De receptie altijd top, Er was vergeten de auto te wassen helaas, maar toch goedgemaakt voor vertrek. Dit heb ik doorgegeven aan de receptionist en heeft het uitstekend afgehandeld.

Correcte en snelle afhandeling

Daarbij snelle afspraak (banden wissel) kunnen maken ondanks drukte.

perfect

Ondanks de drukte toch nog kunnen repareren , en mij de keuze voorleggen voor een nieuwe pomp of ruil. Het magazijn heeft hier ook een belangrijke rol in gespeeld (Ismet)

was goed.

Het enige nadeel was de wachttijd na het maken van een afspraak. Verder was het heel goed.

Al jarenlang goede service

Altijd vriendelijk, meedenkend en snel. Zeer goede service.

Goed werk!

OK

Geen klachten

Supet

Netjes

Goede punten bij Koot, maar ook nog echt punten voor verbetering mogelijk!

Ik vond het jammer dat ik als nieuwe klant niet welkom werd geheten, het was een koude ontvangst. Daarna werd er via een app ‘gecommuniceerd’ wat er moest gebeuren aan mijn auto. Dat was wel duidelijk. Maar daarna hoorde ik de hele dag niets meer of mijn auto al klaar was. Om 16.45 uur dacht ik, ik ga zelf maar eens bellen en toen bleek dat de sluitingstijd ook al 17.00 uur was. Dat was heel stressvol om dan nog op tijd te kunnen zijn. Gelukkig wilden jullie wel 5 minuten wachten totdat ik er was (maar ook echt niet langer werd al aangegeven). Op basis van de communicatie en matige openingstijden zou ik maar een 5,5 geven. Toen ik in mijn auto kwam was deze wel schoongemaakt van binnen en van buiten. Dat was een hele fijne verrassing! Dus vandaar een 7 als eindoordeel.

reparatie heeft vanaf week 29 op zich laten wachten en is niet goed

in week 28 schuif kanteldak defect. Dit is tijdelijk verholpen door dak dicht te maken. onderdelen zijn besteld. gemaakte afspraak kon niet doorgaan door ziekte van monteurs. zelf moeten bellen voor nieuwe afspraak. Niet teruggebeld door Nefkens zelf. reparatie pas in week 45 uitgevoerd. en nu sluit het dak niet goed af waardoor dit suist.

Goede service en vriendelijk

Prima service, goede afhandeling.

Eenvoudig en vriendelijk

Eenvoudig afspraak maken, snelle service

Betrokken met onze Museum Peugeots

Er heerst in Baarn nog een "Koot-sfeer" d.w.z.: klantvriendelijk ,meedenken in planmatig onderhoud voor onze Oldtimers en liefde voor het merk Peugeot. Vandaar 5 Sterren voor receptie en werkplaats! Het buitenterrein dient m.i. verbeterd te worden het ziet schandalig uit !!

Keurig geholpen

Keurig geholpen en storing opgelost, Top

Heel snel geholpen met de winterbanden!

perfect gedaan

er is door het team een reparatie aan de auto uitgevoerd wat mij opviel is hoe snel het ging en hoe netjes het is uitgevoerd Chapeau van een meer als tevreden klant

Klantgerichte service!

Het is gelukt waarvoor ik kwam

Ik kwam voor het vervangen van een koplamp. Ik vond het overigens wel 'vies' warm in de wachtruimte.

Meedenken en plannen top

Goede informatie vooraf en tijdens. Diagnose vooraf echt heel fijn. Afstemming en planning top.

Prima garage! Fijne medewerkers!

Er wordt met zorg aan mijn auto gewerkt!

Friendly and on point

Very nice experience - Even though the service took longer than expected I was able to work from there and they kept me informed

• Would you recommend us? Yes

Bandenwissel en vervanging rubbers open schuifdak goed uitgevoerd.

Uitstekende vriendelijke service

Auto keuring en onderhoud snel en goed geregeld. Er is rekening gehouden met mijn wensen qua planning en als extra service was tot mijn verassing de auto zowel van buiten als binnen gereinigd.

Ik kom hier al jaren en men staat altijd klaar, prettige en snelle service