Prima, duidelijk, vriendelijke mensen, goede uitleg

Uitstekende service met een duidelijke uitleg en goede voorlichting aan de hand van foto's wat er moest gebeuren en de bijbehorende prijsopgave. Vriendelijke betrokken mensen.

Fijn

Altijd goede service, vriendelijk personeel en lekkere cappuccino.

Uitstekend geholpen

Nieuwe sloten gemonteerd en nieuwe sleutels ontvangen geheel zoals afgesproken

Super goed en snel geholpen

De afspraak was vlot geregeld. Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan. De reparatie was zo voor elkaar, ik kon erop wachten. Ben dus zeer tevreden.

Snelle service; ik kon direct langs de werkplaats komen en probleem werd snel opgelost.

Goed!

Garage waar je van op aan kan

Nefkens Bunnik ontvangt je hartelijk. Geeft goede service. Met Marten als werknemer kan de garage trots op zijn. De sfeer onder het personeel (balie en monteurs) is volgens mij ook goed. Ik ving een bbq op binnenkort

De eerste jaars beurt van mijn auto is goed verlopen.

Wel heb ik commentaar op het verloop van de aanschaf vorig jaar maart. Bij het wegrijden met mijn nieuwe auto van Nefkens vorig jaar maart bleek, dat er geen parkeerhulpen aanwezig waren. Bij de aanschaf van mijn vorige auto 6 jaar geleden zaten die er gewoon op, maar nu niet. Uit navraag deze week bleek, dat ik die parkeerhulpen had moet bestellen bij de aanschaf. Ik deel U mede, dat ik wat auto's betreft een leek ben, en dat ik er geen idee van had, dat ik deze faciliteit bij de aanschaf had moeten bestellen. (Inmiddels heb ik reeds een kleine schade opgelopen aan het achterspatboord. Bij het achteruit rijden stond er een laag paaltje in de weg!)

vriendelijk

vriendelijk en snel

Goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar

Slechte telefonische bereikbaarheid

Ik ben uiteindelijk tevreden over de uitgevoerde reparatie, maar telefonische communicatie met de garage vergt heel veel van het geduld van de klant: steeds weer doorverwezen worden en telkens weer hetzelfde verhaal moeten doen maakt geen goede indruk!

Prima geholpen alleen jammer dat ik zelf mijn ruiten moet krabben van de leenauto.

Ik ben gewend van andere merken dat de ruiten ijsvrij zijn van een leenauto.

Prima service maar helaas niet gewassen

Goede ervaring alleen kon de auto niet gewassen worden

Ze geven duidelijk aan wat er met de auto aan de hand is en een begroting van de kosten. Alleen valt het wel tegen hoe duur het tegenwoordig allemaal is!

Ik word altijd vriendelijk geholpen

Mijn vragen worden goed beantwoord en er wordt meegedacht.

Meedenkend en goede service

Ze kijken mee wat vanuit de apk en onderhoudsbeurt echt nodig is of wat te adviseren is en bespreken dat goed met mij. Ook voor tijdelijk vervangend vervoer zijn meerdere opties, wat mij helpt. Ik heb wel de Peugeot card (dan hoef je alleen benzine te betalen als je een leen auto nodig hebt). De elektrische fiets gebruik ik meestal en dat is ook prima geregeld.

Geen VIP behandeling

In het contact met de dealer word ik aangeschreven als Nefkens VIP. Dat heb ik helaas niet zo ervaren. Prima geholpen aan de werkplaats balie maar vervolgens was er geen alternatief vervoer beschikbaar. Geen gratis fiets, geen leenauto, geen vervoerservice. Helaas, dat had ik blijkbaar vooraf moeten reserveren. Ook niet gebeld toen de auto klaar was. Ik heb daar uiteindelijk zelf achteraan gebeld. Verder prima service maar niet de classificatie VIP waard.

Top bedrijf met vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijk personeel, snel en vakkundig geholpen

goede service!

luisterend oor, netjes, auto schoon en gewassen na afloop

Zeer vakkundig en beleefd.

Heel netjes en plezierig behandeld en vakkundig uitgevoerd

prettige haal- en brengservice

de auto moest worden gekeurd, en ik hoefde er de deur niet voor uit: prettig, die haal- en brengservice!

snel en goed geholpen

snel goed en vriendelijk geholpen

Prima!

Prettige ervaring, goede service, vriendelijk.

Plezierig en duidelijk

Afspraak duurde een uur en dat was de afspraak

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik