Goede en snelle service en vriendelijk personeel.

Peugeot 308 onderhoudsbeurt, binnen 2 uur gereed. Snelle service, kwam goed uit want ik kon er dus op wachten.

heel goed

tevreden over de afhandeling.

Alles conform afspraak

Goed samenspel met Martin!

Ervaring. Goed. Wel gedoe met invullen van werkbon.

Duidelijk

Opgave vooraf van onderhoud / kosten per email en keuze voor uit te voeren werkzaamheden vind ik zeer prettig.

vriendelijke professionele behandeling

weinig aan toe te voegen. Correct antwoord op mijn vragen

uitstekend voor elkaar.

Goed voor elkaar, alles volgens afspraak.

Zeer correct en klantvriendelijk.

Er worden duidelijke afspraken gemaakt op grond van een diagnose. Goed werk en vriendelijke medewerkers!

Super service

Zeer netjes geholpen snel aan aan de beurt . Eerst netjes prijsafspraak gemaakt en overlegd.auto opgehaald en retour gebracht. Gewassen en uitgezogen .ik kan niet anders zeggen super geholpen dikke 5 sterren waard.

Uitstekend geholpen

Ik ben tevreden geholpen voor mijn banden probleem.

Deskundig, Gastvrij en Correct m.u.v. de navigatie Update.

Ik wil een kanttekening maken bij de kwaliteit van de ingevoerde Navigatie update. De update van het kaartmateriaal loopt achter bij de andere TomTom systemen zoals TomTom Go en TomTom Rider. Aan beide systemen is al 3 jaar geleden een adres toegevoegd maar helaas nog niet in de door Peugeot gebruikte update verwerkt. Samengevat het ingebouwde navigatie systeem werkt prima, maar het gebruikte kaartmateriaal is (helaas) niet bij de tijd.

Altijd goed

Altijd goede service en vriendelijk.

Komen afspraken na goede service en een nette afhandeling.

Super efficiente, behulpzame en vriendelijke behandeling

Terugkomend uit het buitenland hoorde ik de rem geluid maken. Na een belletje met Nefkens mocht ik direct langskomen. Ondanks dat het erg druk was in de werkplaats reed ik twee uur later weg met nieuwe schijven, blokken en een remklauw.

Niets op aan te merken

Vlotte, nette behandeling

Vertrouwd en attent!

prima geregeld zoals altijd!

Top garage

Vriendelijk en kundig personeel

Top gedaan !!

De servicebeurt is in goed overleg uitgevoerd en ik kreeg de auto zelfs schoon terug!

zeer correct

Zeer fijn en prettig geholpen. En alles in overleg prima.

Apk keuring

Ben enigszins teleurgesteld in nefkens Bunnik . mijn auto ging voor de apk keuring , deze werd afgekeurd omdat de retro reflectoren niet in orde zouden zijn , ik zelf kon er niets aan zien , vervolgens waren de kosten eerst 150 euro, nadat ik er wat van zei werd het ineens 53 euro . Deze auto is 3 jaar oud en bij nefkens in Zeist nieuw gekocht , nu na 3 jaar zijn de reflectoren al kapot , dan denk ik dat de kwaliteit van Peugeot niet heel goed is . Vervolgens moest ik een nieuwe afspraak maken om dereflectoren er in te laten zetten , wat mij weer veel tijd kostte. Ik heb dit ook duidelijk kenbaar gemaakt bij de service balie . De reflectoren heb ik meegenomen om ze te laten controleren bij een andere dealer . Ik heb hier een nare smaak van en weet niet of ik ooit nog terugkom bij deze Peugeot dealer .

Prettige service!

Enige negatieve puntje: ik verwachtte een telefoontje, maar kreeg een mail.

Goede service en nakomen afspraken.

Vriendelijke mensen aan de balie. Geduldige uitleg van de leen auto. Goed overleg via mail/telefoon. Dus gewoon goede service.

Buitengewoon zeer tevreden

In één woord het was gewoon goed

zoals gewoonlijk weer perfect geregeld

was keurig zo als het hoort gegaan.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik