Netjes en vriendelijk.

Alles keurig volgens afspraak gegaan.

gepersonaliseerde service

Expliciete keuzes tav mogelikkheden en opties

Auto ziet er keurig uit en de afhandeling van de schade door U goed geregeld waarvoor dank

Zie hiervoor

Een goede nette en snelle service

Snel geholpen, bij onduidelijkheden even netjes gebeld met elkaar. Goede en nette afhandeling en service

Goede service en advies

Grote beurt van Peugeot 2008 en APK keuring goed uitgevoerd en duidelijk advies mbt de reparaties noodzakelijk en wenselijk

prima garage.

goede

Goede service En echt klantvriendelijk

Erg prijzig

Voor een kleine beurt vind ik het erg prijzig. Helaas ook geen terugkoppeling van mijn bevindingen aan de auto

Nette, eerlijke en snelle service door vriendelijke medewerkers.

alles volgens afspraak goed geregeld , ben zeer tevreden

Gebeld voor lampje te vervangen, kon gelijk terecht, was ook zo verholpen.

Goede fijne service,

Snelle analyse en daarna afspraken

Afspraken lopen volgens plan en terugkoppeling tijdig waarna reparatie afspraken gemaakt worden.

Scheeftrekken van de auto goed verholpen, beurt prima uitgevoerd en keurig schoon afgeleverd.

Deze werkplaats werkt vlot, netjes en schoon.

Uitstekend!

Levert als beloofd.

Redelijk

Bij het brengen van de auto voor APK vroeg ik om de koplamp vochtvrij te maken. Hier was duidelijk niet naar gekeken. Terwijl dit ontstaan is na een uitgebreide beurt bij deze garage. Ik kon een nieuwe afspraak hiervoor. Maar ik had het vooraf gevraagd. Dus teleurgesteld dat het niet was gebeurd. Geen zin om hiervoor nog eens te gaan.

Het was allemaal prima.

Vriendelijk personeel goede communicatie goede service

Tot nu : tevreden klant.

Ik heb eerder deze zomer aangegeven dat mijn thermostaat volgens mij niet goed functioneerde. Dat werd ontkent. Dat bleek onlangs toch het geval.

Prettig in de communicatie.

Alles verliep prima en snel

Kwam met klacht over heel vaak te lage bandenspanning. In garage gecontroleerd, bleek een band de oorzaak. Andere banden gecontroleerd advies; alle banden vervangen. Direct akkoord gegaan. Ik kon gelijktijdig een vervangende auto mee krijgen. Volgende dag alles klaar.

Redelijk

Ik heb geen rapport over de status van mijn auto ontvangen. En onderweg naar huis bleek 1 remlicht defect.

Heel klantvriendelijk en deskundig

OK

Ben snel, vriendelijk en goed geholpen...ben zeer tevreden!

Zie hierboven.

Klantvriendelijk

Deskundige voorlichting. Altijd volgens afspraak

Zeer snelle en vriendelijke bediening/afhandeling

Op donderdag middag 23 dec roetfilter vol/kapot, garage gebeld. Komt u morgenochtend maar langs, en ja hoor om 15:00 uur rond de auto gewassen en wel weer klaar. Ter info ik had de auto niet in onderhoud, bij Nefkens Houten, en toch ben ik direct geholpen. Kortom, dames/heren, dank voor de snelle service een dag voor de feestdagen Gerhard

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik