Zeer zorgvuldig

Een uitgebreide check waarna ik kan aangeven welke werkzaamheden moeten gebeuren en dan meteen op de hoogte ben van de kosten

Wachttijd

De vraag gesteld hoe lang duurt de bandenwissel? Antwoord ongeveer 1 uur. Auto was klaar na 2 uur. Veel stress om op tijd kind van school te halen. Reden vertraging: teveel bandenwissels die ochtend werd vermeld. Advies van mij. Plan minder in en kom daarmee wel de afspraak na.

Vriendelijke mannen achter de balie

Vriendelijke ontvangst

Goed geregeld - prima service als altijd!

Afspraak gemaakt, alles netjes geregeld en auto lekker op tijd klaar!

Prettig adequaat

Ik kreeg goed de gelegenheid om te beschrijven of en welke storingen aan de auto ik beleefde. Deze bleken ook nagegaan te zijn. Een vriendelijke ontvangst voor en na de beurt en goed overleg over wat echt gebeuren moest en/of nog kon wachten. Ook het vervangend vervoer was goed geregeld. En er was een parkeerschijf aanwezig! Groet van een tevreden klant.

Prima geholpen

Liep zoals te doen gebruikelijk vlotjes en “probleem” is keurig verholpen

alles volgens afspraak en binnen de tijd klaar!

zie boven

De auto ging voor een grote beurt naar de garage en kreeg via de mail bericht over de werkzaamheden die verricht moesten worden en de onkosten. Zo kon ik zien wat ongeveer betaald moest worden als ik de auto weer ophaalde. Tevens werd gevraagd of een berekening mocht worden gemaakt over de waarde van de auto voor eventuele aanschaf van een andere auto. Hiervoor heb ik akkoord gegeven. Fijn dat dit eerst is gevraagd. Wij zijn zeer tevreden over het rijden in onze Peugeot 208 en hebben nog geen behoefte voor een ander exemplaar.

Je word goed verzorgd zoals afgesproken.

Alles volgens planning.

prettige ontvangst

Ik wordt altijd heel vriendelijk geholpen. Er wordt duidelijk overlegd wat er moet gebeuren, wat de extra kosten zijn en wanneer ze klaar denken te zijn. Er is een fijne hoek waar je kunt wachten bij een kopje koffie. Wat een keuze!

Goede service, Vriendelijke mensen en juiste afhandeling.

Prima service en prettige ontvangst

Wachten tijdens reguliere onderhoudsbeurt was prettig en ging hel vlot.

Het is gewoon goed geregeld, reparatie, leenfiets en de service.

zoals altijd snel en netjes werk geleverd

zoals altijd snel en netjes werk geleverd

Een vlotte en snelle service.

Jaarlijkse onderhoudsbeurt geheel volgens afspraak uitgevoerd. Vriendelijk personeel en lekkere koffie.

werd correct door baliemedewerker te woord gestaan

diagnoserapport werd vlot gemaild beurt werd goed uitgevoerd, auto gewassen en gestofzuigd kreeg al snel een telefoontje dat de auto kon worden opgehaald. werd correct door baliemedewerker te woord gestaan.

Snel, duidelijke communicatie en klantvriendelijk

De onderhoudsbeurten voor onze auto verlopen altijd vlekkeloos. Ik kan het erg waarderen dat je van te voren een opgave van de kosten krijgt en de kans om mogelijk eventueel (nodige) extra's zoals nieuwe banen toe te voegen aan de beurt. Op de offerte geeft men goed aan wat noodzaak is, wat verwacht kan worden en wat in goede staat is. Dat werkt erg prettig. Ook het personeel is altijd erg vriendelijk.

Online afspraak + prijsopgave vooraf

Voorremmen van mijn Peugeot waren versleten. Online afspraak en keuze gemaakt tussen originele Peugeot onderdelen of goedkopere vervangings onderdelen. Prijs staat erbij dus keuze is makkelijk temaken + Gratis leenfiets

Mijn auto is inderdaad weer in topconditie!

Alles verloopt soepeler, technisch is kennelijk alles weer goed afgesteld én ja, ik vertrok met een brandschone auto.

professioneel

Vriendelijke service, snelle service, en tot nu toe werkt alles zoals het hoort. ik raad aan

perfect!

Vriendelijke ontvangst, en kundig personeel!.

Tijdens het wachten prima kunnen werken.

Professionele garage.

Vriendelijk en correct.

goede APK

Prima in orde

Fijne goedlachse empathische jongeman die mij goed hielp.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik