Zeer prettig geholpen en voed geïnformeerd

Verder geen bijzonderheden aan de auto.

Geweldige service

Bandenwissel snel en goed geregeld door serviceteam van Nefkens Bunnik!

Snel geholpen.

De grote beurt bleek nog niet nodig. Volgend jaar weer.

verwonderlijk,dat afspraakbevestiging standaard vermeldt 08.00 uur i.p.v. afgesproken tijd 10.30 uur

n.v.t.

prima en deskundig personeel

altijd vriendelijke ontvangst.

Prima netjes op tijd uitgevoerd.

Wissel had eigenlijk bij afleveringen auto al uitgevoerd moeten zijn.

Vlot, prettig, adequaat

Snel geholpen, duidelijke uitleg over te vilgen handelingen en kosten.

Ik ben zeer tevreden

- vlak voor werkplaatsbezoek gebeld over duur werkzaamheden . Aanbod voor vervangend vervoer. - prettige vriendelijke ontvangst - tussendoor informatie over bijzondere bevindingen en extra werkzaamheden . Vraag om evt. accoord. - auto goed en schoon afgeleverd. - veilig gevoel in de auto

Goede service.

Zeer slechte, wat een matige service

Na voor het vierde jaar mijn APK te laten doen kan de meneer het vertrouwen geeneens opbrengen om een factuur te maken. Wat een respectloze behandeling van mijn tijd en dat ik naar jullie bleef terug komen.

Snelle en vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service

Goed verzorgd ben tevrede

Aardige behandeling Jammer dat ik een keer voor niets kwam omdat een monteur ziek was

De vorige keren werd mijn auto gewassen Helaas nu niet Bij een reparatie van ruim 1300,00 euro verwacht ik die service wel Verder heel tevreden

Service hoog in het vaandel!

Zie e-mail.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Goede service en vriendelijke medewerkers

prima service

Goed is mijn ervaring met de dealer.

Gewoon een grote beurt en apk zoals het hoort.

Als je je auto weer ophaalt, zou het fijn zijn om even te horen of ze nog iets hebben gezien, iets in de planning zit of dat de auto helemaal oké is. Bij mijn vorige dealer haalde ze ook even een stofzuiger door de auto als service, dat was fijn.

Gewoon erg goed en klantvriendelijk

zie boven

Banden wissel was niet juist geregeld!

Helaas was mijn banden wissel naar winterbanden nier goed geregeld. Ik zou nieuwe winterbanden krijgen en in plaats daarvan, de worden er winterbanden terug geplaatst van 2mm. Punt 1 banden vergeten te bestellen of communicatie naar werkplaats niet juist, punt 2 hoe kun je een klant terugsturen de weg op met afgekeurde banden? Dus heb op eigen initiatief mijn zomer banden terug laten plaatsen omdat deze nog goed waren.. Helaas moest ik terug komen om en heeft de bandenwissel bij elkaar 5 uur gekost.. Uit eindelijk nu tevreden met eind resultaat, maar slordig was het wel.

Fijne service door personeel

Handige mail als er extra punten aandacht vereisen.

Goede adviezen

Vriendelijke ontvangst

Goede, vriendelijke behandeling maar wel erg kostbare beurt

In principe alles goed gegaan, maar wel geschrokken van hoge rekening. Tekende bij receptie voor beurt van 400€. Uiteindelijk werd het bijna 2.000€.

Goede communicatie en uitvoering van de werkzaamheden evenals zorg voor de klant.

Sprake van overleg over noodzaak van werkzaamheden. Ging prima. De fiets die ik kon lenen was voortreffelijk. Helaas werd er niet op gereageerd toen ik herhaaldelijk zei deze graag te willen kopen! Maar neemt u kontakt op als dit toch mogelijk is! Atum city is de naam van de fiets.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik