Uitstekend!

Uitstekend!

Gewoon weer goed!

Altijd goed

Prima,, maar communicatie tussen telefoniste en werkplaats moet beter..

Prima. Aan de balie wordt je prima geholpen. Toch een opmerking: Bij het maken van de afspraak vroeg ik de telefoniste of ik kon wachten als het slecht weer was en hoe lang dat gaat duren. 2 uurtjes werd mij verteld. Toen ik de auto bracht was er niets van bekend. Om 17.00 uur kon ik hem halen. De receptie heeft er toch voor gezorgd, dat de auto om 11.00 klaar zou zijn. Dit is helaas niet de eerste keer. Laat men svp goed communiceren met de receptie!!!!

Prima service, zoals altijd.

prima goed geregeld

vriendelijke receptiemedewerkers komen hun afspraken na. Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd.

fijne medewerkers

gevoel dat mijn oude auto in vertrouwde handen is.

Gewoon OK

Geen heel bijzondere ervaring, gewoon OK

Satisfactory service

I booked the service, I had to wait a week. The times to drop off and pick up were stated and I conformed to these. The service (no repairs - vehicle operating perfectly) cost close to €1000 with the optional extras. My vehicle was not even cleaned!

Ook nu weer prima geholpen.

Als trouwe klant (al meer dan 30 jaar) ben ik ook nu weer adequaat geholpen. Nefkens staat voor klantvriendelijkheid.

Je wordt goed geholpen

Duidelijke informatie vooraf en snelle reparatie

behulpzame medewerkers die meedenken.

Ivm een nieuw te programmeren reservesleutel vlak voor onze vakantie werd ondanks de late uitlevering door de fabrikant de sleutel toch nog op tijd afgeleverd en ingeleerd.

Jaarlijks onderhoud snel geregeld.

Blij dat de APK op zelfde datum als onderhoud is gezet, scheelt extra rit. Ook bedankt voor de service, auto helemaal schoon weer opgehaald! Marion Vogel

Alles voldaan boven verwachting

Alles volgens schema afgerond en voor de afgesproken tijd

Heel tevreden

Zorgvuldig, deskundig, klantvriendelijk

Netjes alles goed uitgelegd!

Geen onverwachte kosten.

naar wens

APK en grootonderhoud conform afspraak

Prima service, alles cf afspraak, schone auto opgeleverd en nette leenauto

Klantgericht & vriendelijk

Heel vriendelijk en meedenkend team!

Correcte en vriendelijke afhandeling

Duidelijke voorlichting over uit te voeren werkzaamheden en de kosten daarvan. Vervolgens prima realisatie van de afgesproken werkzaamheden.

Snelle reactie en duidelijke omschrijving van wat mis is aan de auto.

Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Krijg snel te horen wat er aan de hand is ern als ik met wil weten voordat ik beslis wordt me uitleg gegeven .

Er wordt naar je geluisterd.

Hele goede service. Vriendelijk. Afspraken nakomen.

Vlotte afhandeling geheel volgens afspraak!

Na het afgeven van de sleutels aan de balie een plekje gevonden waar ik met een bakkie koffie aan het werk kon met de meegebrachte laptop. En al snel kwam er man vertellen dat het al klaar was, geen verdere rompslomp maar gewoon de sleutel in ontvangst nemen en instappen in de netjes voor de deur neergezette auto! Helemaal top!

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik