Totale verbijstering, “bad housekeeping“
Stap 1
13 sept jl. afspraak gemaakt voor diagnose stelling.
Stap 2
Aandachtspunten afgestemd
O.a.:
-Raamrubbers vervangen
-3e remlicht vervangen
-Navigatie systeem updaten
-Uconnect koppelen aan telefoon.
Stap 3
Vervolgafspraak gemaakt voor uitvoering van de werkzaamheden
22 okt. (Wachttijd 6wk ivm werkplaatscapaciteit).
Stap 4
Reminder (per mail) ontvangen van Nefkens, wij attenderen u op de geplande afspraak welke wij met u gemaakt hebben voor 22 nov. a.s.
Stap 5
22 nov. auto om 08.15u bij de servicebalie aangemeld en afgestemd dat de auto aan het eind van de middag opgehaald kan worden.
Stap 6
Op 22 nov. om 16:30u kreeg ik de mededeling dat de auto nog niet klaar was!
Redenen:
-materialen stonden op backorder
-materialen zijn pas om 16:00u geleverd.
Kortom, ze hebben “niets” gedaan. Interne bedrijfsvoering is zwaar ondermaats en dan wordt er naar de klant reactief gecommuniceerd.
Bad housekeeping
Ik mag hopen dat mijn afspraak de 29e nov as. goed verloopt met een passend excuus!!