Op de één of andere manier twijfel ik aan de betrouwbaarheid.
Op het moment dat ik zelf een afspraak inplan, zou ik graag op voorhand horen dat er bepaalde zaken preventief eens in de zoveel jaar gedaan worden. Niet op het moment dat mijn auto al in de werkplaats staat en ik op het telefoontje wacht dat de auto klaar is. Als ik dan vervolgens doorvraag, blijken sommige dingen ook niet echt nodig te zijn. Dat geeft mij geen prettig gevoel.
Ook het feit dat ik in totaal ook nog 3x gebeld ben door Nefkens om mij te vertellen dat mijn auto aan een onderhoudsbeurt toe was, stel ik niet op prijs. 1x op het moment dat ik zelf nog geen afspraak gemaakt heb, lijkt me voldoende, maar daarna nóg 2x nadat ik de afspraak al lang had gemaakt, vind ik vervelend. En om dan te horen dat ze het "reparatielampje zullen uitzetten", geeft me een vreemd gevoel. Hoe weet ik zeker dat als dat lampje brandt dat er echt iets aan de hand is, of dat Nefkens op deze manier makkelijk klanten naar de garage lokt?
Daarnaast blijf ik het erg vervelend vinden dat ik helemaal naar Bunnik moet en anders Amersfoort.