Het lukt mij niet meer om de banden zelf op spanning te houden . Bij Nefkens doen ze dat graag voor mij en terwijl je wacht krijg ook nog eens een kop koffie.

technische aspecten prima

vervelend is de moeilijke telefonische bereikbaarheid. Lang in de wacht staan en dan steeds het zinnetje 'wist u dat u 24 uur per dag, 7 dagen per week online enz. enz.' Zeer irritant ervaar ik dat. De slimme klanten weten dat toch wel, de minder slimme klanten doen dat niet en blijven gewoon bellen om een afspraak te maken

zeer goed

Snelle diagnose en oplossing. Makkelijk een leenfiets te krijgen voor meerdere dagen

Prima geregeld

Zeer vlot en netjes geregeld

Snelle oplossing

Ondanks de drukte en verhuizing kon de auto snel beoordeeld worden. En ook snel gerepareerd. Er was zelfs vervangend vervoer beschikbaar.

Jammer dat mijn afspraak, die gemaakt was met een medewerker die mij belde, niet doorgekomen was. De receptionist bleef wantrouwend naar mij toe. Ik vond dit bijzonder vervelend. De sfeer die ik altijd als zeer positief ervaar bij jullie werd hierdoor een beetje getemperd. Later hoorde ik, van verschillende medewerkers, dat het op dit punt wel vaker misgaat (online).

Door ziekte van mijn man was ik niet in staat om auto voor de APK te brengen. Wat een geweldige service hebben jullie! Zonder extra kosten werd onze auto gehaald en gebracht. Heel veel dank dat jullie ons zo "uit de brand" hielpen

volgens afspraak en in goed overleg

snel en efficiënt

Ze belden mij om een afspraak in te plannen (drukte aan hun kant) Alles snel en goed geregeld.

Erg tevreden

Naar volle tevredenheid geholpen door de medewerkers in Nijkerk. Uitstekende service ontvangen. Prima communicatie.

Nog sneller opgelost dan beloofd. En dat in vakantietijd.

Na plotssling probleem razendsnel geholpen.

Vriendelijke snelle service

Ondanks de drukte toch binnen een paar uur mijn lekke band gemaakt !

Alleen accu vervangen

Ik vind de prijs nogal hoog. Volgende keer ga ik voor het vervangen van de accu naar een ander

Ik ervaar het als een goed team!

Klantvriendelijk en snel en correct behandeld.

Auto weer up to date.

Prima met zo’n rapport vooraf en dat je kunt aangeven wat je evt nog extra gerepareerd zou willen Bij mijn vorige garage kreeg ik hem dan ook gewassen terug als service van de zaak. Dat zou hier nog verbeterd kunnen. Nu kun je dit als betaalde optie erbij nemen.

Banden weer op juiste spanning gebracht

Als service.

Maar 1 opmerking. In mei aangegeven dat de airco defect was (3e maal defect) De reparatie in juni ging niet. Onderdeel niet aanwezig. Eindelijk eind juli de reparatie uitgevoerd.

Vriendelijke medewerkers

Prima afspraken en tijdige afhandeling. Ik kan de werkzaamheden niet beoordelen. Jammer dat de gratis service van het schoonmaken van de auto bij oplevering weg is.

Klantvriendelijk en werkzaamheden aan auto worden altijd goed uitgevoerd.

Nefkens is klantvriendelijk en komt afspraken na. Altijd luisterend oor voor gestelde vragen en duidelijke uitleg over te verrichten werkzaamheden. Die altijd correct en binnen vastgestelde tijd worden uitgevoerd.

Alles prima verzorgd

Alles prima verzorgd

Prima communicatie

Prettig in contact, goed overleg over werkzaamheden.

Kosten koelvloeistof bijvullen

Een beetje flauw dat kosten voor het bijvullen van de koelvloeistof (€4) berekend werd bij de onderhoudsbeurt (€280) van mijn Peugeot 208. Dit terwijl in de omschrijving van een onderhoudsbeurt staat dat nagenoeg alle vloeistoffen worden bijgevuld.

Uitstekend/ klantvriendelijk

Dat ging zoals van te voren afgesproken

Siliciumweg 36

3812 SX Amersfoort