service fantastisch

Auto verloor koelvloeistof. Echter werkplaats bezet. Toch binnen een paar dagen oplossing gevonden. Reparatie binnen dag geregeld. Zelfde week tweede auto moest plotseling winterbanden wissel ivm reis naar Duitsland. Samen gezocht naar oplossing en geregeld. Heel service gericht. Dat is de reden dat ik van Hilversum naar Eemnes rijd.

Altijd prima, dit keer was er helaas geen tijd om even naar het navigatiesysteem te kijken.

Dit keer was er helaas geen tijd om even naar het navigatiesysteem te kijken.

Prima en geheel volgens afspraak

Geheel naar verwachting.

Aanpassen aan de omstandigheden

Ik vond het erg fijn dat er vanwege mijn ziekte alsnog een vervangende auto geregeld werd.

Het duurde wel heel erg lang voordat het onderdeel dat nodig was voor het verhelpen van de "speling in de ophanging" binnen was. In juli is dit mankement geconstateerd en nu pas was het onderdeel binnen en kon het euvel verholpen worden. Er was mij verzekerd dat ik gewoon met de auto kon blijven rijden maar het voelt niet fijn om met zo"n rammelend geluid onderweg te zijn...dus, de auto heeft in die tijd niet veel kilometers gemaakt. Maar los hiervan ben ik tevreden over de service. Ik werd keurig gebeld dat er nog een mankement gevonden was en wat de totale kosten zouden worden. De distributieriem is ook vervangen en dat voelt goed. Ik hoop dat ik nog een poosje in mijn Peugeot 308 kan blijven rijden.

digitaal afspraak maken = prima reminder ontvangen = prima terugkoppeling van uit te voeren werkzaamheden + toestemming = werkt niet helemaal goed. vraagt om extra actie (bellen) uitvoering werkzaamheden = prima

altijd gooed

prima, zoals gebruikelijk

Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg.

Ik moet zeggen over de uitleg van de auto geen verkeerd woord. De ruimte waar de auto stond opgesteld had in mijn ogen meer weg van een wasplaats voor auto s . Misschien had ik er ook een verkeerde voorstelling van. Een collega van mij moest de peugeot 2008 ophalen bij een vestiging van Nefkens volgens mij in Den Bosch. Hij stuurde foto s van een auto onder een groot doek in een keurige showroom. Ik heb in Baarn geen showroom gezien, voor een auto afleveren heeft dat toch iets meer uitstraling. Wel een keurige fles wijn meegekregen alleen jammer dat wij zelf geen alcohol drinken. Misschien iets om in de toekomst rekening mee te houden , iedereen drinkt geen alcohol, een bloemetje zou dan misschien een beter idee zijn.

Zoals altijd ben ik weer tevreden over de behandeling van mijn auto. Ook het contact met de medewerkers was weer fijn en ontspannen.

toegankelijk snelle service

klantvriendelijk

Top bedrijf

Top bedrijf aardige mensen zeker aan te bevelen

Mijn mooie peugeot is bijna weer als nieuw

Motor loopt als een klokje

De klant staat centraal

Goede overdracht van mijn nieuwe auto en men neemt ook de tijd hiervoor. Afmelden van mijn vorige auto is ook op een juiste manier gedaan. Dus de klant wordt ontzorgt.

Ondanks drukte toch supersnel geholpen met nieuwe banden.

Prettig geregeld!!

Alles okay

Goed werk

Vriendelijk snel en goed geholpen

Zie boven

Professioneel en snel geholpen

Onderhoud beurt voor mijn Peugeot keurig en vlot uitgevoerd. Extra aanmerkingen zijn ook bekeken en meegenomen. Auto netjes gewassen op kunnen halen.

Snel en efficiënt thuis geholpen met nieuwe accu

Zie bovenstaande

Helemaal naar wens

Snel zoals verwacht

Netjes afspraak nagekomen en dus op tijd klaar.

Zoals eerder genoemd.

Slechte bevestiging sier wieldoppen na bandenwissel

Twee van de vier wieldoppen verloren tijdens de terugrit naar huis.

wederom top

als immer; allervriendelijkste ontvangst, snel overzicht van de punten die aandacht vereisen, een zo goed als nieuwe leenauto en ik was vergeten de vloeistof voor ruiten aan te kruisen....als service hebben ze dat toch gedaan. Zeer tevreden! Uiteraard ben ik VIPlid, zo voel ik me ook in Baarn.