Een nette meedenkende garage.

Nefkens is een nette meedenkende garage. Weinig garages die dat doen en dat doet me goed.

goede adequate service

Tijdig geholpen, goed geinformeerd over de voortgang van de reparatie/service, flexibel bij het ophalen eind van de dag

Goede service.

Nog even een aantal dingen meegepakt die onder de VIP-pas vielen zoals olie en een lekke band die ik nog niet had ontdekt. Prima meedenken en goede service!!

Geen updates ontvangen en slechte communicatie

Mijn Citroen C5 Aircross is onlangs voor een bandenwissel en standaard onderhoud geweest Bij Nefkens Amersfoort. Na niks gehoord te hebben op de dag zelf, de auto komen ophalen op het afgesproken tijdstip waar ik er achter kom dat mijn auto niet klaar is en de receptie ook niet weet wat de status is. Na een leen auto meegekregen te hebben (wel netjes op kosten van Nefkens) moet ik de volgende dag zelf bellen om er achter te komen dat het probleem bij Citroen is gemeld en het niet duidelijk is wanneer de auto klaar zal zijn. Tijdens het gesprek heb ik duidelijk aangegeven een update te willen hebben zodra bekend is hoeveel werk er nog gedaan moet worden. Het eerst volgende bericht is eind volgende werkdag dat de auto klaar is en opgehaald kan worden. Ik woon niet in de buurt (wat ik ook heb aangegeven) en er was al aangeboden dat Nefkens de auto zou komen omruilen. Hier moest ik toch ook weer zelf achteraan. Een lang verhaal kort, ik snap volkomen dat er onverwachte problemen optreden en dat er gevallen zijn waar Citroen zelf bij gehaald moet worden. Met name in dit soort gevallen is het cruciaal om proactief te zijn in de communicatie naar de klant.

Prima geholpen

Fijn en snel geholpen.

snel en deskundig geholpen

fijn dat ik snel terecht kon en de auto snel klaar was.

Heel vriendelijk

Super service

Kom onaangekondigd binnen vallen en kon toch nog geholpen worden

De reparatie was snel en volgens afspraak.

Positief

Moest alleen 5 minuten voor de balie wachten voordat ik geholpen werd. Informatie en afhandeling uitstekend.

Goede en vriendelijke service

Goede afhandeling

Fijn en vriendelijke medewerkers

Snel geholpen en goede service

Bandenwissel en kleine beurt in een uur gefixed

Snel en goed geholpen

Duidelijke uitleg over het hoe en waarom van de reparatie

Service is goed, alleen te lang wachten

Service is goed, alleen te lang wachten

Heel prettig

Klantvriendelijk en goede service

Ik word altijd prima geholpen en zijn er problemen wordt dat netjes opgelost.

Prima.

Op tijd gebeld voor een afspraak. Bij inlevering van de auto prima te woord gestaan. Belangrijk is dat is aangegeven op welk tijdstip je auto weer kan worden opgehaald. Zeker als je buiten Amersfoort woont. Huurauto was prima verzorgd, volle tank en schoon.

Bandenwissel

Zoals gewoonlijk een bandenwissel met de extra service van wintercheck en het wassen van de auto

Altijd beleefd en goed

Altijd beleefd en netjes geholpen, dat heeft ook een nadeel; de wachtrij kan oplopen. Wellicht een fastlane maken voor mensen die alleen een sleutel willen neergooien en snel weg willen? Auto is na de beurt gezogen en schoongemaakt, dat is helemaal top.

Prima!

Keurige ontvangst en intake. Heldere uitleg van werkzaamheden en advies. Correcte uitvoering en oplevering!

Goede en correcte service

Correcte en goede communicatie Volgens afspraak Goede uitleg en informatie

prima service

Snelle en correcte uitvoering van onderhoud.

Goede ervaring!

Vijf sterren zou betekenen dat er niets meer te verbeteren is. Perfectie nastreven is wel wat ik voelde, ben goed en vriendelijk geholpen. Mijn auto was zelfs gewassen! Het zou voor mij echt een 10 zijn als m’n prachtige bolide ook nog was gestofzuigd (*insert* smiley-met-knipoog) Graag tot de volgende keer!

Siliciumweg 36

3812 SX Amersfoort