back into its box and left them open laying on a concrete surface. If you are really curious how I feel as a client when I see this scene is the people you sent to my home doesnt have any respect towards their job, profession, employer and most importantly to the client (whom is me in this case). As you might appreciate, I do not accept any responsibility to those parts and I will not make any effort to protect the hood and the closet parts and expecting you guys to come and take on your own. 3) The alignment problem on closets Just like you do, I also have to work and couldn't witness the whole installation but there are serious alignment problems in between of closets and kitchen appliances which shouldn't be a big surprise considering the poor judgement made on equipment selection or fabrication.

  • Would you recommend us? No
10

Goede service klant gericht

Er waren wat dingen die niet naar ons zin waren 2 zijn er opgelost. Derde niet maar was ook wel een beetje onze eigen fout niet echt goed opgelet wat voor blad we genomen hebben. Misschien iets meer advies moeten vragen. En misschien wat advies moeten krijgen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige keuken!

Zeer tevreden! Ook zeer tevreden met de vakkundige installateurs!

  • Aanbevelen? Ja
9

UITSTEKEND!

Vriendelijke bejegening, geen druk op aspirant koper leggend, afspraken betrouwbaar en ook het vervolg( levering, installeren en opruimen) is om door een ringetje te halen.!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede mensen op de goede plaats

Goed geholpen ervaren mensen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een hele mooie keuken, vakkundig en met zorg gemonteerd

Volgens afspraak geleverd Vakkundige monteurs die er plezier in hadden een goed product af te leveren. Het resultaat is heel mooi!

  • Aanbevelen? Ja
9

Nauwkeurig en kwaliteit

Meedenken met het ontwerp, creatief en nauwkeurig bij de installatie en veel advies over gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
10

Enorme keuze en prima geadviseerd

Onze verkoper kwam met goede ideeën.

  • Aanbevelen? Ja
9

nette services en goede kwaliteit

goed geholpen monteur rustig en werkte zeer netjes en alles in 1 dag gemonteerd zonder problemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn, ben erg tevreden

Wij zijn superblij met onze mooie keuken, van begin tot eind was de communicatie helder en duidelijk. Tussendoor konden wij altijd nog onze wensen wijzigen en dit werd heel goed opgepakt door Mo van Tulp Keuken ( alexandrium). De levering was keurig op tijd en de montage is super netjes gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
2

Komt beloftes NIET na

Tijdens de gesprekken in de showroom zijn beloftes gedaan die niet nagekomen worden. Na hierover contact te hebben gezocht wordt er eerst afgedaan dat het hun woord tegen het mijne is, omdat de betreffende medewerker er niet meer werkzaam is. Na nog een keer contact te zoeken wordt er gezegd dat erop teruggekomen wordt. Nu na 2 maanden nog steeds niks gehoord. Tulp heeft mooie keukens, maar komt verder beloftes niet na.

  • Aanbevelen? Nee
10

Verstand van keukens

Wij zijn geholpen door Sebastiaan in Alexandrium en aan de hand van onze wensen heeft hij een geweldige keuken geleverd. De bezorging was ook heel beleeft en zette alle spullen netjes op z,n plek. We hadden een uitstekende monteur Thijs die werkte heel netjes en precies daarbij ook nog snel. De monteur voor water en de afvoer was een ander verhaal deze man had er duidelijk geen zin in dus ben ik op zijn vingers blijven kijken of het allemaal wel goed ging, maar na wat scherpe woorden van mijn kant zit alles zo als het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastische mooie keuken

Ons eerste bezoek aan Tulp keukens in Rotterdam verliep al erg fijn. Een ontspannen en ongedwongen sfeer waarbij Raymon de tijd nam om alle mogelijke opstellingen te schetsen in onze keukenruimte om het voor ons makkelijker te maken te bepalen welke opstelling het best zou passen. 3 hoge kasten en een L of een parallel opstelling. Vanwege de afmetingen zouden we onvoordeliger uitkomen met de L opstelling en daarnaast waren we al beetje verliefd geworden op de parallelle optie van 2x 3 meter (en een beetje). Een schatting van de prijs werd gegeven maar geen harde offerte, we waren tenslotte ook nog maar aan het oriënteren op dat moment. We hebben veel andere zaken ook bezocht en offertes laten maken, maar eigenlijk was er overal wel iets dat ontbrak/niet mogelijk was. Dan wel niet het juiste aanrechtblad, geen brede lades mogelijk in de spoelkast bijvoorbeeld of er was gewoon geen klik. Na lang wikken en wegen besloten terug te gaan naar Tulp en we planden een afspraak in met Raymon. We hebben onze wensen op tafel gelegd en de hoop uitgesproken dat we een aanrechtblad konden vinden naar keuze omdat hun geen dealer waren van het merk blad waar we verliefd op waren geworden. Wat bleek, ze konden hem gewoon leveren! Toen viel alles op z’n plek. Uiteraard waren er wat communicatiedingetjes gaandeweg het orderproces, maar alles is uiteindelijk wel helemaal naar wens ondanks wat kleine wijzigingen. De bezorging van de keuken verliep super (jeetje wat een hoop dozen!!) en de montage de dag erna door R. Gerritsma uit Delft ging vlot. Hij had de nodige uitdagingen om mee te dealen, maar hij heeft alles supernetjes opgelost. Een ervaren vakman die inventief issues weet op te lossen om voor de klant gewoon goed werk te leveren en een prachtkeuken op te leveren. En wat is ie mooi! We hebben de hele dag (en de dagen erna) weinig anders kunnen zeggen dan ‘wauw’. We genieten enorm van onze mooie nieuwe kwalitatieve keuken!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige keuken

Uitstekend geholpen in de winkel in Rotterdam Alexandrium. Verschillende opties uitgewerkt zodat we een goede keuze konden maken. Hele proces rondom levering en montage daarna ook prima verlopen. Allemaal vriendelijk en kundig personeel in dienst. Eindresultaat, schitterende keuken, is helemaal naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles toppie geregeld.

Alles is goed geregeld bij tulp keukens, vanaf de keuze maken tot het afhandelen van een kleine schade. Onze vorige keuken was ook een tulp keuken en die heeft 24 jaar zonder problemen dienst gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden over onze tulpkeuken, genieten er elke dag van!

16 jaar geleden een tulp keuken gekocht en vorig jaar de 2e, een metamorfose in huis, geweldig! genieten er dagelijks van

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke bejegening.

Er wordt geen druk gelegd om te beslissen en goed meegedacht. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mijn derde Tulp keuken en iedere keer goed geholpen

Goed geholpen, er werd meegedacht, ook qua budget. Geen druk uitgeoefend om te beslissen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed verzorgd

Alles goed verzorgd, van de keuken kopen tot de laatste afwerking.

  • Aanbevelen? Ja
8

ik ben goed geholpen op alle vragen een antwoord.

met welke maat je ook komt er is altijd wel iets passends van te maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede begeleiding, vriendelijke bejegening, gastvrij, geduldig

Tijdens de prettige kennismaking waarbij wij onze ideeën konden opperen werden deze feilloos vormgegeven en volgde er een ontwerpfase waarin aanpassing en invulling van technische vragen goed mogelijk was. Het laten kennismaken met de fabrikanten van keukenapparatuur (Inspiratiehuis in Hoofddorp) en een bezoek aan de keukenbladen fabrikant in Tilburg hebben we als zeer informatief ervaren. De plaatsing van de keuken door de werknemers van de Keukenman verliep voorspoedig. Tot slot was de serviceverlening ook adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne zaak waar je je gelijk op je gemak voelt

Fijne ontvangst, goede en vriendelijke verkoper, het was een gezellige ontspannen middag en ook nog een keuken uitgezocht! Vooral de hoekkast/lades vind ik fantastisch, wat een ruimte.....optimale benutting van een 'loze' hoek. Het is allemaal net even anders. Ruime keuze en er wordt je niets opgedrongen of aangepraat. Erg tevreden over deze zaak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtige keuken

Bij aanschaf van mijn keuken prima advies ontvangen. Prachtig resultaat

  • Aanbevelen? Ja
9

Professional die goed meedenkt en weet waar die over praat

Goeie ervaring met het kopen van een keuken bij Raymond. Dacht goed mee over de vele mogelijkheden. En een goed en passend advies in de kleinste details. Kortom bij een volgende keuken kopen weet ik waar ik moet zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Watermanweg 223

3067GA Rotterdam

010 220 5633

[email protected]

Over Tulp Keukens Rotterdam

In ons filiaal Rotterdam vindt u onze grote collectie hoge kwaliteitskeukens in alle mogelijke kleuren, stijlen en materialen. Onze adviseurs kijken graag samen met u naar uw wensen en mogelijkheden om zo voor u de ideale keuken samen te stellen. We helpen u graag! Dat geldt voor onze adviseurs maar ook voor onze service. Na de aankoop van uw keuken volgt nog een heel traject waarover u misschien ook vragen of opmerkingen heeft. Ook dan staan we voor u klaar en bieden u de service die u van ons mag verwachten. In de reviews die wij ontvangen kunt u zien wat de ervaringen van onze klanten hiermee zijn. We waarderen het als ook u ons wilt beoordelen met een recensie zodat we ons service niveau hoog kunnen houden.

Over Tulp Keukens

Tulp is uniek door haar eigen fabriek in Rijssen. Een fabriek waar alles mogelijk is. Onze meubelmakers werken aan de meest innovatie keukenontwerpen. Geen lopendebandwerk, maar echt maatwerk. Neem een virtueel kijkje achter de schermen of breng een bezoek aan een van onze vestigingen. Onze adviseurs staan voor u klaar om een echte Tulp voor u te ontwerpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.