Filters

8

Redelijk

Wat er in de werkplaats gebeurd heb ik gen zicht op dat is een kwestie van vertrouwen. Bij het op halen ging het een en ander mis. Auto was niet klaar terwijl ik een sms bericht had gehad dat de auto klaar was. Ze hadden vergeten de ruitenwissers te vervangen. Toen dat klaar was was er niemand om een factuur te maken. Er zat wel een dame maar die was er pas en wist niet hoe dat moest. Ondertussen nog twee klanten om hun auto te brengen voor onderhoud. Dus met 3 personen wachten tot er iemand kwam om ons verder te helpen. Ik vind het een slechte zaak dat iemand die pas begint om die alleen te laten. Ik vind dit een hele slechte communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Goed geholpen, vriendelijk, netjes en alles duidelijk. Alleen de (reclame)meldingen op mijn scherm zijn er nog steeds. Zo irritant.....

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

goed en correct geholpen. contact en gereed melding verliep prima. auto weer netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles goed verlopen

Alles goed verlopen

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

-

  • Aanbevelen? Ja
9

Uiteindelijk de goede oplossing voor een niet-verklaard probleem.

(16-08) De auto (eC4) gaf een rode driehoek toen ik van huis wilde vertrekken, met de opmerking: kijk in het instructieboekje. Dat is een digitaal doolhof, dus mijn oplossing was: Nefkens bellen. Daar kreeg ik de reactie: 'pechhulp inschakelen'. Dat was voor mij geen bevredigende oplossing, want wat dan? Ik wilde graag van mijn eigen dealer horen wat zij mij dan wel zouden adviseren. Dus ik werd teruggebeld. De auto zou bij Nefkens zelf uitgelezen moeten worden. Dus een berger moest de auto ophalen. Dat was voor mij wel een bevredigende verklaring, daarmee kon ik ook de pechhulpdienst te woord staan. Via Citroen Assistance was binnen twee uur mijn auto afgevoerd. Netjes! Vervolgens afwachten wat de diagnose zou brengen en wat de oplossing zou zijn. Dat leek allemaal nogal ingewikkeld. (Terwijl het probleem bij navraag in 5 op de 10 auto's voor schijnt te komen.) (22-08) Uiteindelijk kon de auto toch binnen een week gerepareerd (van de juiste software voorzien) weer opgehaald worden en is tussen de bedrijven door ook de onderhoudsbeurt die voor 8 september stond gepland uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Vriendelijk, vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
10

financieel tegenvaller maar de service is goed

auto is weer top en schoon

  • Aanbevelen? Ja
10

De medewerkers achter de receptie maken echt het verschil

Ik voelde mij welkom. Na mijn wensen werd geluisterd en actief meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd top

Duidelijke afspraken, op tijd klaar en informatie bij problemen

  • Aanbevelen? Ja
8

service goed communicatie kan beter

Geen 5 sterren omdat de bereikbaarheid slecht is. Wachttijden zijn meerdere minuten. Bij andere dealers is de responstijd korter. Daarnaast zelf achter de status aan moeten bellen. Kennis en kunde prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lang moeten wachten op onderdeel

Heb 4 weken moeten wachten op een onderdeel. De communicatie hierover kon beter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes gebeld en uitleg gehad over reparatie en auto rijd weer goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Prettig te woord gestaan en oplossing bedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

in vakantie tijd netjes en snel opgepakt

kapotte auto in vakantie tijd snel gerepareerd ondanks dat ik nog geen klant was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom super service

Direct geholpen met probleem met verlichting.. gelijk opmerking over conditie pakking van motor.. dat deze licht doorlaat.. advies om te herstellen..

  • Aanbevelen? Ja
4

teleurstellende ervaring

Auto onderhoud is waarschijnlijk goed. Niet handig is de klant te informeren over vervangen van niet noodzakelijke zaken zoals vloermatten en ruitenwissers die m.i helemaal in orde zijn . Vervelend werd het verlengen van de zgn assistance citroen pechulp plus voor e19.95 bijj een onderhoudsbeurt. Dat kon niet meer bij deze Citroendealer .!!Wel de zgn Nefkens pechhulp a e 75 . Ok de voorwaarden nationaal en internationaal zijn wel wat beter dan het reguliere aanbod maar de kans is groot dat je voor het internationale gedeelte dubbel verzekerd bent via auto verzekering of reisverzekering. Nog sterker en ook onbegrijpelijk is dat Nefkens zelf in haar voorwaarden de klant aanraad een pechulp verzekering af te sluiten via reisverzekering, want die gaat voor bij een calamiteit! Kortom een overbodige verzekering wat buitenland betreft. Na een hard neen van Nefkens over de verlenging van de Citroen Pechhulp gebeld met Citroen Nederland. Zij hebben contact opgenomen met de Nefkens Citroen in Amersfoort en toen bleek het wel mogelijk te zijn het via de Nefkens vestiging Citroen in Nijkerk. Onbegrijpelijk. Naar nu blijkt is er al bijna een jaar diskussie tussen Nefkens Am ersfoort en Citroen Nederland hierover. De klant is hiervan de dupe van en nog erger wordt hier niets eens over geinformeerd zoals het hoort. Dus Nefkens Citroen Amersfoort,stop met het aanbod voor Citroenrijders met jullie pechhulp aanbod en ga nu eens net zoals jullie zustervestiging in Nijkerk( en alle andere Citroenvestigingen) gewoon de Citroen assistance kaart aanbieden aan Citroenrijders! Jammer dat ook de update van de gps connect is mislukt , kwam er zelf achter .. Zou toch niet kunnen volgens de receptie maar het feit is er omonstotelijk bewezen . Afgesproken dat ik tzt ik weer contact op neem voor een gratis herkansing update. Teleurstellend allemaal . Auto was wel mooi schoongemaakt. Aanbevelen even niet zo

  • Aanbevelen? Nee
1

Heel slecht

Ik beschrijf mijn ervaringen bij Nefkens/Peugeot zo slecht dat ik nooit maar dan ook nooit meer een Peugeot zou kopen. Ik zal ook iedereen die overweegt ooit een Peugeot te kopen, deze af te raden deze te kopen. Service is echt totaal nul, wordt niet meegedacht met de klant, systemen zijn niet op orde, waardoor het de klant geld kost, en uiteindelijk wordt ik nog voor leugenaar uitgemaakt ook. Maar ervaring is zo slecht, dat ik deze week nog een afspraak maak bij Volkswagen/Audi om deze 208 in te ruilen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service.

Langs gereden en direct geholpen met vervanging van de ruitenwisserbladen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes

Ze zeiden dat het een uur zou duren maar binnen een half uur gereed. Top team.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct

Snel en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en flexibele service

Heel fijn dat de afspraak voor mijn APK gepland kon worden op mijn vrije dag. Ik werd zeer hartelijk ontvangen. De auto was snel klaar. Er werd een heldere uitleg gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Op een snelle en prettige manier te woord gestaan aan de service balen. Voor de eerste keer in de vele jaren dat ik klant bij jullie ben gebruik gemaakt van de thuis en haal service. Prima en correct !

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig

Vriendelijke medewerkster auto was zelfs schoongemaakt . Kom zeker terug . Rijd hier graag een paar km extra voor .( Woon in Rotterdam)

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles weer goed geregeld!

Ook voor onverwachtse reparatie zelfde dag nog materialen geregeld en reparatie uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Siliciumweg 36

3812 SX Amersfoort

033 461 3846

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.