Filters

1

Totale verbijstering, “bad housekeeping“

Stap 1 13 sept jl. afspraak gemaakt voor diagnose stelling. Stap 2 Aandachtspunten afgestemd O.a.: -Raamrubbers vervangen -3e remlicht vervangen -Navigatie systeem updaten -Uconnect koppelen aan telefoon. Stap 3 Vervolgafspraak gemaakt voor uitvoering van de werkzaamheden 22 okt. (Wachttijd 6wk ivm werkplaatscapaciteit). Stap 4 Reminder (per mail) ontvangen van Nefkens, wij attenderen u op de geplande afspraak welke wij met u gemaakt hebben voor 22 nov. a.s. Stap 5 22 nov. auto om 08.15u bij de servicebalie aangemeld en afgestemd dat de auto aan het eind van de middag opgehaald kan worden. Stap 6 Op 22 nov. om 16:30u kreeg ik de mededeling dat de auto nog niet klaar was! Redenen: -materialen stonden op backorder -materialen zijn pas om 16:00u geleverd. Kortom, ze hebben “niets” gedaan. Interne bedrijfsvoering is zwaar ondermaats en dan wordt er naar de klant reactief gecommuniceerd. Bad housekeeping Ik mag hopen dat mijn afspraak de 29e nov as. goed verloopt met een passend excuus!!

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed

Mooi onderkomen, snelle afhandeling bij receptie. Thuis gebracht en s’middags opgehaald. Mooie service. Dank hier voor!

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel en klantvriendelijk mijn auto verkocht

In verband met overlijden van mijn vader, zijn auto terug verkocht aan Tycho Hardeveld Kleuver van Nefkens Amersfoort. Kreeg een redelijke prijs en in een uur helemaal afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte communicatie

Ik ben erg teleurgesteld in de communicatie. Uiteraard begrip voor jullie verhuizing, maar tot op de dag van vandaag wacht ik nog op terugkoppeling over wat jullie met mijn leaseauto hebben gedaan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Het lukt mij niet meer om de banden zelf op spanning te houden . Bij Nefkens doen ze dat graag voor mij en terwijl je wacht krijg ook nog eens een kop koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

technische aspecten prima

vervelend is de moeilijke telefonische bereikbaarheid. Lang in de wacht staan en dan steeds het zinnetje 'wist u dat u 24 uur per dag, 7 dagen per week online enz. enz.' Zeer irritant ervaar ik dat. De slimme klanten weten dat toch wel, de minder slimme klanten doen dat niet en blijven gewoon bellen om een afspraak te maken

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed

Snelle diagnose en oplossing. Makkelijk een leenfiets te krijgen voor meerdere dagen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Zeer vlot en netjes geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle oplossing

Ondanks de drukte en verhuizing kon de auto snel beoordeeld worden. En ook snel gerepareerd. Er was zelfs vervangend vervoer beschikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Jammer dat mijn afspraak, die gemaakt was met een medewerker die mij belde, niet doorgekomen was. De receptionist bleef wantrouwend naar mij toe. Ik vond dit bijzonder vervelend. De sfeer die ik altijd als zeer positief ervaar bij jullie werd hierdoor een beetje getemperd. Later hoorde ik, van verschillende medewerkers, dat het op dit punt wel vaker misgaat (online).

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Door ziekte van mijn man was ik niet in staat om auto voor de APK te brengen. Wat een geweldige service hebben jullie! Zonder extra kosten werd onze auto gehaald en gebracht. Heel veel dank dat jullie ons zo "uit de brand" hielpen

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

volgens afspraak en in goed overleg

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en efficiënt

Ze belden mij om een afspraak in te plannen (drukte aan hun kant) Alles snel en goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden

Naar volle tevredenheid geholpen door de medewerkers in Nijkerk. Uitstekende service ontvangen. Prima communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nog sneller opgelost dan beloofd. En dat in vakantietijd.

Na plotssling probleem razendsnel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke snelle service

Ondanks de drukte toch binnen een paar uur mijn lekke band gemaakt !

  • Aanbevelen? Ja
8

Alleen accu vervangen

Ik vind de prijs nogal hoog. Volgende keer ga ik voor het vervangen van de accu naar een ander

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ik ervaar het als een goed team!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Klantvriendelijk en snel en correct behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Auto weer up to date.

Prima met zo’n rapport vooraf en dat je kunt aangeven wat je evt nog extra gerepareerd zou willen Bij mijn vorige garage kreeg ik hem dan ook gewassen terug als service van de zaak. Dat zou hier nog verbeterd kunnen. Nu kun je dit als betaalde optie erbij nemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Banden weer op juiste spanning gebracht

Als service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Maar 1 opmerking. In mei aangegeven dat de airco defect was (3e maal defect) De reparatie in juni ging niet. Onderdeel niet aanwezig. Eindelijk eind juli de reparatie uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijke medewerkers

Prima afspraken en tijdige afhandeling. Ik kan de werkzaamheden niet beoordelen. Jammer dat de gratis service van het schoonmaken van de auto bij oplevering weg is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en werkzaamheden aan auto worden altijd goed uitgevoerd.

Nefkens is klantvriendelijk en komt afspraken na. Altijd luisterend oor voor gestelde vragen en duidelijke uitleg over te verrichten werkzaamheden. Die altijd correct en binnen vastgestelde tijd worden uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima verzorgd

Alles prima verzorgd

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Siliciumweg 36

3812 SX Amersfoort

033 461 3846

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.