afhandeling APK

Werd direct geholpen.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijke. Behulpzame verkoper en aardige monteurs. Komt zeer professioneel over.

Gelijk geholpen, fijn

Zie boven

Helder en duidelijk

I recommend!!

I recommend. Reliable and professional

Prima niet buitengewoon

Het onderhoud zal prima zijn uitgevoerd Personeel front Office was zeer vriendelijk en professioneel Ik heb gewacht op de servicebeurt maar die duurde erg lang 3! Uur Het zal de warmte geweest zijn maar werkplaats personeel maakt geen vitale indruk

Snelle service

Snelle service… was heel prettig. En verder heel verrast dat de auto even schoon was gemaakt.

Afspraak was op korte termijn te maken. Snel en goed gerepareerd. Lekkere koffie en heel prettig contact.

Telefonisch slecht bereikbaar...

4x gebeld, en steeds een bandje er zijn vijf wachtenden voor u...

Goed maar kan persoonlijker.

Prima garage, maar het maken van afspraken is er g onpersoonlijk. Ik ben al lange jaren eenvaste klant, maar moet dat dan te nadrukkelijk aangeven en krijg dan wel een apk keuring voor elkaar. Wel goed, maar kan beter

Zeer klantvriendelijke service gerichte zaak

Deze vestiging ziet de klant echt als koning . Zelfs bij drukte maken ze tijd om je te helpen . Heb bij een remschijf calamiteit , waar mijn eigen dealer mij 2 weken liet wachten , genoten dat Nefkens mij dezelfde dag hielp zonder dat ik een afspraak had

Netjes geholpen. Kan weer veilig de weg op.

Goede planning en uitvoering APK en grote beurt

De APK en grote beurt zijn naar tevredenheid uitgevoerd. Ik kon een e-bike lenen als vervangend vervoer.

oke

Werk gedaan volgens afspraak. Klantvriendelijkheid hangt af van de baliemedewerker.

correcte service

bruikleenauto was geen probleem(voor heen en weer rijden naar huis) en zonder kosten.

Ben niet tevreden

Ben niet tevreden. Het is onmogelijk om jullie telefonisch te bereiken. Ik had een afspraak om 9.00 uur voor alleen APK. Vertelde dat ik wel even het dorp in ging en zou wachten op telefoontje voor afmelding. Om 13.00 uur dacht ik ik ga maar even kijken en toen bleek dat er niet eens aan begonnen was. Toen na 5 minuten was de auto klaar (hoe kan dat) Op 7 Augustus moet ik voor onderhoudsbeurt na dat ik twee maanden er voor had gebeld voor een afspraak hiervoor met APK. Er was geen tijd. Nu moet ik vanuit Almere twee keer komen. Heb ook besloten na deze onderhoudsbeurt afscheid te nemen van Nefkens Baarn.

correcte en snelle service

Mijn Peugeot veroorzaakte een schelle pieptoon bij lage snelheid. Daarmee kwam ik bij deze receptie. Onmiddellijk proefrit gemaakt door de monteur. Die constateerde dat nieuwe remblokken nodig waren. Dezelfde middag nog opgelost terwijl ik een (gratis) leenauto meekreeg. Top service.

Wel oké

Wachten bij Bali duurt lang Mijn auto stond klaar terwijl ik stond te wachten. Gastvrij matig. Niet enthousiast. Ik heb hier de auto gekocht daarom blijf ik bij de garage.

Duur om onduidelijke redenen

Het systeem gaf niets aan toch moest er een lampje worden vervangen: 30€ arbeidsloon en 13€ lampje. Ondanks herhaaldelijk adverteren in persoonlijke emails met "Uw APK is gratis in combinatie met onderhoud" werd 90€ in rekening gebracht "want het is een camper". De enige extra die werd genoemd is dat de datum van de gasslang wordt gecontroleerd...

Goed overleg en resultaat

Zie topic , meer uitleg niet nodig :)

Goede service. Uitstekend

Tijdens wachten goede koffie.

Keurig geregeld

Nieuwe leenauto stond klaar. Leenauto ophalen in weekend bij de showroom terwijl werkplaats dicht is zodat eigen auto maandagochtend direct gerepareerd kan worden. Top.

Deskundig en goed

Keurige behandeling, deskundig snel en goede prijs