goede service

goede service

Heel klantvriendelijk

Onverwacht had ik mijn auto eerder op de dag nodig dan gepland. Ze hebben hun best gedaan mijn auto op tijd klaar te hebben, zodat ik hem op tijd op kon halen. Goede service!

Als altijd goed, snel en betrouwbaar

Vriendelijk ontvangen, snel geholpen, vakkundig gerepareerd

Snel, vriendelijk en attent

Gratis leenfiets. Auto was snel klaar met extra aandacht voor een specifiek probleempje (opgelost).

Vlotte apk keuring

Zie boven

We waarderen de uitstekende service. De auto werd bij ons thuis opgehaald vroeg in de ochtend en keurig weer thuisgebracht om 13.30 uur. Alles nagekeken en schoon afgeleverd. Beter kon het niet.

Net aan voldoende

Lekke band gewoon gemaakt niet de bandenspanning gecontroleerd van de andere banden, waardoor lampje bleef branden. Slordig

Auto gebracht om 8.30 voor APK, voor de middag al klaar en telefoontje gehad zodat ik de auto voor de middag weer terug had.

Vriendelijke bejegening, wachttijd acceptabel. En schema met stand van zaken over de banden meegekre

Zie hierboven de beschrijving

Op de één of andere manier twijfel ik aan de betrouwbaarheid.

Op het moment dat ik zelf een afspraak inplan, zou ik graag op voorhand horen dat er bepaalde zaken preventief eens in de zoveel jaar gedaan worden. Niet op het moment dat mijn auto al in de werkplaats staat en ik op het telefoontje wacht dat de auto klaar is. Als ik dan vervolgens doorvraag, blijken sommige dingen ook niet echt nodig te zijn. Dat geeft mij geen prettig gevoel. Ook het feit dat ik in totaal ook nog 3x gebeld ben door Nefkens om mij te vertellen dat mijn auto aan een onderhoudsbeurt toe was, stel ik niet op prijs. 1x op het moment dat ik zelf nog geen afspraak gemaakt heb, lijkt me voldoende, maar daarna nóg 2x nadat ik de afspraak al lang had gemaakt, vind ik vervelend. En om dan te horen dat ze het "reparatielampje zullen uitzetten", geeft me een vreemd gevoel. Hoe weet ik zeker dat als dat lampje brandt dat er echt iets aan de hand is, of dat Nefkens op deze manier makkelijk klanten naar de garage lokt? Daarnaast blijf ik het erg vervelend vinden dat ik helemaal naar Bunnik moet en anders Amersfoort.

Ontevreden voor de 1e keer

Auto voor kleine beurt gebracht. Technisch ok, maar verder als minpunten: 1. Verzoek om lakschade te repareren met lakstift (moet boven 20 graden, dus binnen - ik heb geen garage). Grootste plek met een dot lak bewerkt (weinig subtiel), rest van de krassen niks mee gedaan. 2. Service is normaal gesproken dat je auto schoon wordt terug geleverd: binnen was hij schoon, buiten is er alleen een waterstraal op gezet, maar hij kan alsnog naar de wasstraat. 3. Advies was om airco filter te vervangen; het zou wat muf ruiken. Klopt: de airco stond op lucht circuleren. Airco filter is vorig jaar vervangen en door corona heb ik weinig gereden. Lijkt me dus onnodig om deze te vervangen. Punt 1 en 2 heb ik gemeld bij het ophalen, punt 3 (circuleren) constateerde ik bij vertrek. Ik hoop dat dit en eenmalige ervaring blijft.

Prettige ontvangst en keurige op tijd geholpen

Geen aanvullingen

Zie onder

Zeer goede en vriendelijke service

Prima snel gedaan

Prima APK en servicebeurt snel gedaan

Uitstekende service met een lach

Altijd heel attente en vriendelijke service. Het gezegde: 'de koning is klant' wordt volledig waargemaakt.

Goede service en duidelijke uitleg

Jammer geen beschrijving van de resultaten, zoals het profiel van de banden

Prettige beurt. Was eerste keer bij Nefkens. Even wennen dat extra vragen via website liepen.

Geweldige service!

Ik kwam hier voor apk, en er werden meer dingen geconstateerd die nu nog wel goed waren voor de apk maar op korte termijn vervangen moeten worden. Marten heeft dit netjes uitgelegd en is het goed gerepareerd. Nu kan ik weer veilig de weg op en kan ik er weer tegenaan.

Prettige service, efficient en betrouwbaar.

Telefonisch afspraak maken is prettig, ook als de afspraak van mij uit gewijzigd wordt. Behandeling aan de balie gebeurd efficient. Belofte over tijd van brengen en halen wordt waar gemaakt. Bovendien wordt de auto ook nog helemaal schoon afgeleverd.

Alles werd duidelijk gecommuniceerd.

Alles werd duidelijk gecommuniceerd. Er waren adviezen en die konden nog dezelfde dag uitgevoerd worden. Auto stond om 17.00 gereed.

Super service

Alles helemaal naar wens, vanaf het maken van de afspraak (belde na 17:00 en werd netjes te woord gestaan), tot en met het moment van afhalen van de auto.

Vriendelijk receptie medewerkers

Alles netjes volgens afspraak.

Snel en Goed geholpen!

Hele goeie service en vriendelijke collega’s Eerst bij een vakgarage bij mij in de buurt geweest Zonder enig resultaat, Toch maar naar nefkens gebeld en binnen no time alles geregeld auto rijdt weer top.

Fijn personeel, snel en accuraat, topservice

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik