Reactie van het bedrijf
Beste mevrouw Jongeneel.
wij vinden het jammer om te moeten constateren dat wij niet kunnen voldoen aan uw kwaliteits-eis. Helaas is het zo dat een receptionist behalve het verwelkomen en direct klanten zoveel mogelijk te helpen ook andere taken heeft ,waardoor het helaas zo is dat er wel eens langer dan 1,5 minuten gewacht moet worden. Zeker in deze corona-tijd vraagt het alle aandacht en tijd van een receptionist om toch alles zo vloeiend mogelijk te laten verlopen, en kan het dus ook voorkomen dat deze meneer het niet tijdig heeft opgemerkt dat u reeds uw sleutel in het daarvoor bestemde bakje heeft gedaan waarna hij de sleutel kan desinfecteren. Zoals onze meeste vaste klanten weten wassen wij al onze auto's gratis met de hand en beschikken wij helaas niet over een drooginstallatie, wellicht hadden wij dit even moeten melden.
Wij hopen echter dat u deze onaangename ervaring snel zult vergeten en wensen u veel veilige kilometers.
met vriendelijke groet, team nefkens-baarn