Fijne dealer met top service

Goed van tevoren ingelicht.

Goed van tevoren ingelicht over de te verrichten werkzaamheden en kosten. Door vriendelijke medewerker thuisgebracht en weer opgehaald.

Snel opgepakt en goede service.

Correct geholpen en keurig tijd gemaakt voor herstel aan auto terwijl deze niet ingepland stond. Keurig gedaan.

In 1 woord: uitstekend dus een 10

Supervriendelijk balie medewerkers. Wat ik ook mooi vond is dat alles via sms en mail wordt gedaan. Ik moest daar even mee geholpen worden maar nu begrijp ik het. Zeer vooruitstrevend bedrijf dus.

Prima geholpen, goede service!

Zoals altijd prettig en goed geholpen.

Op een prettige te woord gestaan door de medewerkers. Uitleg wat er zou gedaan worden . Er was geen misverstand . Top.

Snel en vriendelijk geholpen

Bandenwissel goed gedaan.

Zoals altijd perfect!!

Afspraak maken makkelijk, service perfect en auto gewassen en schoon weer terug. Kan gewoon niet beter.

Goede service.

Beleefde snelle hulp van de dame achter de werkplaatsbalie bij panne

De dame achter de balie van de werkplaats valt mij steeds weer op door haar efficiënte en beleefde en vriendelijke optreden. Een voorbeeld voor haar collega's !

Duidelijk en vriendelijk volgens afspraak.

Duidelijk en vriendelijk volgens afspraak zoals ik gewend ben.

Blij met de vrouwelijke medewerker!

Ik ben heel blij dat er eindelijk een vrouwelijke medewerker is. Veel daadkrachtiger en duidelijker!

Alle gemaakte afspraken en meldingen zijn correct en op tijd uitgevoerd

Alle gemaakte afspraken en meldingen zijn op een correcte wijze uitgevoerd. De auto was netjes gewassen bij aflevering.

Duidelijk en snel

Persoonlijk betrokken en duidelijk in de berichtgeving

Zoals gebruikelijk helemaal top!

Er wordt tijd voor de klant genomen, vriendelijk en vakkundig personeel.

Slechte communicatie

Ik kreeg indicatie van wachttijd van 1 uur, maar bleek 1 uur en driekwartier te zijn. Dat had ik na 1uur graag gehoord. Er waren 2 nieuwe winterbanden besteld zonder overleg vooraf. Er lag nog karton in de auto dat gebruikt was door de monteur.

Klantgericht en vakbekwaam

Klantgericht en vakbekwaam.

Heel goed!

Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken

Prettig

Prettig ontvangst, goede aflevering met begeleiding. Vriendelijk en deskundig

Prettig behandeld.

Zelfde als vorige vraag.

Prima geregeld

Duidelijke afspraken over keuring en onderhoud die netjes zijn uitgevoerd. Het digitale rapport werkte makkelijk en duidelijk.

Snel geholpen en goed meegedacht bij de reparatie van mijn oude 307 SW

Zowel bij komst en vertrek zeer goed geholpen door de receptioniste.

De gemaakte onderhoudsafspraken zijn door de monteur(s) voor zover ik dat kan beoordelen tijdig, juist en volgens afspraak goed uitgevoerd. Ik had het gevoel weer in een nieuwe auto te rijden.

Siliciumweg 36

3812 SX Amersfoort