Werkzaamheden waren prima.

Zoals gezegd werkzaamheden waren prima , maar ik hoorde in de werkplaats voor het eerst dat die volgende week gaat verplaatsen naar Zeist erg slordig om je klanten pas zo laat te informeren. Eigen te gek voor woorden.

hele aardige en kundige receptie meneer

hiermee heb ik voldoende gezegd

Niet te lang hoeven wachten

Alle gevraagde werkzaamheden uitgevoerd tot zelfs van binnen van buiten blinkend

blinkend schoon....

Helemaal goed, zelfs gewassen!

prima behandeling

kon wachten op bandenwissel

Top keurig

Van het begin het brengen tot ophalen auto super!! Ook tijdens op de hoogte gehouden en netjes een prijsopgave gemaakt voor totale kosten super tevreden. Bij ontvangst auto was hij schoon en was alles keurig zeer gewaardeerd en zeer tevreden.

Prettig contact

Op tijd en in korte tijd klasr

Heel tevreden met de afhandeling van de onderhoudsbeurt.

Ik ben heel correct geholpen. Communicatie was ook top. Mijn auto rijd weer als een zonnetje.

Van afspraak maken tot en met ophalen uitstekend!

Daarom ga ik naar Nefkens Bunnik!

Behulpzaam, en tevreden.

Behulpzaam en te vreden.

Deskundige aanpak

Het was goed dat jullie kritisch gekeken hebben naar het schakelprobleem. Niet onnodig zaken aangepakt met hoge kosten, maar wel jammer dat niet vastgesteld is wat het probleem was.

50/50

2022 eerste keer geweest toen heel goed en snel geholpen En de laatste keer kon wel beter Ik heb niet echt duidelijk uitleg gekregen over wat er precies kapot is en wat ik het beste kan doen, eindstand weer naar huis gereden met de zelfde probleem en wist ik niet wat er kapot was, maar voor de rest aardige vriendelijke respectvolle collega’s

Snel en met goed resultaat

koplamp-lampje verwisselen.

Fijne mensen die erg vriendelijk en behulpzaam zijn.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

Prima garage

Enige minpunt. Normaal betaal je als vaste klant niet voor de apk. Dit moest ik nu ineens wel. Reden die genoemd werd: apk alleen kosteloos bij beurt van de auto. Nou dit was in het verleden nooit zo. Onze auto moest eind vorig jaar voor de beurt. Met deze nieuwe regel wordt je genoodzaakt om de beurt uit te stellen tot de apk aan de beurt is. Echt jammer

Weggestuurd bij afspraak

Helaas bleek bij aankomst er te weinig capaciteit te zijn om APK uit te voeren. Ook stond afspraak op ander moment in systeem dan ik online had ingepland en bevestigd had gekregen. Hierdoor in zelfde week nog een 2e keer langs moeten komen. Echte grote excuses waren er ook niet. Was fijn geweest als ik vooraf gebeld was, nu met veel file voor niks op en neer gereden. Hiernaast was jammer dat poetsbeurt/wasstraat vrijdag niet gelukt was, maar dat is natuurlijk een ‘extraatje’.

Goed team, goede sfeer.

goede ontvangst.Goede uitleg en begeleiding bij uitvoering van de reparaties, goede afronding en uitgeleide gedaan.

Niet zo erg goed

Niet zo goed ervaring

Prima service en een schone auto op de koop toe.

Afspraak maken was erg makkelijk. Vervangend vervoer bleek erg duur, 40 euro voor een niet schone peugeot 103. Een carver á 15 euro was niet beschikbaar. Service en beurt was prima. De auto was daarnaast gewassen en schoon gemaakt. Ik ga volgende keer ook weer naar Nefkens voor onderhoud.

simpele storing uitlezen is duur

Auto gaf motorstoring aan. Uitlezen van probleem (software fout van peugeot) en resetten kost 90,- ..... zou vroeger onder service vallen. We zijn aan het oriënteren op nieuwe bedrijfsauto's en dit is een van de redenen waarom we verder kijken dan Nefkens. Vorige keer ook al genaaid door deze garage met een vloermat die zonder toestemming in een andere bus is gelegd (en vrolijk gefactureerd).....

Slecht

Zou gebeld worden. Bellen niet.moest zelf bellen 2x krijg ik geen belletje maar sms. Waar je niet op kan reageren. Bij bezoek moesten dingen mee. Was niet verteld.meneer was ook niet echt empatisch. Verder zit er nog iemand van 22 23 achter balie die bijna niks weet dus, en ook njks meld.. Geen Bunnik meer voor mij.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik