Filters

10

Bovenverwachting

De service was boven verwachting! Vooral ook door kleine dingen, zoals het even meelopen naar de leenfiets, een heldere mail met melding van de geconstateerde zaken en de mogelijkheid om deze direct te laten repareren of achterwege te laten, super makkelijk! Ook bij het ophalen stond de auto weer netjes klaar, werd er meegelopen en werd de stoelhoes er voor je afgehaald waar je bij stond. Allemaal dingen die niet persé hoeven, maar het geeft wel een gevoel van oprechte service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ervaren als een goed geoliede machine.

Duidelijke uitleg werkwijze mbt verwachte kosten en eventuele extra kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk netjes en top geregeld

Vriendelijke benadering en uitstekende service vanuit alle disciplines

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen en een goede service. Alle reparaties zijn in goed overkeg uitgevoerd.

Ik ging alleen maar voor een grote beurt, een grote onderhoudsbeurt en wat kleine mankementen. Natuurlijk werden er meer mankementen gevonden, maar dat is logisch bij een auto van 15 jaar. Ik werd telefonisch op de gehouden en de reparaties werden steeds in overleg uitgevoerd. Het was een grote rekening, maar ik heb wel het gevoel dat ik er weer jaren mee door kan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gemiddeld/goed

Prima service, alleen was de 108 leenauto wel erg blikkerig en gaf niet zo'n veilig gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service

Waardeer het zeer dat bij onderhoudsbeurt altijd extra gebeld wordt voor uitgebreide toelichting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Komen de afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima personeel en service

Wederom erg vriendelijk personeel, meedenken en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en klantenservice top

Prijs technisch is onderhoud bij een dealer altijd veel te duur. Dat is een feit. Hiermee verlies je volgens mij de verbinding met de klant na de garantie termijn. Mits je nieuwe blijft rijden..maar dat is nog maar de vraag! Als de prijzen van elektrische auto omhoog blijven gaan en de wegenbelasting ook verhoogt gaat worden zoals de regering nu van plan is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zoals ik al aangaf, Prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Een afspraak maken kostte veel tijd, de service was top

Jammer dat ik drie keer moest bellen voor ik iemand aan de lijn kreeg. Werd er telkens uit gegooid. Kostte me een half uur. De service in de garage was top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima.

Wederom goede service bij onderhoud en APK.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uiteraard Amersfoort

Auto uitgeleend aan collega en ja hoor krijg de auto met veel moeite in de P. Kon in de middag langs komen dan werd er gelijk naar gekeken, ik bleek mijn toezegging niet na te kunnen komen omdat ik een bespreking had waar ik bij moest zijn, dan maar zonder afspraak naar Amersfoort gereden. Zoals altijd vriendelijk ontvangen en werd gezegd dat er pas in de middag naar gekeken kon worden zoals besproken. Er werd vervangend vervoer geregeld en ik was op tijd bij de bespreking. Eind van de dag keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn auto en dat deze de volgende dag klaar zou zijn. Wederom uitstekende service van Nefkens Amersfoort!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Ik ben heel tevreden over de goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles conform afspraak, perfect

Auto rijdt weer als nieuw, van binnen en buiten schoongemaakt, top!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede en vriendelijke service

Een relatieve noodreparatie is tussen de geplande voertuigen onderzocht en gerepareerd binnen 2 werkdagen. Goede informatie aan de klant, dus zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

helemaal top, zoals altijd

Ik ben een zeer tevreden klant. Geen verborgen kosten, altijd alles in overleg, vriendelijke medewerkers en wat voor mij heel belangrijk is: ook altijd tijd voor humor en even heel hard lachen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en heldere instructies.

Goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden

Onderhoudsbeurt tevreden. Prijs vervangende auto aan hoge kant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles gedaan en een schone auto, super.

Bij Nefkens worden altijd alle besproken punten gedaan en zaken worden overlegd met de klant. En dan als extra service een schone auto. Echt super.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet nakomen afspraak

Dit is de zoveelste keer dat het hier niet goed gaat. Auto voor afspraak onderhoud gebracht. Melding gemaakt dat er een storing op de automatische course controle zit. Ga auto ophalen en sleutel in contact doen, komt dezelfde storing meteen weer in beeld. Vervolgens auto hele weekend kwijt en koekblik als vervangend vervoer krijgen. Heb de auto 2 jaar geleden nieuw geleasd en is nu al een keer of 5 in de garage geweest. En elke keer is het wel wat met deze garage/auto.

  • Aanbevelen? Nee
8

Efficient

Informeert de klant duidelijk over het plan van aanpak

  • Aanbevelen? Ja
10

Iedereen deed haar / zijn uiterste best voor mijn auto en voor mij .

Heel vakkundig is mijn auto nagekeken. Ook heel prettig was het dat daarna alles aan me werd uitgelegd en kreeg ik ook nog goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

De service is uitstekend.

Je merkt dat je als klant koning bent.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen

Gewoon goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Siliciumweg 36

3812 SX Amersfoort

033 461 3846

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.