Goede wijn behoeft geen krans...

Fijn dat ik als klant mee mocht kijken in de garage omdat ik vraag het technisch verhaal van de monteur wil vernemen. Dit kan lang niet overal.

Niet uitmuntend als vorige keren vanwege terug moeten komen voor het niet kunnen vinden trekhaak stekker.

keurig geholpen.

Zelfs accu's opgeladen. mooi werk.

Tevreden

Bij inleveren auto vriendelijke 1e kennismaking; Bij terug ophalen van de auto echter weinig feedback; was de andere receptionist. Technisch lijkt alles in orde. Svp volgende keer melding van “bestelling” via 06-28684406.

Prima geholpen

Alles goed uitgevoerd

NVT

Klantvriendelijk

Doen wat ze beloven.

Plezierig, prettig en professioneel

In bovenstaande drie woorden heb ik mijn ervaring weergegeven.

Onvoldoende

Duurde allemaal erg lang (dinsdag gebracht, vrijdag klaar), zonder melding naar mij. Bovendien loopt de achterband nog steeds leeg. Zit nu in Zierikzee en moet dat nu ter plaatsen regelen. Groeten. Ben

Als altijd helemaal prima.

Alles weer goed geregeld. Goede behandeling van de auto en van mij.

snelle hulp bij kapotte buitenspiegel

zie boven

geweldig

Zoals altijd een zeer goede service.

Eén groot drama en wat een gebrek aan professionaliteit

Dit was een ongekend slechte ervaring, waarbij ik vind dat Nefkens zeer onprofessioneel heeft gehandeld. Ik heb de auto uiteindelijk 4x naar de garage moeten brengen voor hetzelfde euvel, waarbij er bovendien tijdens de reparatie extra schade is ontstaan. Dat is al heel vervelend, maar de wijze waarop ik door de werkplaatsreceptie ben behandeld vind ik ronduit schandalig. Poging 1 Ik had een afspraak gemaakt vanwege olielekkage en de auto 's morgens vroeg afgeleverd bij de garage. Om half 4 kreeg ik de diagnose terug: auto lekt olie (joh...) maar we hebben vandaag geen tijd meer om te repareren, moet nieuwe afspraak maken. Als ik opmerk dat mij dat verbaast, krijg ik terug dat ik dan maar eerder had moeten bellen nav diagnose, terwijl ik direct akkoord had gegeven voor reparatie. Poging 2: In de herkansing een week later: olie lekkage alsnog verholpen (althans dat hoopte ik), maar ik kreeg er een melding van een motorstoring en koelwaterlekkage voor terug, schade die a.g.v. de reparatie is ontstaan. Aan de telefoon niets van sorry of 'goh wat vervelend' Poging 3: Opnieuw naar de garage. Diagnose gesteld maar opnieuw niet gerepareerd, zo bleek. Ik was dus voor niets naar de garage gekomen. Leen auto niet mogelijk en daar sta je dan, terwijl ik mijn auto niet mee kon nemen. Wel wilden ze mij een rekening onder de neus schuiven voor de ontstane ellende waar ze zelf al hadden toegegeven dat die door hen was ontstaan. Poging 4: Uiteindelijk alles gerepareerd, maar met veel kosten en nog veel meer frustratie verder. Voor mij een bevestiging van het slechte imago van merkdealers. Ik breng de auto naar de Peugeot dealer met de gedachte dat de (kwetsbare) THP motor goed onderhouden wordt. Ik vraag me nu af waarom... Wat me nog het meeste steekt is het ogenschijnlijk complete gebrek aan besef van Nefkens hoe vervelend dit is voor een klant. Wij werken allebei en hebben allebei onze auto nodig. Dit heeft ons heel veel tijd gekost (onder werktijd) en heel veel frustratie.

Het wordt altijd duurder dan je denkt

Prima ervaring hoor maar voor een leek moeilijk te controleren wat er allemaal gedaan moet worden. Het Vip contract heb ik nooit gebruik van gemaakt dus heb ik dat laten vallen . Ik wist gewoon niet wat dat inhield . Hij was weer prachtig schoon Dank voor de zorg

Netjes geholpen

Goede uitleg wat het probleem was en fijne service

Een prettig bezoek

Vriendelijk Personeel, snel geholpen en duidelijke communicatie.

puik

nette en vriendelijke ontvangst alsmede goede deskundigheid van Nefkens

Mijn bus was dezelfde dag nog klaar een ook nog gewassen

Goed en goed gecommuniceerd

Netjes geholpen als nieuwe klant, goed gecommuniceerd en eerlijk de auto konden ze niet in een dag klaar krijgen hier ben ik netjes over gebeld.

Zeer betrokken

Goede ervaring, goede service

5sterren score 9

Accuraat en deskundig zonder onnodige zaken te willen uitvoeren.

prettige mensen

alles volledig volgens plan en wens verlopen

snelle service

Het was alleen voor APK. Het lukjt om die snel in te boeken en de auto was in 45 minuten klaar!

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik