Filters

2

Rommelig

Rommelig bij inleveren door verkeerde info op site Rommelig bij ophalen door drukte was er geen tussentijds contact. Daardoor moet ik terugkomen om een distributieriem te vervangen. Reden wordt daar niet voor gegeven behalve is uit voorzorg. Normaal dient dit met 10 jaar te vervangen worden maar bij de Peugeot 208 is dit opeens 6 jaar. Hierover zijn veel klachten bij ANWB ingediend en die heeft navraag gedaan bij de importeur. De officiële verklaring van de importeur is dat de distributieriem om de 10 jaar vervangen moet worden. Mij is dus niet duidelijk wat de reden is dat ik het nu al moet doen. Kans dat ik terug kom is klein, service was absoluut geen 10 waard

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en praktisch gehandeld voor een belangrijke handeling op de remmen

Titel zegt genoeg

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgerichtheid, top!!

Bij vestiging Amersfoort is het zoals het hoort, ontvangst met een positieve instelling; vriendelijk en klantgericht. Mijn airco deed het niet meer, wat best vervelend is met het warme weer, en kon tussengevoegd worden. Keurig op de hoogte gehouden van de status en gereedheid zodat ik kon plannen om de leenauto terug te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke service

Fijne garage, wel relatief (erg) duur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en adequate service

Hoewel een grote beurt vaak een dure verrassing is, heb ik nu weer het gevoel veilig te rijden. We kunnen (hopelijk) weer een jasrtje voort

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitsekende service

Goede ontvangst, goede uitleg wat er gaat gebeuren. Op voorhand weten wat de kosten zijn van een onderhoudsbeurt, je komt niet voor een verrassing te staan. Correct in de afhandeling en een goed gevoel van vertrouwen. Ik kom hier terug

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Vriendelijk te woord gestaan bij de balie

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekende service en vriendelijk personeel

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect! En top geregeld

Perfecte service , ik kan niet anders zeggen. Vriendelijk , meedenkend en natuurlijk goed vakmanschap.

  • Aanbevelen? Ja
6

Kan beter

's Ochtends mijn auto achterlaten ging prima. Direct geholpen, alleen het vervangend vervoer was onder verwachting. Bij een 308 SW verwacht je toch minstens een vergelijkbare auto terug en niet een C1... Gelukkig hoefde ik niet veel op de weg te zijn de betreffende dag, maar voor een afspraak die ruim van te voren is ingepland (bij korte termijn afspraken snap ik helemaal dat je het moet doen met de auto die beschikbaar is), verwacht ik wel een vergelijkbare auto. Bij ophalen duurde het even voordat ik geholpen werd, terwijl er 2 man achter de receptie zat (zonder andere wachtenden) en vervolgens word ik geholpen door een collega die achterin een kantoortje zat. In het kader van klantvriendelijkheid zou ik altijd of iemand meteen te woord staan, of als je echt iets af moet maken, meteen een andere collega aanroepen die dan kan helpen. Jammer dat het storingslampje niet was gefixt en ook niet was doorgegeven aan de collega, waardoor ik (na de vriendelijke overdracht) helaas weer terug moest.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en correct te woord gestaan.

Behulpzaam telefonisch uitgelegd wat ik niet begreep en duidelijk gemaakt het hoe en waarom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette service en kantoor beschikbaar

Helaas is in mijn woonplaats geen citroen meer dus ff rijden. Nefkens hielp ons ook met de private lease (ronald: topper! Dank). Daarom ben ik voor de beurt nu naar nefkens gekomen. Kon in een kantoortje werken en de beurt duurde exact de ingeschatte tijd. Als ik een tip mag geven: een kopje koffie was de kers op de taart geweest. Verder top. Auto keurig netjes (schoon van binnen en buiten) klaar om weer verder te tuffen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Tot nu toe goede ervaringen!

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

goed, alleen de vraag naar het start-stop systeem is niet verholpen, misschien zit het niet op deze auto

  • Aanbevelen? Ja
4

Minder prettig

Geen echt “vervangend” vervoer en geen terugkoppeling over vraag over afstelling achteruitrij camera Onderhoud zou uitgevoerd zijn, geen idee of dit echt is gebeurd

  • Aanbevelen? Nee
8

werd vriendelijk geholpen

goed

  • Aanbevelen? Ja
6

tevreden over het onderhoud

Helaas heel ontevreden over het feit dat mij in eerste instantie is verteld dat ik vervangend vervoer bij mij contract had zitten (zowel aan de telefoon door telefoniste die afspraak heeft gepland als de baliemedewerker van Nefkens). Op de dag van het onderhoud heeft mijn man de auto gebracht en de dag erna opgehaald. Ik kon ivm heupoperatie niet rijden. Met ophalen bleef de huurauto toch niet in het contract te zitten en moest ik 80 euro betalen! Daar baal ik sterk van. Als ik beter was geïnformeerd had ik de afspraak een maand verzet zodat ik zelf weer had kunnen rijden (samen met mijn man). Verder geen klagen hoor en ook de medewerkers allemaal even vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima.

telefonisch contact gezocht, en vanaf daar netjes geholpen en de auto is weer top. Snel en makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heldere afspraken

Van te voren kosten beraming ontvangen, duidelijke uitleg wat te verwachten en tijdens keuring / beurt verder overzicht ontvangen over kosten van werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Balie met meerdere medewerkers, zodat je niet lang hoeft te wachten. Door monteurs oog voor detail wat er mis is. Goed advies over wat moet gebeuren en wat nog wel kan wachten. Alle medewerkers zijn vriendelijk. De auto wordt schoon weer aan mij overgedragen. Een gepeperde rekening en ik heb geen idee of het elders goedkoper kan.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke service

goede telefonische bereikbaarheid goede behandeling door de servicedesk goede en snelle aflevering van de auto prima (wederom) dank daarvoor

  • Aanbevelen? Ja
10

Dank voor de goeie service!

Geweldig geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
6

Service kan beter

Kwam in de ochtend om 8 uur voor een langzaam leeglopende band en een klein beetje olie bijvullen. De auto was om 09.40 uur klaar. Ja, ik weet dat het druk is maar ik kan een lekke band niet inplannen voor een afspraak. En ja, ik weet dat er nog meer klanten staan te wachten. Ik wilde ook een afspraak maken voor een beurt, want dat moet binnenkort gebeuren. Het was druk bij de balie, de medewerker wil graag straks even bij mij komen om een afspraak te maken. Niemand gezien in de tijd dat ik zat te wachten. Ik weet ook dat iedereen zijn/haar best doet, maar volgens mij kan het nog ietsjes beter of ietsjes anders!? Personeel is heel beleefd en correct, mag ook gezegd worden!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles volgens afspraak geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Was top!

Geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Siliciumweg 36

3812 SX Amersfoort

033 461 3846

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.