Ik ben snel en goed geholpen.

Ik ben snel en goed geholpen.

Website goed te gebruiken

Begripvolle en vriendelijke afhandeling door de receptiemedewerker

Prima !

Te lang wachten voordat een motorstoring kan worden verholpen

Wij begrijpen dat voor een onderhoudsbeurt een termijn van 10-14dagen geen probleem is maar voor een motorstoring verwacht je toch wel een kortere termijn waarop het probleem kan worden verholpen. Zeker als VIP-klant.... Bovendien is Bunnik een lastige plaats om te bereiken. Heel jammer dat Nefkens uit Zeist vertrokken is naar Bunnik. Een positief punt is wel dat de auto werd opgehaald en teruggebracht.

Gewoon goed

Als oudere [overigens na recente keuring met een verlengd rijbewijs] is het makkelijk en plezierig dat de auto voor een service beurt wordt opgehaald en wordt teruggebracht.

uitgevoerd wat de bedoeling was

uitgevoerd wat de bedoeling was

Correcte service

Inclusief het thuis ophalen en terugbrengen van de auto. De technische aspecten van de onderhoudsbeurt kan ik niet controleren, maar dat zie ik als een zaak van vertrouwen

Behulpzaam,klantvriendelijk

Overzichtelijke rapportage met uitleg en snelle Afhandeling , duidelijke comunicatie

Ik heb een klacht ingediend

Ik heb vorig jaar deze auto bij u gekocht, ik had mijn twijfels over de km.stand, nu blijkt mijn twijfel terecht. Mijn auto is 3 jaar oud en heeft nog geen 26.000 km gelopen, nu moesten er 4 nieuwe banden om, dat kan toch niet!!

Vriendelijke en flexibel

Het vriendelijke personeel dacht mee om de wachttijd te beperken. De elektrische fiets die ik mee kreeg viel door een defect na 6 kilometer uit. Bleek later al eerder gebeurd te zijn. Defect was dus niet verholpen. Kreeg een mail ter bevestiging van onderhoudswerkzaamheden. Dit was mij niet bekend. Moest hier kennelijk de reeds akkoord gegeven onderhoud weer accorderen. Vond dat wat verwarrend. Het onderhoud aan de auto was prima uitgevoerd.

Informatie helder, in begrijpelijke taal. Wachttijd korter dan verwacht.

Adequate, klantvriendelijke service!

Zie hierboven. Auto bovendien van binnen en buiten gecleaned, service!!

Helemaal tevreden over de werkzaamheden en service!

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de werkzaamheden. Het systeem van toestemming geven voor reparaties voorzien van een prijs vind k erg prettig. Aan de receptiebalie werd k prettig geholpen door Marten. Ook het telefonische contact was correct.

Zeer goede service

Als je problemen hebt met de auto dan luisteren de medewerkers naar je probleem en lossen het weer op.

Er was een probleem met de eindfactuur, maar dit is keurig opgelost.

Er was een probleem met de eindfactuur, maar dit is keurig opgelost.

Afspraak is zoals afgesproken verlopen.

Keurig te woord gestaan en geholpen.

Alles wordt gedaan in goed overleg met mij als klant!

Goed overleg, planning en service.

overbodig...

deze enquete lijkt mij helemaal overbodig, omdat ik slechts de jaarlijkse rekening heb gekregen voor de opslag van mijn winterbanden.

Top geregeld allemaal

VIP pas is een aanrader

Goede service!

Ik kom zelf nooit met mijn auto, dat doet een oom voor mij. Maar hij is tevreden over de gang van zaken.

Prima!

Zoals altijd zeer correct en zorgvuldig.

Alles goed geregeld

Afspraak maken ging snel en goed. Netjes gebeld dat auto gereed was. Goed geholpen

Betrouwbaar en voorspelbaar.

Je voelt je klant.

Kunnen wachten op servicebeurt, niet langer hoeven wachten als afgesproken, anders fiets meegenomen. Alles volgens afspraak en een volledig service rapport.

Prima in orde

Nieuwe band ok