sinds 1978 rijd ik Peugeot, momenteel in de negende!

Bijzondere service die kwaliteit uitstraalt

Goede communicatie over onderhoud en verrichte werkzaamheden.

Prima dealer en werkplaats.

Geweldig. Prettig en goed geholpen

Zeer tevreden!

Heerlijk, mijn oude kar niet alleen weer goedgekeurd, maar ook weer stralend schoon en bevrijd van dhet saharazand

Geen opmerkingen.

Altijd vriendelijke en behulpzaam Leveren werk altijd netjes af

Deze keer online een afspraak gemaakt voor een bandenwissel en dat ging deze keer goed. Vriendelijk personeel en je kunt in alle rust kijken welke auto's in de showroom staan. Ik kon wachten tot de nieuwe banden eronder zaten. Voldoende tijd om een bakkie te doen.

Mis de puntjes op de i

Winterbanden gewisseld met zomerbanden. Zomerbanden zaten stickers op! Niet afgehaald. Rekening: Staat excl. balanceren, volgens baliemedewerker was dat niet goed, verkeerde code ingevoerd? Moest toch incl. balanceren zijn. Wat is geloofwaardig?

Prima!

Goede ontvangst, goede service en altijd vriendelijk.

Tevreden.

De benodigde werkzaamheden en de keuring zijn volgens mij goed uitgevoerd met heldere en duidelijke uitleg en toelichting. Vriendelijke mensen.

Waar de Peugeot helpservice het in eerste instantie liet afweten hebben de medewerkers van Nefkens Bunnik ervoor gezorgd dat alles in orde kwam en ik op een veilige manier door een bergingsbedrijf van de A12 werd afgevoerd na mijn klapband.

de man is bijna aardig het kost nog iets te veel moeite

De man waar ik afspraak mee maak is een ander dan bij de balie zie boven

verkoop en onderhoud.

Vriendelijke ontvangst, rapport reparatie duidelijk en snelle service

zeer vriendelijk, deskundig en eerlijk

zie boven

Netjes behandeld en afgewerkt.

Had ook niet anders verwacht. Denk dat ik al zeker 30 jaar Peugeot rijder ben.

Fijn Bedrijf! Klantgericht

Denken met je mee, en de klant staat echt op 1. Word altijd zeer netjes en correct behandeld

Probleem snel opgepakt,en verholpen.

Als altijd alles goed geregeld

Heel service gericht

Kan altijd gelijk of de volgende komen met de auto als er iets niet doet wat hij zou moeten doen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heel gastvriendelijk

Netjes ontvangen en geholpen. Bij het ophalen van de auto na de 2e beurt duidelijk uitleg gehad wat er gedaan is en wat er verholpen is.

Supersnel en goed!

Perfect!

Perfecte service

Helaas een week eerder systeem storing bij Nefkens. Week later allermeest dan goed gemaakt!

Goede service en erg vriendelijk

Het personeel is uiterst kundig en behulpzaam. Heel vriendelijk. En flexibel in de planning van de afspraak

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik