Servicebeurt keurig uitgevoerd

Werkzaamheden goed uitgevoerd. Overleg en advies prima. Goed meegedacht over timing vervanging.

Ik word altijd vriendelijk geholpen

De medewerkers hebben plezier in hun werk en dat merk je.

Vriendelijke en vakkundige medewerkers.

Mijn auto heeft in Bunnik een onderhoudsbeurt gehad. Het was niet heel goedkoop maar wel perfect uitgevoerd.

zeer naar tevredenheid

zie boven

Vlot, deskundig en vriendelijk

Ik kon op korte termijn terecht, de reparatie is vlot en goed uitgevoerd en dankzij de leenfiets kon ik snel op mijn werk zijn zodat ik minimale tijd verloor.

Mijn ervaring was goed, vriendelijk als je dachtdat er nog gedaan moest worden

Weer een plezierige ervaring...

Weer opnieuw een plezierige ervaring...

Service en persoonlijk contact echt heel goed.

Alleen maar goede ervaringen met deze garage.

Houden goed contact met de klant.

Alles tot verwachting, goede service zoals altijd, en een mooi elektrische fiets om terug naar huis te kunnen gaan terwijl mijn auto wordt gecontroleerd.

Een directe en vriendelijke behandeling

Een directe en vriendelijke behandeling !

snel en professioneel

ik kwam ongepland langs en werd snel geholpen

Snel en professioneel

Kwam zonder afspraak langs en werd gelijk geholpen met iets kleins

Snel en professioneel

Kwam zonder afspraak langs en werd gelijk geholpen met iets kleins

Doen wat ze zeggen dat er moet gebeuren.

Doen wat ze zeggen dat er moet gebeuren.

Prima hulp, aardige mensen goed vervangend vervoer

Vriendelijk ontvangst. De receptionist wist gelijk waarvoor ik kwam. Toen het iets langer duurde dan gepland, werd dit keurig gemeld.

Ik kan er altijd volledig op vertrouwen dat de auto in goede handen is.

Hoe moet je dat omschrijven? Afspraken kloppen. Er wordt met je meegedacht als er een vraag is. Als er iets bijzonders moet gebeuren, wordt er altijd even gevraagd of dat goed is (Altijd goed!). Prettige wachtruimte. Zo nodig wordt de auto opgehaald en teruggebracht. En zo voort......

Vriendelijk personeel, korte wachttijd, probleemloze bandenwissel. Klein advies is om factuur kort met klant door te nemen om vragen over (kloppende) factuur te voorkomen.

snelle prima service

Op korte termijn afspraak gekregen incl. prima vervangend vervoerleem snel verholpen

vriendelijk

prettig contact.