Kosten koelvloeistof bijvullen

Een beetje flauw dat kosten voor het bijvullen van de koelvloeistof (€4) berekend werd bij de onderhoudsbeurt (€280) van mijn Peugeot 208. Dit terwijl in de omschrijving van een onderhoudsbeurt staat dat nagenoeg alle vloeistoffen worden bijgevuld.

Uitstekend/ klantvriendelijk

Dat ging zoals van te voren afgesproken

Zeer tevreden!

Naast nieuwe banden is ook nog even mijn auto gewassen! Heel erg blij mee.

Gastvrij

Snelle hulp bij het vervangen van een lampje

Uitstekende service, prima afgewikkeld

Uitstekende service, prima afgewikkeld

Volgens afsprak. En... schoon van binnen en van buiten.

Fijne garage met gevoel voor de relatie.

reparatie prima, wachttijden vreselijk

De reparatie is, na een keer voor niets te zijn geweest, uiteindelijk prima uitgevoerd maar de wachttijden voor de telefoon, bij de balie en ook de tijd die het duurt voordat je een werkplaatsafspraak kunt maken zijn veel te lang en klantonvriendelijk.

Als altijd een goede ervaring.

Ik kon wachten op het afronden van het werk onder het genot van een kopje koffie. Ondertussen werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang. Als toegift was de auto keurig gewassen.

Alles duidelijk en prima

Alles correct

Vriendelijke ontvangst.

Alles verlopen volgens afspraak. Keurige afhandeling en een schone auto !!

In algemene zin positief

Op voorhand heb ik gevraagd mijn navigatiesysteem te upgraden. Op dit moment geeft mijn app nog steeds aan dat mijn auto besturingssysteem update (44.07.05.22_NAC-r0) niet uitgevoerd is. Dit is mij bij afhalen van de auto niet verteld. (tenzij de app ernaast zit natuurlijk) Vriendelijke groet, Andre Vos

prima service

van techniek heb ik geen idee, maar zoals de service ging, het naar huis brengen en weer ophalen vind ik al bijzonder prettig. Ook dat de auto door de wasstraat is gegaan en van binnen uitgezogen is is echt fijn. het contact met de balie was ook erg prettig. Ga zo door zou ik zeggen.

Niet te omschrijven in een woord super

Correct en zorgvuldig en altijd welkom.

Meer dan uitstekend geholpen, telefonische bereikbaarheid was op 9 juli wel een dingetje

Snelle diagnose, goed geholpen en uitstekende service. Ook fijn dat de APK van over een paar weken kon worden toegevoegd. Moest twee keer terugbellen voor overleg over de reparatie, alleen kwam ik door extreme drukte beide keren in een loop terecht waarbij de werkplaats onbereikbaar bleek.

Uitstekende service, fijne medewerkers

Wij zijn altijd heet tevree met de geleverde service. Nu van onze kant een echt minpuntje: de kosten van de leenauto. We snappen dat het niet door jullie komt, maar ruim 55 euro voor deze service vinden we echt wel heel hoog. Zeker in vergelijking met eerder toen we nog voor 36 euro een 108 konden huren.

Kreeg een mooie plek om even te wachten en te werken.

Tijdens de beurt nog even kunnen werken op een rustige werkplek. Top!

Goede ervaring ,prima geholpen, en zeer tevreden

Reparaties naar tevredenheid maar digitaalcontact werkt slecht

De website voor reparatie adviezen werkt niet goed op de telefoon. De vrijblijvendevadviezen zijn daardoor niet gekomen. Ook op de reactie SMS of de goedkeuring goed was doorgekomen kwam geen reactie. Verder kregen wij geen overzicht via de mail van onze keuzes.

Mijn ervaring was goed.

Mijn auto is voor zover ik kan overzien goed gerepareerd. Foutmelding komt niet meer naar boven en de auto rijd nog steeds prima. Wat ik echter niet begrijp is dat hier Nefkens Amersfoort staat. Ik ben namelijk uitgewijkt naar Nefkens Nijkerk omdat jullie in Amersfoort tot medio juli geen tijd hadden. Voor mij opzich geen probleem omdat Nijkerk voor mij ook niet zo ver is. De reparatie is dus door Nefkens Nijkerk naar tevredenheid uitgevoerd. Los van de reparatie heb ik wel een tip. Sinds de samenvoeging van Nefkens Amersfoort met Emerpark Amersfoort merk ik dat jullie een extreem lange wachtlijst hebben. Kennelijk is er meer vraag dan jullie aankunnen waardoor je uiteindelijk ook klanten kunt gaan verliezen. Naar mijn idee is de capaciteit iets te ver teruggeschroeft. Voor zover ik kan overzien leveren jullie ondanks de drukte toch kwalitatief goed werk.

Alles prima

Zoals altijd is de beurt weer prima verzorgd.

Service met een glimlach!

Zeer goed geholpen door de service adviseurs, hebben fijn meegedacht en handelen alles snel en correct af.

Teveel vraagtekens bij een beurt waardoor ik twijfel over de integriteit.

Er zijn teveel ervaringen die ik twijfelachtig vind: - op de factuur van de beurt staan kosten voor sproeiervloeistof: dat zou eigenlijk gratis moeten zijn omdat ik een VIP-kaart heb, - in het diagnoserapport staat dat er een lampje vervangen moet worden, daar worden ook kosten voor gerekend, maar dat valt ook onder de service van de VIP-kaart, - er hoefde alleen een beurt te worden uitgevoerd zonder APK maar ik krijg een diagnoserapport waarbij er wordt uitgegaan van een APK-keuring (kost me veel tijd en moeite om te bellen en dit recht te zetten), - ik krijg bij het ophalen van de auto geen toelichting op diverse punten die ikzelf had aangebracht. Er zijn kosten voor gerekend maar ik krijg niet de indruk dat er wat aan gedaan is.

Alle instellingen gewijzigd

Onderhoud aan de auto was goed, maar alle instellingen van de auto waren aangepast: stoel, licht, spiegels. Dat lijkt mij niet nodig.

Fijn onthaal, goede service!

Helemaal goed!

Siliciumweg 36