Thumb up en prima service

Vriendelijk, assertief in de communicatie en daardoor alles snel geregeld. En tot op heden doet alles het wat gefixt is, dus waar voor je geld ;-)

Nefkens Bunnik: altijd goed!

Banden van winter naar zomer in een handomdraai en vriendelijk.

Ongevraagd olie en ruitenvloeistof toevoegen.

Mijn zoon heeft van de week de Citroën gebracht om een spijker te laten verwijderen ( prijsafspraak 30 euro) en bij het ophalen werd nog eens 18 euro extra berekend voor het ongevraagd toevoegen van olie en ruitenvloeistof. Dit vind ik een rare gang van zaken. Graag uw visie. Vriendelijke groet, K.Jansen

Snelle service!

Storing werd snel gelokaliseerd en opgelost terwijl ik wachtte.

Goed en snel geholpen

Tevreden met uw service

Zoals altijd ben ik prima geholpen.

Ik vind het prettig dat ik onder het genot van een kop koffie en een krantje kan wachten tot de auto gereed is.

Auto weer in topconditie

Auto is al de grote onderhoudsbeurt voorlopig weer in goede conditie. De auto is ook helemaal schoongemaakt, van buiten gewassen én van binnen gezogen en gestoft.

Geweldige garage/werkplaats

APK en onderhoudsbeurt gedaan, is prima verlopen, goede prijsafspraak en zeer correcte behandeling. Kortom, goed en prettig.

gezellig

altijd gezellig en heel erg vriendelijk geholpen

Correcte en vriendelijke baliemedewerker

Helaas is het euvel nog niet helemaal verholpen

Alles volgens afspraak!

Prettig contact!

prims

Zoals altijd correct en zorgvuldig.

Ik ben conform afspraken netjes geholpen

* vriendelijke ontvangst * er is direct geschakeld toen het beoogde vervangend vervoer niet tijdig terug bleek te zijn. Ik heb direct een andere auto meegekregen (die was wel wat kleiner, maar dat was geen probleem) * inhoudelijke beoordeling van het uitgevoerde werk voor mij niet mogelijk. Tip voor volgende keer: even samen lijstje van uitgevoerde werkzaamheden doornemen * goede overdracht einde beurt door even mee te lopen naar auto * nette bescherming van stoelbekleding

Fijne benadering

Fijne ervaring

Goed geholpen en heldere uitleg over de reparaties. Fijn om een elektrische fiets te kunnen lenen.

plezierig, efficiënt

De auto rijdt weer als een zonnetje

prima service

alles volgens afspraak netjes uitgevoerd (apk)

Prettige behandeling.

zoals altijd prima attente service! tevreden!

prima zoals altijd. attent en klantgericht!

Vriendelijke geholpen oplossing gericht

Prettig en snel

Zeker als er plotselinge mankementen is hulp steeds voorhanden.

Klantvriendelijk en flexibel!

Een onderhoudsbeurt verloopt soepel en breekt nauwelijks je dag op!

Heel goede dienstverlening,in alle opzichten uitstekend

Heel goede dienstverlening,in alle opzichten uitstekend

Kwaliteit en service

Als altijd snel geholpen, uitermate vriendelijke ontvangst en kwaliteit

Impressed with the service I received from Maarten and his Team.

A few problems with the car in between services. I rather have them seen to straight away then let things get worse or harder to fix. In contact with Maarten and he arranged everything for me perfectly. Incidentally I have followed Maarten to the Bunnik branch because he gave me good service in Zeist before that branch was closed and I live in Zeist.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik