Super snelle sevice

Mijn auto moest voor zijn 1e servicebeurt. Goede service !

snelle, adequate en vriendelijke aanpak.

Nefkens Bunnik is al jaren mijn huis dealer en dat blijft zo.

Klantvriendelijk

Snelle afhandeling

Betrouwbaar en zorgvuldig

Alles Uitstekend

Alles verliep vlot en naar wens. Fijn dat ik in de tussentijd in de showroom gewoon door kon werken. Locatie is altijd goed bereikbaar en het personeel in Bunnik erg vriendelijk en professioneel. De auto is weer klaar voor de winter.

Uitstekend geholpen

Zomerbanden zijn vervangen door winterbanden. Binnen 1 uur gereed. WiFi en goede koffie in de wachtruimte.

Snel en vakkundig

Heel goed en je wordt uiterst vakkundig en vriendelijk geholpen.

Mijn ervaring met het bedrijf is uitstekend. Altijd ben ik heel goed en snel behandeld.

Vlot en goed geholpen bij schade aan auto

Ben zeer tevreden

Prima service bij de garage

Het is lastig om een afspraak te maken via chat (werkt niet goed). Maar via de e-mail had ik snel een afspraak en die is keurig verlopen.

Keurig en snel geholpen!

Prettige garage met keurig personeel. Ik werd snel en fantastisch geholpen

Jaarlijks onderhoud goed uitgevoerdw

Onderhoud in goed overleg uitgevoerd

Heel tevreden

Zoals altijd geen opmerkingen dan heel goed.

perfect zoals altijd

Zie boven

Prima geregeld

Alles snel afgehandeld

Vriendelijk geholpen en kon direct terecht

Had een motorstoring en Nefkens was het dichtst bij. Kon direct terecht ondanks dat het druk was. Met een kop koffie ter plaatse kunnen werken

Correct behandeld

Bij de bandenwissel naar winterbanden werd alvast de mogelijke vervanging van de zomerbanden besproken. Het kundige en praktische advies hierover wordt door mij zeer gewaardeerd.

Vriendelijk en snel geholpen!!

Zoals altijd vriendelijk en snel geholpen!!

Goede service.

Tussendoor op de hoogte gesteld tijdens de bandenwissel én 19 puntencontrole hoe het gesteld is met de auto. Auto is zowel aan de binnen- als buitenkant schoon gemaakt.

Snel een afspraak en snel geholpen. Zelfs de auto even schoongemaakt als extratje!

Zeer klantgerichte dienstverlening, snel en acccuraat. Prettig contact.

Als klant voel je je zeer welkom. Zeer klantgerichte dienstverlening, snel en acccuraat. Plezierig contact.

Afspraak en contact verliep prettig, snek geholpen, fijne vervangende auto gekregen en mijn auto was prachtig schoongemaakt toen ik m terug kreeg.

Snelle service, heldere uitleg

Fijn dat ik weer een jaar gebruik kan maken vannen VIP service

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik