Vervelend als je bij aankomst hoort dat je afspraak voor apk keuring niet bekend is

bla bla omdat dit verplicht is

Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden, tussen door komen zeggen, dat de ruiten wissers vervangen moesten worden. En gelijk de prijs zeggen, is helemaal top. Zodat je niet achteraf denkt van, had dat maar even gezegd.

uitstekende service, in woord en daad

prima service, in woord en daad

Altijd prima!

Ik word altijd goed geholpen.

Alles prima volgens afspraak.

Alles prima volgens afspraak.

Nefkens waardig!

Ondanks de grote verbouwing prima ontvangen. Wachtruimte had alles wat er nodig is. Ik kreeg de auto na de servicebeurt keurig uitgezogen terug. Dat laatste was een aangename verrassing. Hartelijke groet.

in alle opzichten prima service!

Ten eerste is het fijn dat de auto kon worden opgehaald (en teruggebracht). Verder wordt er zorgvuldig omgegaan met de auto (en de bezitter!).

Weer zeer plezierig geholpen

Banden wissel, met 1 nieuwe band en combi met APK verliep prima en conform afspraken. Was mooi op tijd klaar.

all good but expensive

very expensive part but great service

Best oké

Vriendelijke mensen. Echter geen indicatie hoe lang bandenwissel zou gaan duren. In wachtruimte af en toe te weinig stoelen.mensen moesten soms staan. Slechts één krantje en dan ook nog de Telegraaf. Niet echt kwaliteit dat je toch wil bieden in een garage? Green handig symbool. Belangrijkpunt: de automatische verlichting was uitgezet!! Ik vertrouw hier altijd op. Dus later reed ik zonder licht opdracht snelweg! Graag dus wel weer aanzetten! En alle plastic en papieren beschermhoezen zaten nog inde auto. En geen vuilnisbak dichtbij.

geweldig

staan altijd voor je klaar en zeer vriendelijk

2x maal onverwacht pech; toch alle medewerking gegeven.

door pech gestrand langs de snelweg; daarna reparatie bij Nefkens, helaas volgende dag wederom pech door ander mankement. Vertrouwen in Peugeot even gedaald! Gelukkig heeft Nefkens Bunnik er alles aan gedaan om hier voorrang aan te geven en de overlast te beperken !

Prima en vriendelijk geholpen

Ik kon vlot terecht en er is meegedacht.

Snel geholpen!

Zeer snel de diagnose gesteld en vervolgens verholpen zodat ik weer kon rijden.

Great service!

I've been there to service my 208, and everything has gone smoothly. They also helped me out to book the appointment although I don't speak dutch (yeah, shame on me). Warmly suggested! See you for the APK!

correct, snel, zorgvuldig, milde rekening

Vanwege een afspraak op het ziekenhuis, was mijn auto 3 uur eerder klaar dan ik in verband daarmee had gevraagd.

Zeer goed geholpen

vriendelijke Marten en snel geholpen.

Zelfs in een verbouwing wordt er goed werk geleverd complimenten.

Super geholpen

Fijne service

Zeer goede ervaringen, zoals je hoopt bij een ervaren garage.

Fijne en betrouwbare garage

Altijd vriendelijk, behulpzaam. Houden zich aan de afspraken, duidelijk over de prijs. Auto wordt weer netjes terug gegeven. Nog nooit een vervelende ervaring gehad.

Als altijd super

Ik ben weer goed geholpen door het goed op elkaar ingespeelde team! Ga zo door!

helemaal weer blij met mijn auto!

prettig geholpen

Rumpsterweg 37