Lekker snel klaar,vriendelijk en zonder achteraf kosten

klantgericht en meedenkend

Prima service ondanks verbouwing & corona

Dr strip onder de voorste bumper van SW307 was in een struik blijven hangen en hing er dreuvig bij nadat hij voor de helft wa losgetrokken. Op de thuisreis zonder afspraak langs de garage die e.e.a. in een half uurtje weer in orde bracht.

Geweldige service en heel vakkundig

Heel prettige garage waar ik al jaren met plezier kom.

Helemaal oké

Snel en goed geholpen

De bandenwissel is snel uitgevoerd, zodat ik daar op kon wachten.

komen afspraken na

Erg goed

Goede communicatie. De e-mail met reparaties opties werkt uitstekend.

Goede service!

We zijn geweldig goed geholpen!!

alles cf afspraak

Ik vond de service in het algemeen netjes en vriendelijk.

Ik miste echter bij de ontvangen e-mails de eindfactuur. De financiële gegevens, die ik wel ontving, waren incompleet en onoverzichtelijk. Pas bij het ophalen van mijn auto kreeg ik de factuur onder ogen. Er was aan de balie weinig tijd om die door te nemen.

Snel, vriendelijk en adequaat

Zoals altijd prettigecmunicatir, duidelijk overzicht van items met prijsopgave.

prima, vriendelijk ontvangen en te woord gestaan.

Minpunt was de elektrische fiets die ik als vervangend vervoer mee kreeg. Deze was niet qua onderhoud bijgehouden. Ik had een onveilig gevoel op deze fiets. De elektrische ondersteuning had alleen een aan-of uitstand. Een ander punt was: mijn opmerking over het stokken van gastoevoer was niet herhaalbaar bij de testrit van de monteur en zodoende is deze niet verholpen.

Top sevice

Stonden direct klaar om te helpen

Teleurgesteld

Heb bij het maken van de afspraak om een prijsopgave gevraagd maar kwam 150 euro bij. Wordt dan wel uitgelegd wat de reden is maar niet van te voren gebeld.

Aardige man bij de receptie

Goede en snelle hulp

Afspraak voor de montage van winterbanden; binnen 1 uur gereed.

service gericht

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Prima service/onderhoud

Goed onderhoud, netjes aangegeven wat nodig is. Auto ook op tijd weer gereed

Kan professioneler.

Het komt misschien door de verbouwing. Maar de aandacht van de medewerkers kan iets klantgerichter.

Vakkundig en behulpzaam

Kwam voor een grote beurt, vriendelijk te woord gestaan, snel en vakkundig geholpen, goed advies gekregen

Snelle en begripvolle afhandeling

In een zin geweldig!

Mocht voor APK+ winterbeurt wachten met een heerlijk kopje koffie, wat wil je nog meer.

Prima service, vriendelijk en netjes.

Vriendelijk geholpen. Duidelijke analyse van werkzaamheden. Netjes.

Topservice

- ik kwam een half uur te laat voor mijn afspraak. Veel geduld en begrip hiervoor. Prettige bejegening. -prima werk monteurs garage -prettige afhandeling

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik