Ga zo door!

Goede en vriendelijke service, auto rijdt weer veel beter na de servicebeurt, dus ben een tevreden klant.

Snel, vriendelijk en bekwaam

Plezierige en deskundige medewerkers.

Prima geholpen

De werkplaats gaat altijd heel grondig te werk in het constateren van noodzakelijke en wenselijke reparaties. Daar wordt je keurig over gebeld en kunt flexibel aangeven wat je wel en wat je niet wilt.

prima snelle service

contact verloopt makkelijk, wordt goed op de hoogte gehouden, vriendelijk en behulpzaam

Goed advies

Auto kon meteen gerepareerd worden en was dag later al klaar

Prima!

Zoals altijd, super goed geholpen.

Perfect organisatie

Ondervonden klantvriendelijkheid blijft op mhoog niveau.

Klantvriendelijkheid en snelheid: om blij van te worden.

Al rijdend kreeg ik een signaal dat de bandenspanning moest worden nagekeken. Ik ging direct naar Nefkens in Bunnik, hoewel de auto was afgeleverd door het filiaal Nieuwegein. Ik werd direct kosteloos geholpen. Waarvoor (nogmaals) dank!

Prima!

Prima service, vriendelijk personeel, gewoon goed!

alles weer piekfijn in orde!

goede service, altijd overleg bij een onderhoudsbeurt, vriendelijke medewerkers en als extra service: een schone auto.

snel en naar wens

het ging snel en naar wens.

Zeer tevreden!

Ik kan er zelf niet over oordelen, maar degene die met mijn auto bij jullie is geweest, was zeer tevreden.

Prima geholpen

Duidelijk uitleg gekregen vooraf van de kosten

Correct geïnformeerd en gecommuniceerd.

Netjes en goed

De auto wordt weer keurig afgeleverd ,gewassen en van binnen ook gestofzuigd

Ik beveel nooit garages aan bij anderen; het is geen onderwerp van gesprek. Vind dat altijd een beetje onzinnige vraag.

Goede klantgerichte service en een goed onderhouden én schone auto

Goed onderhoud, klantgerichte service en naast goed onderhouden ook nog een helemaal schoongemaakte auto.

Goed service en prima communicatie

Afgelopen donderdag hebben wij onze Peugeot 5008 voor het eerst bij Nefkens Bunnik voor een onderhoudsbeurt gebracht. Bij het brengen werd ik goed geholpen Lex en Marten. Ze gaven nog enkele bruikbare tips mee. Tijdens de onderhoudsbeurt kreeg ik een mail met wat advies punten. Je kan heel makkelijk aangeven welke adviezen je wilt opvolgen en welke niet of op een later moment. Bij ontvangst zeer vriendelijk geholpen en met een gewassen auto weer naar huis! Bedankt

Aandacht voor kwaliteit

Vriendelijke medewerkers, goede uitleg. Betrokkenheid.

Prima terugkoppeling en snel gefixt

Prima terugkoppeling,vriendelijk personeel snelle service

Efficient, snel gedaan wat beloofd was.

Het ging weliswaar om een redelijk voorspelbare reparatie, maar als die al niet goed zou gaan, dan wordt het billenknijpen als er echt wat aan de hand is.

zeer goede service

ben met een storing gestrand bij nefkens, en werd goed geholpen. De auto is snel gemaakt en heb tussendoor een leenauto meegekregen. top bedrijf

Gewoon goed.

Goede service, vriendelijk personeel. Altijd meedenken en duidelijkheid aangeven wat er gedaan moet worden en wat de kosten zijn.

goed gedaan

goed gedaan

Zoals altijd, correct en prettig

Nogmaals, prettig en correct

Rumpsterweg 37