Klant- en servicegericht

Vriendelijk geholpen aan de balie, netjes op de hoogte gehouden van de onderhoudswerkzaamheden.

Goede service, prettige baliemedewerkers.

De ontvangst is altijd vriendelijk en vragen worden beantwoord.

volgens afspraak gedaan

zie boven

Tevreden

Op tijd geholpen, vriendelijke baliemedewerker.

Moeite waard

Snelle service en kwalitatief!

Goede service en vriendelijk personeel

Kom hier al jaren en wordt altijd op een prettige manier te woord gestaan en geholpen.

Always friendly

Always friendly.

Prima, efficiënte en vriendelijke service

als altijd hoffelijk, snel, hulpvaardig

zie boven in één zin

Excellente service

Auto 's ochtends weggebracht voor een 20.000 km beurt. 's Avonds de auto weer opgehaald. Hierbij kreeg ik een goede uitleg wat er gedaan is en werden mijn vragen beantwoord. De auto bleek volledig schoon te zijn gemaakt, van binnen EN buiten. In één woord fantastisch!

Goed.

zeer goede service

secure afhandeling

Vriendelijk goede service en werkzaamheden perfect uitgevoerd

Snel geholpen, vriendelijk en transparant

Bitter

Hoewel het onderhoud goed lijkt uitgevoerd en ik verrast werd met een vrijwel schone auto, zowel binnen als buiten, had ik toch een bittere nasmaak. Bij voorgaande beurten werden de noodzakelijke en mogelijke zaken voor onderhoud altijd vooraf met mij besproken. Nu heb ik wel een kort gesprek gehad over enkele zaken, waardoor ik dacht dat het benodigde onderhoud minimaal was. Echter werd ik gepresenteerd op een forse rekening van €566. Veel hoger dan ik had verwacht. Een aantal van de kostbare reparaties had ik gemakkelijk zelf kunnen uitvoeren. Dit is nu al de 2de slechte ervaring die ik heb gehad bij Peugeot Bunnik en ik weet niet of ik het tot een 3de zal laten komen.

vriendelijke, behulpzame, deskundige mensen. Dank, dat ik veilig kan rijden.

Het is al in die ene zin samengevat!

Heerlijke koffie terwijl ik wachtte op de bandenwissel

Banden snel gewisseld terwijl ik in de fijne lichte wachtruimte en kop koffie dronk en de krant las

Prettige persoonlijke ontvangst

Als jarenlange klant is het fijn een ‘gezicht’ bij je garage te kennen, en andersom

Goede en degelijke service

Zoals altijd correcte en vriendelijke benadering door garage personeel. Vakkundige benadering zonder teveel rompslomp.

Kwaliteit + vriendelijkheid

Sinds jaar en dag: veilig rijden gegarandeerd!

Auto is schoon en loopt weer als een zonnentje!

Alle weekzaamheden zijn weer (zo als gebruikelijk bij jullie bedrijf) perfect uitgevoerd. De autoophaalservice is top geregeld. Kortom blij met jullie!

Ze doen echt hun best maar bussen komen olie lekkend terug van de onderhoudsbeurten

Het hangt er helemaal van af of je met bedrijfsauto's of met je eigen private auto komt. De mensen zijn wel aardig maar ze ondervinden nu denk ik de gevolgen van personeelstekort door ziekte. Maar dan denk ik: zorg ervoor dat je een poule van reservepersoneel hebt.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik