Snelle en correcte service

Alle werkzaamheden zijn conform afspraak en prijs uitgevoerd.

Alles volgens planning

Communicatie goed, auto schoon afgeleverd

Perfect geregeld!

Alles verliep gladjes en zoals afgesproken!

Prima service, conform afspraak en boven verwachting

Prima gedaan wat er gevraagd is, duidelijke terugkoppeling gehad over de uitgevoerde werkzaamheden, én nog even netjes door de wasstraat, mijn auto zag er weer top uit (en reed heerlijk).

Vriendelijk, betrouwbaar en vlot.

Ondanks de drukte kon ik gelukkig nog op tijd een APK en grote beurt voor onze auto afspreken. Binnen een dag werk was onze Berlingo weer tiptop in orde!

Meegedacht, goede en snelle service

Fijn en professioneel geholpen

Klantvriendelijk en professioneel

Prima behulpzaam personeel

Gewoon zoals het hoort.

Erg vriendelijk, goede uitleg, gedaan wat nodig was. Ik ben weer zeer tevreden.

Prima verlopen

Afspraak maken ging soepel, netjes geholpen. E-Mail gekregen over wat nodig was, met foto’s en het bedrag wat ik moest betalen. Keurig.

Jammer dat ik naast de lange wacht op het onderdeel ook nog lang moest wachten op een afspraak

Lang wachten: ruim 5 weken op onderdeel en ruim 5 weken op een afspraak. Kon geen fiat geven op de werkzaamheden, omdat de werkzaamheden van maart in de mail stonden en niet het roetfilter en extra werkzaamheden. Moest extra moeite doen om dit telefonisch te regelen. Lukte alleen met een terugbelverzoek. Beschikbaarheid en bereikbaarheid kan dus beter. Waarom geen voorrang voor een klant die al weken wacht op een onderdeel? Bijna 3 maanden rijden met een melding is niet prettig.

Goede service en prijs

Ik ben geholpen in nood.

Je wil op vakantie gaan en ineens gaan er allerlei waarschuwingslampjes op het dashboard branden. Ja meneer we zitten vol tot Juli, maar brengt u hem maar en we zullen zien wat we kunnen doen, maar het moet tussendoor en kan wel een week duren. Maar het is gelukt waarvoor veel dank Amersfoort

Uitlaat niet goed geplaatst na vervangen warmteschild

Ophangbevestiging van de uitlaat was niet goed gemonteerd na vervangen warmteschild. Hierdoor schraapte de uitlaat over verkeersdrempels heen. Volgende dag terug. Wel direct hersteld maar zonder verdere excuses. Bedrijf is te groot geworden. Geen herkenning en persoonlijke benadering meer. De vraag bij dit soort incidenten is waarom je nog voor de merkdealer zou moeten kiezen...

Perfecte service!

Perfect en snel geholpen

Perfect en snel geholpen

Matig

Online afspraak gemaakt voor een APK en een Citroen Basisbeurt OW30. in 2022 ook laten uitvoeren was daar dik tevreden over. Dus nu 2024 doe ik hetzelfde . Werd mij aan de balie verteld dat mij dat ongeveer 750 euro ging kosten dat was meer dan het dubbele. bleek dat zij dit basisbeurt vertaald had als een kleine beurt. Dit aan laten pasen was het nog flink duurder dan de vorige x. Kreeg nu het verhaal ja u heeft de vorige geluk gehad want daar werd de APK niet betaald. Zal omdat het een basisbeurt betrof hoefde ik de APK toen niet te betalen en nu wel ok. APK + Basis OW30 uitgevoerd keurig bericht dat deze klaar was. Volgende x graag de palstic troep uit de wagen halen en als er perongeluk iets niet goed gaat (hor) herstel dat dan en laat het niet achter als het zal wel. jammer.

Onvakkundig

Stoelreparatie. Kraakt nog harder dan voor de “reparatie “ Blijkbaar worden er geen testen gedaan of de “reparatie “ geslaagd is. Auto hele dag kwijt, reistijd, zonder resultaat. Dit wordt overstappen naar een andere garage. En een officiële klacht.

Display +navigatie doet het nog steeds na update

Display +navigatie doet het nog steeds na update

Alles klopte, de afspraak en de afhandeling

Zie hierboven

Niet klantvriendelijk, onvoldoende kennis van Citroën.

Als ik bij Nefkens binnenkom voel ik mij niet welkom. Brede balie, veel mensen achter de balie. Soms sta ik minuten te wachten totdat iemand mij aanspreekt. Ze kennen, na overname van Emerpark, de kant niet en de auto (Citroën) niet. Ik ben al sinds 1990 klant van de voorgangers Moolenaar, Rovam en Emerpark.

Prima uitgevoerde grote beurt en alles doet het zoals hoort!

De auto was aan onderhoudsbeurt toe. Duurde iets langer dan verwacht maar dat werd netjes gemeld. Na een dag was alles in orde! Aanbevelen waard ;-)

Uitstekend!

Naast het advies van het gebruikelijke uit te voeren onderhoud, werd ook een losliggende koplamp gevonden. Ik vermoedde dat dit een onopgemerkte schade was van een kleine aanrijding met nauwelijks zichtbare schade. Deze schade van de koplamp was niet zichtbaar van buiten af en was door het herstelbedrijf niet opgemerkt. De motorkap was voor het herstel, niet open geweest want dit was niet nodig. Het herstelbedrijf heeft de koplamp vervangen en is door de verzekering vergoed.

Keurig ontvangst en uitleg over de staat van de auto. Overige afhandeling ook prima.

Siliciumweg 36

3812 SX Amersfoort