Snel en adequaat

Vriendelijk aan telefoon en balie. Boodschap dat ik volgende dag langs kon komen als probleem niet was opgelost.

Super tevreden.

Snel, kundig. Ik ben super tevreden.

Er waren problemen met mailbevestihing afspraak

Er is gebeld dat auto niet in 1 dag klaar is. Prima, wanneer wel was afhankelijk van onderdeel. Prima. Kreeg dag eroo SMS aan eind middag, auto is klaar. Ik lees dat ‘s avonds pas, in zo’n geval is bellen gewenst. Bij het afhalen was auto niet gewassen, de meeste dealers doenndat wel. Dat viel me tegen

Altijd correct en aandacht voor de klant.

Altijd top geregeld

Mijn ervaring met deze garage voor onderhoud is duidelijk, geen verassingen achteraf. Kortom altijd goed geregeld.

niet te vrede.

Werkzaamheden aan de auto gemeld bij maken afspraak. Bij het afleveren van de auto voor onderhoud nog een keer gemeld. De werkzaamheden zijn echter niet uitgevoerd.

Teleurstellend dat probleem niet opgelost is.

Het contact was verder vriendelijk.

Makkelijk afspraken maken, auto schoner opgehaald dan afgeleverd.

goede service

vertrouwd, vriendelijk, goede service

Prima, alleen jammer van de zeer hoge prijzen.

Vriendelijk personeel en duidelijk overleg

Scheelde een hoop geld

Baliemedewerker viel op dat remolie wel op de factuur stond maar niet gebeurd was, was niet nodig.

Was apk beurt. Dus routine

Prima, snel en hij was ook nog gewassen!

Fijn dat ik daar kon zitten en gewoon kon werken en koffie pakken. Vriendelijke ontvangst en na 2 uur was hij al klaar.

Heel plezierig

Service en vakmanschap zin uitstekend

Goed geregeld

Was super

Zeer goede service en uitstekende communicatie

Voor regulier onderhoud moest mijn auto naar de garage, en zoals vertrouwd besloot ik dit bij Nefkens te laten doen. Ik kon eenvoudig online een afspraak plannen, en gedurende de afspraak kon ik een gratis leenfiets krijgen. Super handig!

Niet volgens afspraak .

Prijsopgave, betreft een nieuwe accu inclusief oude doormeten, plaatsen enz.€.208,00, via de telefoon toegezegd. Uiteindelijk €. 228,97 betaald. Als argument, 2 verschillende antwoorden gekregen, van receptie en werkplaats. Volgende keer, zal ik dan ook, een gespecificeerde, schriftelijke opgave wensen. Jammer, toch een kwestie van vertrouwen.

Goede service, makkelijk een afspraak te maken. Kortom, mijn Citroen garage.

Snelle service!

Zonder afspraak met een spoedje tussen Kerst en Oud en Nieuw, heel soepel geholpen.

Alles prima uitgelegd en verzorgd

Alles prima uitgelegd en verzorgd

Er word meegedacht met het maken van een afspraak en je voelt aan de auto dat er aan gewerkt is klasse

Hart voor klant en auto, zetten net dat stapje extra.

Rustig zitten werken. Werkplaats neemt namens mij contact op met leasemaatschappij en geeft advies. Ik ben ontzorgd en dat ik fijn.

Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Het proces is strak georganiseerd via de computer. Prima. Leidt tot een vrij langdurige intake waarbij wij moeten staan. (Geen zitplek gevonden bij de receptie). Tussentijd diagnoserapport per e-mail prettig.

Siliciumweg 36

3812 SX Amersfoort