Snelle service

Een band van mijn bedrijfsbus liep langzaam leeg. Helaas was hij niet meer te repareren maar ze zouden een band voor mij bestellen. Ik heb mijn bus enorm nodig voor mijn werk dus ik ben op eigen risico doorgereden. Dezelfde dag werd ik nog gebeld dat de band binnen was en er diezelfde middag onder kon. Super goede snelle service waardoor mijn werk er niet onder hoefde te leiden.

Geen problemen

Bij Nefkens Bunnik kreeg ik een rapport te zien en overlegde we ….wat er nodig was en gedaan moest worden….. Nu kreeg ik te horen…. Het is ruim 500 euro nog voor ze hem hadden gezien …. En weet ik niet zo goed wat er voor dat geld gedaan is ..

Vriendelijke ontvangst en vakmanschap in de werkplaats

Geef met vertrouwen mijn auto in onderhoud.

Keurig geholpen.

Netjes en op tijd geholpen Leenfiets zoals afgesproken Alleen parkeren een drama vandaar geen 10.

Jammer genoeg geen tijdelijk vervoer zoals reserveauto of leenfiets waardoor je iemand moet regelen om heen en weer te brengen. Anders eachttijd te lang jammer.

Zeer goed geholpen!

Auto had een vage storing waardoor toetsen niet meer werkten. Tevens 2 ramen die storingen vertoonden. Alles netjes opgelost en tevens de lekke band geplakt die net daarvoor ontstaan was. Zeer goede service bij Nefkens Visser in Nijkerk, aanrader!

Snelle en goede service

Wisselende communicatie over status van onderhoud

Mijn man ontving geen sms dat de auto klaar was. Betaling kan alleen per pin en niet thuis overmaken, hierdoor moest ik 2x langs om te betalen. Auto krijgt op nieuwe locatie geen wasbeurt, dit was in Bunnik wel zo.

Mike is een topper

Verkoper Mike (voorheen in Bunnik) is niet alleen een goede verkoper maar ook een hele goede gastheer voor Nefkens Bunnik (nu Doorn). Hij heeft mij rustig mijn gang laten gaan met het uitzoeken van een auto, maar gaf goed en rustig advies. Zijn 1e vraag was steeds: wilt u een kopje koffie Inmiddels rij ik al bijna 2 weken in mijn peugeot 2008. Maar ook na het ophalen van de auto kan je nog bij Mike terecht met vragen. En informeerde hij op zijn beurt na een paar dagen hoe de auto beviel. Mike je bent voor mij een topper. Nogmaals veel dank

Prima communicatie en service

Ik ben zeer goed geholpen ondanks het feit dat ik mijn wagen niet op het afgesproken moment kon brengen ivm met en motorpech geval de avond ervoor (auto moest door sleepbedrijf afgeleverd woden). De communicatie over mankementen, kosten, etc waaren uitsteknd.

Vervangen koplamp en olie bijvullen

Goed en snel geholpen zoals altijd

Prima garage

Prettig ontvangst; auto keurig afgeleverd!

Prima!

Ik ben VIP klant en als ik wat olie wil controleren, kan dat zonder afspraak en word ik goed geholpen.

Oliepeil te laag

Oliepeil veroorzaakt controlelampje aan. Bijgevuld. Bij volgende beurt controle.

Prettige klantvriendelijkheid

Het was voor mij een nieuw bedrijf. Het is goed bevallen . Ik kom er dus terug !

Snel, zakelijk en adequaat

snel, zakelijk en adequaat

Teleurstellend

Ik heb in april een auto gekocht en 12 maanden recht op Pechhulp. Op het moment dat ik met een lekke band stond met mijn auto en belde, was het team Bunne niet te bereiken. Er was op mijn voicemail ook niet duidelijk waar je dan wel heen moest bellen. De Pechhulp zei dat ik niet geregistreerd ben. Toen ik locaties Zeist belde kreeg ik te horen dat als ik een lekke band had dit mijn eigen verantwoordelijkheid was. Ik heb uiteindelijk zelf ANWB gebeld. Die heeft mij geholpen en aangeraden langs te rijden bij de garage om te kijken of er geen brandsporen in de band zitten. Daarvoor ben ik heel goed geholpen in de Meern. Zij gaven mij aan dat ik niet ingevoerd ben door de administratie van Bunnik bij de Pechhulp. Ik heb aan de verkoper een appje gestuurd of hij dat alsnog wil doen. Die Bunnik heeft me heel goed geholpen. De aankoop van de auto is trouwens heel goed verlopen in Bunnik. Een fijne verkoper ook. Het is alleen aan de achterkant niet goed Gegaan.

Goede klantgerichte service

Telefonische bereikbaarheid kan beter

Je wordt altijd prettig geholpen

En ze geven goed advies en tips

We zijn snel geholpen toen onze auto een storing aangaf. Ook erg fijn dat men ging uitzoeken of het onder de garantie zou vallen.

Slecht

Vestiging verdwenen zonder duidelijkheid over bestaande afspraken. Afgelopen 2jr telefonisch heel erg slecht of niet te bereiken. Afspraken konden we vaak pas over meer dan 7wkn maken. Nu een andere vestiging in Doorn gelukkig.

Onderhoudsbeurt correct uitgevoerd Heb wel 6 weken moeten wachten voor de afspraak. Minpunt binnen een paar dagen was een band lek. Vermoedelijk ook al tijdens de onderhoudsbeurt maar niet ontdekt. Jammer dat de werkplaats Bunnik gaat sluiten.

Minder dan de voorgaande keren

Op verzoek vanuit Nefkens afspraak verzet en geen probleem. Verzocht om dit per mail te bevestigen om misverstanden te voorkomen. Kreeg geen mail en bij aankomst stond ik een dag later gepland….Leenauto was tank zo goed als leeg en heb met geknepen billen een pompstation weten te halen. Bij afhalen correct te woord gestaan door een van de medewerkers echter jammer dat de mat aan de bestuurderskant niet is vervangen. Deze is in 2023 vervangen echter na een maand al kapot alleen wilde ik hier niet over reclameren. Schijnt dat kwaliteit van deze matten nogal te wensen overlaat en ik kan dat beamen.

Werkzaamheden waren prima.

Zoals gezegd werkzaamheden waren prima , maar ik hoorde in de werkplaats voor het eerst dat die volgende week gaat verplaatsen naar Zeist erg slordig om je klanten pas zo laat te informeren. Eigen te gek voor woorden.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik