Prima service en klantvriendelijk ontvangst

Prima service en klantvriendelijk ontvangst

Snel en efficiënt

vriendelijke en goed

vriendelijke en goede service!

Zeer vriendelijke ontvangst. Auto een onderhoudsbeurt terwijl je lekkere bak koffie drinkt.

Snel en goed geholpen

Netjes snel en keurig voor elkaar

Netjes snel en keurig voor elkaar

attent

Attent gereageerd op het verloop van mijn VIP periode.

Ik heb een stoel laten bekleden i.v.m. garantie

Ik heb een stoel moeten laten bekleden i.v.m. met garantie waar 2 uur voor stond, ik heb bijna 4 uur moet wachten en dan ziet het er niet uit, ik zal deze week nog terug gaan voor het opnieuw te laten doen. de zitting van de stoel ziet eruit als een hobbelzak. Gezien mijn langen wachttijd was ik genoodzaakt om direct weg te moeten voor mijn afspraak vandaar ik het nog niet heb aangekaart. Ik begrijp ook niet dat de betreffende monteur de auto op deze manier heeft afgemeld al zijnde klaar. Waarschijnlijk is er ook geen nacontrole geweest anders had deze persoon het niet moeten accepteren. Ik ga niet nog eens zolang wachten op mijn auto en verwacht dan ook dat er uit coulance er een leenauto voor mij klaarstaat. Tevens is er ook geen goede update gedaan met mijn navigatie systeem bij mijn 80.000 km beurt die een week eerder was. op en afritten die wel in een Tom.Tom staan die onlangs is gekocht maar nog niet in mijn update Tom.Tom van Peugeot. Of Peugeot gebruikt oude updates.

Prima geholpen maar wat bijzonderheden

De service en klantvriendelijkheid van Marten waren weer van hoog niveau. Wat een fijne man is dat! Op het diagnose rapport stond echter dat de bougies moesten worden vervangen. Bijzonder omdat dit in 2020 nog was gedaan (toen overigens ook niet goed gekeken door de monteur en zelfs al gemonteerd (geen kosten gerekend). De auto had sinds 2020 ook pas 38000 km gereden en was dus nog niet aan interval van 50000 km of 4-5 jaar. Gelukkig was ik zelf zo scherp in mijn administratie maar jullie helaas niet. Waarover ik verbaasd was bij thuiskomst is dat er 5 euro milieuheffing in rekening werd gebracht voor de gratis (via VIP) vervangende auto. Hierover was niets aan mij vermeld en is in het verleden toch ook nooit in rekening gebracht?? Waar komt dit vandaag. Ik vind het bijzonder. Wat ik ook bijzonder vind is dat jullie nooit reageren op input als deze. In het verleden heb ik wel verbeterpunten en erfenissen genoemd maar nooit namen jullie contact op. Groet Michiel Molenaar

Ze hebben het goed gedaan.

Goede informatievoorziening over wat nodig is aan onderhoud, en gelukkig vielen de kosten nog iets mee omdat bij nader inzien een vooraf gemelde reparatie niet nodig was.

Duidelijk

Goed contact en nette aflevering Erg fijn

Prettig geholpen

Goed geholpen, duidelijke afspraken en zelfs mijn auto was gewassen en uitgezogen- mooi verassing effect!!

Service en vriendelijkheid in één hand

Ik vind de medewerkers van zowel de servicebalie als in de garage altijd heel service gericht, efficiënt en vriendelijk. Mijn auto is hier in vertrouwde handen.

Prima onderhoudsbeurt

Makkelijk in te plannen, goede balieservice en fijne elektrische leenfiets. Netjes op tijd klaar.

Hoge prijs voor weinig kilometers!

Ik ben me rot geschrokken van een rekening van bijna 1700 euro voor het rijden van 8000 km in het afgelopen jaar. De ditrubutieriem zou eens per 5 jaar aan de beurt zijn maar nu liep ie er bijna af. In 2019 was ie ook al vervangen door jullie garage… Met opgetrokken wenkbrauwen hebben we ja gezegd tegen de geadviseerde reparaties. Ongekende bedragen terwijl we de auto bij Nefkens hebben gekocht 4 jaar geleden. 3 jaar geleden ook al eens 1300 euro voor een onderhoudsbeurt en reparatie. Iedere keer moet de uitlaat steun gelast worden. Waanzinnig! Ik grapte maar dat het wel een dure wasbeurt was deze keer, want dat is fijn dat jullie dat doen. Ik kom mijn portemonnee leegschudden maar vind het schrijnend dat er nauwelijks een glimlach te ontvangen valt of wat klantvriendelijkheid. Dat valt me vanaf het begin bij Nefkens al op en was ik niet gewend bij andere dealers. Laten we hopen de de auto er weer even tegen kan.

Een goede garage.

Mijn auto wordt prima onderhouden bij Nefkens Bunnik. Prima vakmensen en heel klantvriendelijk.

afgelopen week uitstekend geholpen

mijn sleutel was kapot en in 3 dagen een nieuwe gekregen

Snelle keuring

Auto moest gekeurd worden. Ik kon er op wachten. Altijd goed geregeld bij Nefkens. Snelle, vlotte afhandeling, waarvoor je ook komt. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Gewoon een goede en prettige zaak.

Erg klantgericht

Mijn ervaring is louter positief. Van het maken voor een afspraak tot de ontvangst bij het brengen en halen van onze auto.

Fijne ontvangst, prima afhandeling van de APK- keuring

Snel, netjes en op tijd. Nette communicatie.

Nette service met wat extra’s

Bij aflevering zelfs auto gewassen, top!

Prima service en Loes perfect geregeld.

Alleen vergeten het onderhoudslampje uit te zetten, anders waren het vijf sterren geworden.

Was een winter beurt keurig gededaan

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik