Deskundigheid en vertrouwen

Niet goed

Vind dat ze veel te veel aandringen op vervanging van onderdelen, terwijl de klant zegt dat bepaalde dingen niet hoeven gedaan te worden(ook op de mail aangeven en dan toch die dingen uitvoeren. Ik voel me daar niet prettig onder. Moet wel zeggen dat ze de prijs van die handelingen van de rekening hebben afgetrokken. Netjes maar ik voel me een zeikerd aan de balie, dus denk dat ik toch naar een andere garage ga, die wat kleiner en menselijker omgaat met de klanten

Vriendelijk en correct

Er valt niet veel te vermelden. De ontvangst is vriendelijk en de werkzaamheden worden (voor zover dat door mij bij een onderhoudsbeurt te beoordelen is) correct uitgevoerd. Ik kies er wel bewust voor om mijn auto bij deze Peugeotgarage te laten onderhouden.

Goed geïnformeerd en vriendelijke behandeling

Met het overzicht op de mail wordt je goed op de hoogte gehouden wat er moet/zal gebeuren en met de keuze van extra's. Minpuntjes zijn het vervangende vervoer; dit is het allergoedkoopste model handgeschakeld, terwijl er bekend moet zijn dat ik met een automaat rij. En de vestiging zit in een uithoek.

Prima en vriendelijk geholpen al is tegenwoordig alles flink aan de prijs.

Fijne garage.

Wordt prima geholpen. Afspraak is afspraak geldt daar. Heel fijn. Ook een luisterend oor en begrip als je iets vraagt.

Prima, maar miste een gebruikelijk wasstraatje

Tot op heden altijd een schoon gewassen auto na een vaak, ook nu, dure reparatie. Een stukje van de pijn verzachten. Nu niet helaas. Verder prima

Weer netjes en snel geholpen

zoals altijd nu ook weer snel en netjes geholpen

werk conform afspraak en verwachting

zie hierboven

Geweldige service

Goede service en tijdens het onderhoud wordt je op de hoogte gehouden van de werkzaamheden. Gratis wi-fi en koffie

Super geholpen

Maandagochtend zonder afspraak langs omdat mijn auto een motorstoring had. Ik werd direct geholpen en na de analyse is ook de reparatie gelijk uitgevoerd. Na 5 kwartier was alles opgelost. Aardige receptiemedewerkers die netjes helpen! Super!

Na 1 jaar auto gebracht voor onderhoud. Vriendelijk ontvangen en netjes behandeld. Nadere toelichting verstrekt op alle gestelde vragen. Prettige communicatie en begrip. Dank ervoor.

Dank weer voor de goede service.

Was een vervolg afspraak, auto om 8 uur betracht, electrische fiets mee gekregen, eind van de middag weer omgeruild, zeer tevreden.

Weer goed en correct afgehandeld

Heel plezierig

Goede service, distributievorm op kosten van Nefkens gerepareerd.

APK-keuring volgens afspraak tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Kontakt met baliemedewerkers verliep uiterst vriendelijk en correct. De (gratis & zelfbediening) koffie uit moderne machine is prima. Tijdens de keuring diverse occasions (die er als nieuw stonden te pronken) bekeken waarbij opviel dat er ook enkele auto's van andere merken stonden zoals Opel, Volvo Ford en Citroen. Dit maakt directe vergelijkingen tussen overeenkomstige auto's van deze merken mogelijk wat betreft uiterlijk, dashboard inrichting, interieur uitrusting mogelijk.

top!

Zeer vriendelijk en service gericht!

Vriendelijke mensen

Vorige week mijn APK keuring bij deze garage gehad. Alles was in orde en ik ben heel vriendelijk geholpen.

Ik heb alle vertrouwen in de werkplaats Nefkens Bunnik!

Prettige mensen achter de balie, de wachtruimte in afwachting op de auto is verzorgd. Vragen worden goed beantwoord.

Eenvoudig om afspraak voor de beurt te maken. Duidelijk wat wel en wat niet uit te voeren door duidelijke terugkoppeling na diagnose. Prima service desk.

Geen

Nvt

Uitstekend advies en reparatie

Altijd een stapje vooruitkijken, fijne adviezen om keuzes te maken in spoed of minder spoed en vriendelijkheid. Dankzij het goede onderhoud gaat mijn oude auto al zo lang mee.

Prima geholpen aan balie en auto netjes gepoetst als extra service.

Prima geholpen aan de balie en als extra service de auto netjes gepoetst.

Mijn probleem is goed opgelost

Probleem goed opgelost en prima communicatie.

Prima ervaring

Onze auto heeft deze week haar onderhoudsbeurt gehad in Bunnik. Het ontvangst was prima een eind van de ochtend werd ik geïnformeerd over de bevindingen. Afgesproken werd dat ik gebeld zou worden als de auto klaar was. Toen ik om 16:00 nog niet had gehoord, heb ik zelf gebeld. De auto stond al klaar. Niet gebeld dus. Dat is een minpuntje Verder tevreden. Ook fijn dat ze de auto op eigen initiatief hebben gewassen en uitgezogen.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik