Filters

10

hoogwaardig service

deskundige personeel goede afspraken weten waar je aantoebent

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en prettig geholpen

Nefkens was voor mij weer nieuw na eerder een teleurstelling te zijn geweest, maar nu zeer tevreden, houwen zo!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel.

Betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Vriendelijk te woord gestaan en uitstekend meegedacht met het oplossen van mijn probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede snelle service zoals altijd, vriendelijk en gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Meestal ontvang ik een labeltje met info over de km stand en/of datum voor de volgende beurt. Die zal er niet bij. Deze keer heb ik daar, bij thuiskomt, extra om moeten vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service en communicatie

Hele goede service en goede communicatie. Jullie denken goed mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima en snel uitgevoerde reparatie

Ook de afstemming met Boll was uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel goed!

Snelle en goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Keurig geholpen. Zeer correct en op tijd

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne service, Betrouwbaar, wel iets duurder.

Mijn auto rijd weer! Ondanks drukte is het toch gelukt om mijn auto binnen afgesproken tijd klaar te krijgen. Aan het begin heb ik wel zelf nog na moeten bellen hoe het ervoor stond, maar werd daarna goed op de hoogte gehouden. Eerlijke informatie over wat nodig is en vaste prijzen per klus. Prijzen soms wat hoger dan bij andere garages, maar je betaald nooit meer door onnodige klussen. Je geeft vooraf zelf digitaal aan wat je wel niet wilt laten gebeuren aan je auto. Betrouwbare garage. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige benadering en klantgericht

Uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle service

fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Ondanks geen afspraak zeer vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uiterst correct. Alle werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd..

Uiterst correct. Alle werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geoliede machine

Nefkens Bunnik: altijd snel vriendelijk en hulpvaardig. Dank!

  • Aanbevelen? Nee
2

Prima elektrische leenfiets!

Serieuze klacht over de automaat kon men niet constateren laat staan verhelpen. Geen serieus voorstel gedaan voor onderzoek. Snap ik ook wel: op de werkplaatsen stond geen goede weergave van mijn klacht, er is dus gewoon niet goed geluisterd. Was ook niet onverwacht hoor, ging vorig jaar ook zo. Gelukkig mag ik de auto over een jaar weer inleveren! Dan ben ik ook af van de andere klachten die ik niet eens meer meldt, melden helpt toch niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk personeeel

Vriendelijk personeel en een fijne wachtruimte.

  • Aanbevelen? Ja
8

Probleem blijkbaar onzeker

Doordat men het verstandig vond het gesignaleerde probleem nog aan te zien blijf ik onzeker achter. Blijkbaar vonden de monteurs ingrijpen voorbarig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Ik wordt altijd keurig te woord gestaan. Afspraken worden goed uitgevoerd,mochten er meer dingen gebeuren dan afgesproken,wordt ik altijd op de hoogte gehouden. Ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima Service!

Klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede, persoonlijk service

Houdenzo

  • Aanbevelen? Ja
2

Ongepaste baliemedewerker

Tot een half jaar gelden trof ik bij jullie een correcte en vriendelijke baliemedewerker aan. Ook al waren de mededelingen soms niet gunstig, mede door zijn persoonlijkheid verliet ik bij het afhalen van de auto met een glimlach jullie showroom. Zie ook mijn voorgaande reviews. Hoe anders is dat nu. Een ietwat wijsneuzerig type staat achter de balie, doet weinig tot geen mededelingen. Nu duurde het al met al ook nogal lang; iemand begon gelijk na het inleveren van mijn sleutel 15 minuten met mijn auto de weg op te gaan (airco aan (het was nogal warm), 10 kilometer gereden) om vervolgens drie kwartier lang (!) een 'APK-keuring' uit te voeren. Na een uur werd door geconstateerd dat een wiellager aan de auto niet goed is, en dat er een lampje in het dashboard niet werkt. Van de baliemedewerker kreeg ik vervolgens met sonore stem (ik zoek naar de juiste omschrijving: een ingestudeerd soort van ernst en gezag) te horen dat de auto werd afgekeurd. Ik had hem al eerder gevraagd waarom het allemaal zo lang duurde. Daarna werd door hem mij toegevoegd dat hij dit wel aan de RDW ging melden (lijkt mij logisch overigens). Feit is dat mijn auto bij jullie in onderhoud is en dat 'ie onlangs nog een grote beurt heeft gehad (3 maanden geleden). Never heard of een wiellager. Mijn oordeel over de balie in de vestiging Bunnik is - op grond van mijn ervaring met die baliemedewerker; hij laat je wachten en heeft niet de juiste instelling - negatief. Mijn oordeel over jullie keurmeester wil ik nog even opschorten; ik ben momenteel aan het onderzoeken of een wiellager inderdaad kapot is (contra-expertise). Een prettige vakantie! Jan Rademaker

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk personeel en een goede service

Ik werd goed geholpen en de service was goed. Dit was mijn eerste ervaring met Peugeot.

  • Aanbevelen? Ja
5

zie hieronder

Alles prima. Helaas bleek bij eigen controle van het oliepeil met de nieuwe olie dit oliepeil ruim boven de streep zat (gelijkwaardig aan ca 1/2 liter). Alles correct gecorrigeerd, dat weer wel. Moest er wel 50 km voor rijden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik

030 656 1583

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.