Beurt uitgevoerd zoals afgesproken

Prima geholpen, binnen de afgesproken tijd!

Goede service (beurt)

Fijn dat de auto ook schoon wordt gemaakt. Dat kan wel iets beter, overigens.

Op tijd, snel, correct

De afspraak was om 10u15. De auto werd een een kwartier later opgehaald vanaf de P-plaats. De gevraagde service duurde een half uur en de uitvoering van het advies van de werkplaats (2 nieuwe achterbanden) ook een half uur. Contact met de balie: correct en charmant.

Afspraak is afspraak

Correcte en gastvrije pro actieve service

We zijn goed geïnformeerd, keurig gewerkt en ook nog de auto gewassen

Zoals omschreven.

Snel geholpen om probleem op te lossen

Prima,vlotte en vriendelijke afhandeling

Prima,vlotte en vriendelijke afhandeling

Accuraat opgepakt

Zat wel te wachten bij de koffie zonder gewaarschuwd te worden dat de auto gereed stond.

Eerste keer in Bunnik, hele fijne ervaring

Hier weer het gevoel klant te zijn. In het Nefkens concern lijkt alles één grote organisatie waar je een nummer bent, maar kennelijk kun je als kleinere garage toch het verschil maken. Ik kom hier graag terug.

Oke

Prima tijdsplanning volgens afspraak Ik had gelezen dat er bij de bandenwissel ook een aantal algemene checks van de auto werden gedaan. Toen ik er om vroeg was de medewerker niet heel bereidwillig. De checks zijn gedaan, want ik moest tevreden weg gaan, maar ik had niet het gevoel dat dat ook met plezier gedaan werd en ik voelde me ook niet serieus genomen

Goed geholpen en vriendelijk personeel

Goede services en vertrouwd. Netjes gebeld als er wat was.

Prettig en goed geholpen

Voor APK beurt naar garage. Duidelijke uitleg wat noodzakelijk was en op termijn te verwachten is.

Top garage altijd vrolijke mensen en goede service

Zeer tevreden over het goede werk van de werkplaats. top service!

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel

Klantvriendelijk

Afspraak is afspraak. Receptiemedewerkers nemen de tijd en luisteren genoeg. Ik vind het jammer dat het uitvoerige overzicht van de gedane werkzaamheden erg beknot is.

Anders dan anders

Krijg een eind opgave van 1232;00 Een half uur later komt er nog goed 600;00 Bij voor de remmen. Als je een eind opgave krijgt mag je aannemen dat de gehele Auto bekeken is. Jammer dat de gene die mij belde het niet wilde begrijpen.

Altijd goed en correct

De service is altijd goed

Niet wat ik gewend ben

Mijn wissel van de banden duurde dit keer ongelofelijk lang; iets wat ik helemaal niet gewend ben. Na ruim een uur wachten ben ik eens navraag gaan doen, wat ook al lang duurde voordat ik geholpen werd door de medewerker vanwege een andere klant. Na maar liefst 5 kwartier na het inleveren van de autosleutel werd mijn auto voor gereden. De laatste bandenwissel ervoor duurde slechts 30 minuten. Door de enorme wachttijd, die niet gecommuniceerd werd bij aankomst, heb ik een pakket bij de bakker dat ik al betaald had niet op kunnen halen. Dus heb hier ook nog extra kosten door gemaakt. Kortom, een ervaring die ik niet gewend ben en hopelijk nooit meer ervaar. Het zou fraai zijn als ik wat terug hoor op deze beoordeling, wellicht een compensatie voor de gemaakte kosten bij de bakker die ik ook niet heb kunnen ophalen!

Volgens afspraak werkzaamheden rima uitgevoerd

Fijne vriendelijke medewerkers.

Prettige garage

Altijd vriendelijk geholpen en goede service.

Goede ervaring

Goede ervaring, jammer dat er uiteindelijk ook nog een bobine kapot ging. Met de nodige extra kosten.

Vlot geholpen ,altijd vriendelijk.

Het reserveren voor een bandenwissel ging soepel via internet. Ik kon rustig blijven wchten tot de bandenwissel voor elkaar was.

Fijn dat ik niet lang heb hoeven te wachten

snel vriendelijk en goed geholpen

als altijd top service

Rumpsterweg 37