goed en op tijd geholpen

geen verdere uitleg benodigd

Zeeer slecht.

Nooit meer. Slecht behandel, liegen en ook nog de schuld bij de klant leggen. En het mooiste is hun eigen fouten niet oplossen.

Prima ter woord gestaan

Het was een computer storing dus koste laag, dan ben je altijd blij.

Denken met je mee mbt kosten

Enige jammere was dat de auto nog een dag langer moest blijven. Er word dan niet meegedacht over bijv een leenauto. Ik had afspraken staan die ik nu moest verzetten

Volgens afspraak en ik kon gebruik maken van een leenauto

Geen 10 want ik moest zelf nog tanken.

Ben zeer tevreden

Het loopt hier altijd op rolletjes,denken mee,niks moet,keurige leenauto,mijn auto netjes afgeleverd na onderhoud en keuring

Punctueel en correct

Nefkens Bunnik doet wat het beloofd. En belangrijk, probeert niet de rekening stevig op te krikken.

Betrouwbaar en anticiperend

Jarenlang vol vertrouwen in het het vakmanschap houdt mijn Peugeot het zonder onverwacht mankeren na 125.000 km makkelijk vol.

Prettig en professioneel

Controle van de auto goed uitgevoerd en binnen de afgesproken tijd. Prettige bejegening.

Uitstekende service van uiterst betrouwbare garage!

Onze Peugeot 308 is uitstekend gerepareerd door Peugeot Nefkens Bunnik! De auto rijdt als nieuw met een nieuwe distributieriem.

sinds 1978 rijd ik Peugeots!

Kleine beurt aan mijn auto is goed uitgevoerd. Daarbij is rekening gehouden met mijn wensen.

Klantvriendelijk, behulpzaam en professioneel

Ik ben deskundig geholpen waarbij service hoog in het vaandel staat.

Weer uitstekend voor elkaar

Vriendelijk en to the point.

Perfecte service

Klantvriendelijk Service is top Keurig en netjes auto weer terug binnen de afgesproken tijd.

Efficiënt, tijdig en klantgericht afgerond.

Efficiënt, tijdig en klantgericht afgerond.

Super Service

Super service gehad. Bij wegbrengen een leenauto meegekregen. Toen hij klaar was, werd ik netjes gebeld met de oorzaak en de oplossing. Toen ik de auto weer kwam ophalen, was de auto ook nog eens gewassen. Super!

Deskundig, betrouwbaar, vriendelijke afhandeling!

Deze keer moest de afspraak helaas een paar keer worden verzet vanwege personeelsproblemen (ziekte), maar dat kan gebeuren. Verder was het als vanouds, zie boven!

Correct en goede communicatie

Correcte behandeling goede communicatie over werkzaamheden,duidelijkeplanning en kostenraming (wel duur).Op tijd gereed.

Goede ervaring!

Service gericht. Prettig in het contact. Persoonlijke aandacht.

Snelle service

Alles digitaal en inzichtelijke kosten. Werkt prima

Goede service en kwaliteit

Als altijd goed geholpen door vriendelijke en deskundige medewerkers. Vervanging banden goed en op tijd uitgevoerd, meegedacht, elektrische leenfiets meegekregen

De auto zag er na die tijd keurig uit en de onderhoudsbeurt is heel goed gegaan. Ook heel professioneel personeel.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik