Altijd optimale service

Deskundige medewerkers die zeer klantgericht werken en zonodig met je meedenken. Ik ben al jaren klant en mijn tevredenheid is nooit teleurgesteld. Voor mij geen andere garage dan Nefkens in Baarn!

uitstekend

vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg en goede service. het lijkt allemaal heel gewoon, maar na een uitstapje bij een dealer dicht bij huis merk je de grote verschillen.

Goed geholpen goede service

zeer vlotte service

Goed contact of de aangetroffen gebreken gedaan konden worden.

Mijn echtgenote ligt op de intensive care en mijn koplamp was kapot. Daardoor veel s nachts moeten rijden. Kwam binnen vertelde wat er aan de hand was en het werd direct opgepakt en afgehandeld. Klasse !!!

Goed georganiseerd

Heel prettig, afspraken na komen, vervangend vervoer, en als klap op de vuurpijl, de auto is schoon klaar gezet. Een na deel vond ik, voor een niet zo’n grote reparatie, ben je wel de hele dag je auto kwijt.

Geweldig.

Even achterruitenwisser vervangen. Zooooo snel en goed geregeld. Hartelijk dank!

Wederom net als alle andere jaren perfect voor elkaar

Uitstekend!!!

Prima geholpen

Fijn geholpen zelfs de auto gewassen

De werkplaats in Baarn is uitstekend

Iedere keer uitstekende service.

perfekte behandeling!

Conform afspraak

Goede , snelle en betrouwbare service

Goede , snelle en betrouwbare service

Prettige personen

Duidelijke uitleg.

Snelle service en kundige hulp

N.v.t.

Prettig en goed geholpen!

Prettig en snel geholpen

Voor de reparatie van mijn auto moest een onderdeel besteld worden. Na het bestellen werd ik dezelfde dag nog gebeld voor een afspraak de volgende dag. De reparatie verliep snel en soepel en het personeel was vriendelijk

zie hierinder

Kan niet beter, zoals altijd trouwens. Er

Prima werk geleverd

Ik werd snel geholpen en het werk was keurig uitgevoerd.

zeer vriendelijk en behulpzaam

Snel en vriendelijk geholpen!

Goede service en communicatie

Goede service en prettige communicatie

Snel geregeld

Snel goed geregeld

Altijd vriendelijk, correct, op tijd en klantgericht!

Niks op aan te merken, prima werkplaats!

Toch nog snel geholpen

Spijtig dat dit euvel “er even tussen door”moest.Jammer dat de contacten niet meer zo kunnen zijn als vroeger,al werden we telefonisch en per mail op de hoogte gehouden .Bij de eind afhandeling perfect te woord gestaan en vragen eerlijk beantwoord .Het lijkt wel of de Peugeot nog nooit zo goed gereden heeft,wat betreft het verholpen euvel, bobine en bougies.

het was uitstekend.

Wij zijn prima geholpen

Goede service goede kwaliteit prettige ontvangst en oplevering