Heel klantvriendelijk

Goede uitleg over wat er met de auto gaat gebeuren. Bij aflevering was ik verbaasd over de staat van de auto: keurig gewassen en het interieur helemaal schoongemaakt. Prima service Bravo

Goede services

Zeer klantvriendelijk

Ben heel goed geholpen

Prima!

Duidelijk uitleg na onderhoud omtrent eventuele vragen

Klasse en ga zo door met het hele team.

Zeer goed aan de balie geholpen door Marten Somodiwongso. En de bescherm matten om de lak van de auto rondom het motorblok netje te houden zijn gebruikt top. En wagen is weer goed onderhouden. Bedankt en het hele team een Prettige Jaarwisseling. Vriendelijke groet Peter de Groen

Bandenwissel correct uitgevoerd

Mijn eerste bandenwissel bij Nefkens. Afspraak werd telefonisch bevestigd, maar de e-mail met de voorgestelde winterbanden niet verstuurd door Nefkens. Correct geholpen aan de balie met duidelijk voorstel voor winterbanden en prijs. Wachttijd (ca 75 min) iets langer dan gewend bij Kwik-Fit.

Prima ontvangst

Prettig geholpen

Uitstekend uitgebreide service.

De werkplaatsreceptie is telefonisch moeilijk bereikbaar, maar voor het overige is de service goed.

Vriendelijk personeel, fijne service. Bedankt

Hele vriendelijke medewerkers!

Altijd fijn als de auto weer een onderhoudsbeurt heeft gehad. Wat onduidelijkheid bij aangegeven punten maar uiteindelijk besproken. Auto ook weer netjes gewassen teruggekregen :-)

Contact is beleefd , duidelijk en zorgzaam

Altijd goed contact met personeel , ook aan telefoon

Nette bandewissel. Keurig afgehandeld.

Vriendelijke te woord gestaan. Is wel eens anders geweest.

Zeer prettig en behulpzaam

Erg aardig ontvangen, en mijn auto was zelfs gewassen na de onderhoudsbeurt! De medewerker liep ook erg aardig mee naar mijn auto toen hij de sleutel weer overhandigde. Het zijn de kleine dingen die de ervaring zo prettig maakten :)

Ik ben adequaat en vriendelijk geholpen.

Alles verliep volgens afspraak. Een onverwachte complicatie werd soepel opgelost. Ik kreeg leenauto aangeboden. Top.

Goede service en communicatie

Helaas was een onderdeel voor de reparatie van de verwarming niet op voorraad en moest de auto langer bij de garage blijven. Ik werd goed geïnformeerd en kreeg zonder problemen een leenauto en uiteindelijk m’n eigen auto gerepareerd en gewassen terug.

Prima ervaring

Persoonlijke garage met goede service. Deze garage is een verademing vergeleken met mijn vorige Peugeot dealer Van Vliet in Waddinxveen gezien de negatieve ervaring net hun. Kom voor volgend onderhoud zeker bij Nefkens Bunnik terug.

Snelle service

Kapotte verlichting werd direct verholpen

Bereikbaarheid is zeer slecht

Telefonisch bereikbaarheid is zeer slecht en je staat minuten lang in de wacht eer voor je iemand van de werkplaats te spreken krijgt. Dit heb ik ook daar terplaatsen aan de verkoper dhr Oskam medegedeeld.

Het bezoek aan de receptie en werkplaats is alsof je thuiskomt en deel uit maakt van de familie Nefkens. Ze kennen je naam bij de receptie en je wordt vriendelijk ontvangen en geholpen. Plezierige feestdagen voor alle medewerkers.

Goede communicatie!

Goede communicatie en service

Alle afspraken werden correct nagekomen en op tijd.

Fijn ontvangst

Goed contact over de conditie van mijn auto. Altijd fijn als ze bellen en laten weten waar je aan tie bent. Ik hou van duidelijkheid.

professioneel met 'n "personal touch"

Afgelopen jaren altijd goed en meedenkend geholpen bij onderhoud en aankopen.

Uitmuntend

niets meer aan toe te voegen. Dank aan Marten en zijn team.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik