Kan beter
's Ochtends mijn auto achterlaten ging prima. Direct geholpen, alleen het vervangend vervoer was onder verwachting. Bij een 308 SW verwacht je toch minstens een vergelijkbare auto terug en niet een C1... Gelukkig hoefde ik niet veel op de weg te zijn de betreffende dag, maar voor een afspraak die ruim van te voren is ingepland (bij korte termijn afspraken snap ik helemaal dat je het moet doen met de auto die beschikbaar is), verwacht ik wel een vergelijkbare auto.
Bij ophalen duurde het even voordat ik geholpen werd, terwijl er 2 man achter de receptie zat (zonder andere wachtenden) en vervolgens word ik geholpen door een collega die achterin een kantoortje zat. In het kader van klantvriendelijkheid zou ik altijd of iemand meteen te woord staan, of als je echt iets af moet maken, meteen een andere collega aanroepen die dan kan helpen.
Jammer dat het storingslampje niet was gefixt en ook niet was doorgegeven aan de collega, waardoor ik (na de vriendelijke overdracht) helaas weer terug moest.