Geweldige service!

Snel geholpen en goede service. Aardig personeel aan de balie. Vakkennis aanwezig.

zakelijk en eerlijk geholpen aan de receptie van de werkplaats

Teleurstellend, dat ik al na 2 jaar weer een nieuwe accu moes8 jaar hebben in mijn 8 jaar oude Peugeot 2008 GG 020 Z. Mij werd verteld, dat ik te weing reed, waarbij de accu ook bij niet-gebruik of gebruik over korte afstanden de accu blijft belasten. Aanbevolen om de auto regelmatig gedurende geruime tijd bij hogere snelheden en langere afstanden te gebruiken. Dit stuit mij tegen de borst, omdat ik dan onnutig bijdraag aan milieu vervuiling en benzine verbruik. Advies: gebruik een "druppellader" brengt ook weer overlast en onpraktische constructies met zich mee. Aanbeveling : installeer een betere accu, die dit soort tekortkomingen voorkomt bij stilstand van tenminste 4-6 weken

Ophaal en brengservice gebruikt. Dat ging heel soepel.

Gewoon prettig en goed

Vanaf het moment dat je de auto brengt tot je hem weer ophaalt, je wordt keurig op de hoogte gehouden wat de staat is, fijne ontvangst. Geeft een prettig gevoel.

Service zoals verwacht

De contacten waren goed. Volgende keer graag een uitleg over alle werkzaamheden die zijn uitgevoerd.

Heel goed!

Altijd vriendelijk, snel en adequaat geholpen.

Goed en toegankelijk.

Vriendelijk ontvangen en alles volgens afspraak.

Goedemorgen bedankt voor de service

Goede service andere keer graag wel een smeer kaartje in de auto doen. groet Jan Tiekstra

Goede snelle service

Vriendelijke ontvangst, bij reparatie duidelijke communicatie wat er eventueel gedaan moet worden of niet

Goede service en de auto netjes en gewassen afgeleverd.

Goede service en de auto netjes en gewassen afgeleverd.

Klant vriendelijk

Vriendelijk geholpen en de reparatie is naar tevredenheid uitgevoerd.

Op het afgesproken tijdstip werd mijn reparatie uitgevoerd. Eerder dan verwacht was mijn auto gereed en functioneerde naar mijn volle tevredenheid.

Lekker vlot.

Prima.

Goed geholpen door uitstekend team

Vriendelijke medewerker heeft goed geholpen nadat ik het hem ook even moeilijk had gemaakt

Knorrige ongeïnteresseerde balie medewerker

Zie hierboven.

Tevreden ☺

Vriendelijk netjes en goede zorg

Goede en uitstekende ervaring

Je wordt netjes geholpen bij de balie. Wordt goed op de hoogte gehouden van de behandeling. De auto is weer netjes gewassen na afloop van de servicebeurt.

Hartelijk dank en tot volgend jaar.

Prettig contact, goed geholpen, auto schoon en tijdig klaar!

Prettig contact, goed geholpen, auto schoon en tijdig klaar!

Snelle en goede service

gebeld over motorstoring, kon de volgende ochtend (vrijdag voor Kerst) gelijk terecht. Is meteen binnen 1 uur gerepareerd en ook ander klein onderhoud was in orde gemaakt.

Elektrische fiets kunnen lenen om snel op kantoor te zijn en auto ook nog helemaal schoon (binnen/buiten). Echt super service.

Voldoet aan verwachtingen

Kwartier later begonnen aan werkzaamheden dan online geboekte planning.

Snel geregeld

Fijn dat een lamp snel vervangen kon worden.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik