Volledig volgens afspraak en goede terugkoppeling.

Duidelijk en betrouwbaar

Vooraf werd duidelijk gespecificeerd uit welke handelingen de onderhoudsbeurt zou bestaan. En zo is het ook allemaal uitgevoerd, zonder vervelende "verrassingen". Helemaal mooi is dat de auto ook nog eens van buiten van binnen is schoongemaakt. Het was weer pico-bello verzorgd.

Heel aangenaam en professioneel

Heel aangenaam en professioneel

Klantgericht en goede service

Alles volgens afspraak en snel uitgevoerd

Prima, beetje lang wachten

Zie boven

Goed advies en goede service ervaren!

Op basis van een digitaal transparant reparatieadvies werden de herstelwerkzaamheden in kaart gebracht. Foto’s van het advies zijn een goede aanvulling. Zaken die nu nog geen prioriteit hebben blijven voor toekomstige opvolging in mijn autodossier in beeld. Vriendelijke en goede service ervaren van team Nefkens Amersfoort!

Goed en snel geholpen met een nieuwe lamp in de koplamp.

Nvt

Geen reparatie uitgevoerd

Heb 2 maanden geleden een peugeot3008 uit 2019 aangekocht bij Nefkens Amersfoort. Auto rijd goed echter binnen 6 weken eerste bezoek werkplaats remmen piepen. Echter beginnen ze nu weer te piepen. Reparatie wordt waarschijnlijk niet gedaan gezien het nieuwe blokken en schijven zijn. 2e bezoek afgelopen week kachel bijrijder doet het niet dit is niet eerder opgevallen daar het niet zo koud was tijdens onze auto ritten. Koelvloeistof stond wel heel dit hebben ze bijgevuld en het probleem zou opgelost kunnen zijn. DUS NIET. Je betaald er voor om de auto op 100 punten te laten controleren en 1 jaar spoticar en Bovag garantie. Volgens verkoper waarschijnlijk over het hoofd gezien het blijft mensen werk. Moest bellen als dit niet het geval zou zijn heb dit dus gedaan toen ik thuis was. Zou worden teruggebeld echter na 2 uur wachten nog niets vernomen. Terug gebeld kreeg wederom een telefoniste die vertelde dat het ong. 6 weken zou duren voor dat de reparatie kon worden uitgevoerd. Gezien het geen motorisch probleem was wat ze er tussendoor even konden gaan verhelpen ??? In Nijkerk kon het wel eerder nu maandag word het gerepareerd. Dus afwachten wat er nog gaat komen. Het is dat ik niet onder de motorkap heb gekeken toen wij de auto hebben opgehaald gezien wij het volste vertrouwen erin hadden. Tegendeel is gebleken. Dit gebeurt ons dus NOOIT MEER.

Snelle, adequate en vriendelijke afhandeling van het probleem met mijn auto.

Omdat ket servicelampje van mijn Peugeot oplichtte en er verder geen signalen waren m.b.t. bandenspanning of oliepeil, ging ik voor assistentie naar de garage. Daar werd ik snel, adequaat en vriendelijk geholpen door een medewerker van de werkplaats. Het bleek toch de olie te zijn. Euvel opgelost.

Snel geholpen, vriendelijke receptionist, lekker wat tijdschriften onder het genot van een kopje koffie gelezen

Storing niet opgelost en wel een gepeperde rekening

Het motormanagement lampje bleef branden. Na 10 minuten uitlezen bleek de storing te zijn dat de motorolie vervuild was. Volgens jullie onderhoudsinterval zou de olie nog 30.000 km mee kunnen! Voorts hadden jullie geen tijd om de motorolie inclusief filter te wisselen. Vervelend, want a.s. maandag rij ik ermee naar Bilbao. Voor het uitlezen werd eerst €110,- in rekening gebracht. Daarna was de werkplaats receptionist bereidt rekening uit coulance te halveren. €55,- voor 10 minuten werk vind ik nog steeds niet bepaald coulant! Dus €55,- betalen en de oorzaak niet opgelost! Het wordt nog erger. Toen ik vroeg wat een oliewissel zou kosten, kreeg ik te horen dat dat €360,- zou gaan kosten. Dat komt neer op een uurtarief van €600,- ! Nee, werd er gezegd; "Bij een oliewissel hoort ook het herprogrammeren van het motormanagement". "En dat gebeurt met dure apparatuur". Ik betwijfel de relatie tussen olie verversen en het herprogrammeren van het motormanagement. Let wel, we hebben het niet over het verwijderen van de foutmelding. Dat is inmiddels gedaan. Wat is hier aan de hand?

Prima service !

Al meer dan 20 jaar klant.

Vriendelijk en reparatie gedaan op dezelfde dag als het onderhoud

Top duidelijk eerlijk en positief

Kwam voor apk , werd duidelijk verteld wat de kosten waren . En hoe het proces verliep met kosten en en herinnering via sms . Kon auto op tijd weer ophalen . Klant vriendelijk en duidelijk. . Super blij dit is Service . Gr Hennie

Goed maar vaag

Vriendelijke ontvangst en financiiele afhandeling. Vooraf werd aangegeven dat remolie mogelijk niet vervangen hoefde te worden. Dat bleek inderdaad niet te hoeven, maar in het rapport blijft de remolie op rood staan. Vaag dus.

Goed met onderstaande opmerking.

Jammer dat de auto niet gewassen is vanwege drukte bij de wasstraat.

Snelle hulp

Motor olie moest aangevuld worden. Werd direct geholpen

Vriendelijk en komen afspraken na

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Na diverse keren te zijn geholpen met reparaties en de laatste keer de a.p.k van onze Peugeot is onze ervaring dat men klantvriendelijk is en betrouwbaar mbt eerlijke werkwijze. Ook als er niks blijkt te zijn voor de apk zonder extra kosten auto goedgekeurd. Als ik wat heb met mijn auto ga ik zeker weer terug naar Nefkens vanwege de goede ervaring

goede service, prima geholpen

Heel blij met dit bedrijf

netjes geregeld

netjes van te voren geinformeerd over de kosten

Nette service maar toch met een slecht gevoel.

Dit was een vervolgactie op het onderhoud. Reden was dat de distributieriem al bij 37000 km moest worden vervangen. Hierover al eerder discussie gehad omdat een constructiefout maakt dat deze vervanging zo snel moet plaatsvinden. Bij de terugroepactie enkel maanden geleden was alles goed. Mijn beeld is dat hier door Peugeot en het moederbedrijf niet de verantwoordelijkheid wordt genomen en de klant de dupe is. Bij het ophalen van de auto werd doodleuk bevestigd dat de termijn en kilometers voor de distributieriem voor dit type motoren was aangepast. Zo kan een constructiefout als normaal worden neergezet. Ik heb de vervanging dan ook onder protest laten uitvoeren.

Duidelijke uitleg over de kosten, en ook een goed rapport over de verrichte werkzaamheden

Prima nieuwe band

Ook gekeken naar het oliepijl.

Siliciumweg 36

3812 SX Amersfoort